Lohkolämmitin

Yleinen Jaguar-keskustelu
ukkometso
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 31, 2020 5:06 pm

Lohkolämmitin

Viesti Kirjoittaja ukkometso »

Moro kaikille. Uusi Jaguar harrastaja liittyy joukkoon. Pihassa nyt late 00 3.0 -type. Auto ollut kesäharrastepelinä ja hyväkuntoinen täydellisella huoltokirjalla. Tyytyväinen olen kyllä hankintaan.
Täytyy kyllä sanoa, että vaikka liki 20v aikana minulla on ollut moderneja ja vanhoja jenkkejä, saksalaisia, japanilaisia yms mutta tämä kyllä vie 100-0 kaikki edelliset. Ajomukavuus, hiljaisuus käytös yms ihan eri planeetalta. Yllätti kyllä täysin.

Lohkolämmititin pitäisi laittaa. Millainen malli tuohon on kivuttomin asentaa, että mahdollisimman vähällä purkamisella selviää? Tietty hintakin aina plussaa jos ei maksa maltaita. Tuohan onnistunee laittaa pikkupajallakin.
Lohkomallikin näyttäisi löytyvän motonetista ja lisäksihän noita on letkumallia, säteilymallia yms.
jaguarmo
Viestit: 68
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 9:43 am
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Lohkolämmitin

Viesti Kirjoittaja jaguarmo »

Moro.

Itse asensin 3.0 S-typeen lohkolämmittimen,ahdas oli asentaa mutta onnistuu kyllä. Jaksa enää muistaa mitä piti purkaa alapuolelta.
2.7D laitoin 1500w letkulämmittimen kiertovesipumpulla ,webaston tilalle. Jos nyt tarvitsisi 3.0 laittaa lämmitin niin se olisi letkulämmitin. Säteiliä mielestäni aivan turha.

-99 3.0,-06 2.7D S-type
ukkometso
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 31, 2020 5:06 pm

Re: Lohkolämmitin

Viesti Kirjoittaja ukkometso »

Jees. Kiitoksia tiedosta. Varasin ajan pajalle niin laittavat merkkikohtaisen lohkolämmittimen. Sisähaaroittimen jätin pois kun auto lämpiää nopeasti sisältä ja lämpöä riittää kyllä.
Ei ollut paha hinta kaikkineen. Se pelkkä perus johto sarjahan lämmittimineen maksaa jonkun 150-200€ ja itsellä ei nyt lämmintä hallia missä väsäsä. Tosin jos alkaa taas nämä korona karanteenit niin kyllähän se olisi harrastehalli kova sana.
Vastaa Viestiin