Prospect

Yleinen Jaguar-keskustelu
evilHR
Viestit: 10
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 4:03 pm
Paikkakunta: Helsinki

Prospect

Viesti Kirjoittaja evilHR »

Terve,

Hommasin hiljattain X-typen ja ajattelin kysäistä, mites näitä pääkaupunkiseudun miittejä on. Olin jossain vaiheessa lukevinani, että joka toinen viikko olisi jossain huoltiksella porukkaa kahvittelemassa, mutta nyt en löytänyt mistään sitä viestiä.

Autoon olen ollut muuten ihan tyytyväinen, mutta jakolaatikon hukkaportista tulee öljyä pihalle :shock: (hiukan, ei tiputa maahan parkissa), joka haisee välillä sisälle tuulettimen kautta. Auto menee kohta pajalle maahantuojalle. Ei vielä tidä onko vaihteiston puolella tiiviste paskana vai itse jakolaatikko, mutta 80t on vasta mittarissa, joten hiukan panee miettimään tota laatua tässä kohtaa (älkää kivittäkö tästä mua).
Onks jollain ollut vastaavia kokemuksia?
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2062
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prospect

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

evilHR kirjoitti:Terve,

Hommasin hiljattain X-typen ja ajattelin kysäistä, mites näitä pääkaupunkiseudun miittejä on. Olin jossain vaiheessa lukevinani, että joka toinen viikko olisi jossain huoltiksella porukkaa kahvittelemassa, mutta nyt en löytänyt mistään sitä viestiä.
Espoon automuseon vieressä, Kaisankodissa on ollut toista vuotta joka kuun 1. ja 3. maanantai FJDC:n klubi-ilta. Eli ensi kerran vikon päästä 6.8. kello 18:00 eteenpäin.

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
evilHR
Viestit: 10
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 4:03 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja evilHR »

Kiitti tiedosta. Koitan päästä käymään.
Vastaa Viestiin