Kokemuksia nykyJaggejen kännykkä-appista?

Yleinen Jaguar-keskustelu
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Kokemuksia nykyJaggejen kännykkä-appista?

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

En ole koskaan käyttänyt Jaguarin kännykkäsovellusta. Olen lukenut netistä erikoisia tarinoita kuinka jollain on ollut tuontiauto ja siihen ei ole appia saanut kytkettyä Suomen maahantuojan kautta vaan on pitänyt olla yhteydessä Saksan maahantuojaan (jos Saksa-auto kyseessä). Onko kellään kokemuksia kuinka tuo toimii Suomessa?
Major
Viestit: 229
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 10:07 am
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Kokemuksia nykyJaggejen kännykkä-appista?

Viesti Kirjoittaja Major »

Jos tarkoitat Jaguar Remote-palvelua, niin oikein olet kuullut, ainakin osittain. I-Pacessa tuo on käytössä ja I-Pace foorumilla ollut puhetta noista ulkomailta tuoduista yksilöistä, joiden kanssa ollut hankaluuksia. Tosin tuon Remote-palvelun saa vaihdettua kotimaiseen toimivaan kun menee marmoritiskille. Eli ei tarvitse ulkomaille olla yhteydessä. Hinnoista en osaa sitten sanoa, mitä maksaa vaihtaa.
I-Pace 2019
XJ Super V8 2004
EX X-type 3.0 Sport 2003
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Re: Kokemuksia nykyJaggejen kännykkä-appista?

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

Juurikin sitä tarkoitin, sehän kai on kaikissa nykyJaggeissa joissa on tuo inControl käyttöliittymä johon se liittyy. Mutta tämä juuri itseäni kiinnosti että sen saa myös Suomen marmorilla aktivoitua ilman ongelmia.
skissa05
Viestit: 125
Liittynyt: To Joulu 09, 2010 10:56 pm
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Kokemuksia nykyJaggejen kännykkä-appista?

Viesti Kirjoittaja skissa05 »

Kyseessä XE, joka ensirekisteröity Saksaan -16 ja tuotu jo samana vuonna Suomeen. Itse en saanut Suomen maahantuojan, enkä merkkiliikkeen kautta asiaa hoidettua. Kummankin kanta oli, ettei tuota voida enää mitenkään muuttaa kotimaan tilaukseksi, kun se alunperin on avattu muualla!? Mutta, palvelu (Jaguar Remote) toimii kuitenkin. Vuoden välein tulee viesti, että tilaus on loppumassa ja sitä pitäisi jatkaa. Tätä ei kuitenkaan voi tehdä viestissä linkatun verkkokaupan kautta, koska tilaajalla pitäisi siellä olla saksalainen asuinosoite. Sähköpostiviestillä Saksan palvelun tukeen ovat kuitenkin toistaiseksi jatkaneet aina vuosi kerrallaan ja ilman veloitusta.
-----
XF-DS -10
XE 2.0d -16
ex.S-type 2.7D -05
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Re: Kokemuksia nykyJaggejen kännykkä-appista?

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

skissa05 kirjoitti: Ke Syys 14, 2022 10:45 am Itse en saanut Suomen maahantuojan, enkä merkkiliikkeen kautta asiaa hoidettua. Kummankin kanta oli, ettei tuota voida enää mitenkään muuttaa kotimaan tilaukseksi, kun se alunperin on avattu muualla!?
Tällaista olin kuullut itsekin ja siksi tätä kyselinkin. Erikoista että on näin hankalaa. Itsellä on kokemusta Volvon ja Volkswagenin sovelluksista ja niihin on kyllä saanut avattua kotimaan marmorilta jäsenyydet näissäkin tilanteissa.
Vastaa Viestiin