Ratapäivä Räyskälässä lokakuun lopulla - kannatetaanko?
Ratapäivä Räyskälässä lokakuun lopulla - kannatetaanko?
Ehdotan tässä pikaista kokoontumista vastauksena niille, jotka halusivat kokeilla autoaan radalla vielä tänä vuonna, ennen talvea. Avoimella (turvallisella) kentällä hyvä harjoitella...
Kymmenellä kuskilla kannattaa jo lähteä. Minä tuon 2-3. Monia oli muitakin tulossa.
Räyskälähän sijaitsee keskellä Etelä-Suomea, Hämeenlinnan eteläpuolella, ja siellä on tilaa ajaa - ja myös virheisiin.
Nyt kerätään porukka kokoon ja jaetaan sitten tuo kustannus keskenämme.
Jos edes kymmenen kuskia, se tekee 50 e per nenä - ihan jo siedettävää koko päivästä radalla.
Jotta ehditään ennen pakkasia ehdotan ratapäiväksi la 13.10.2007. Muitakin aikoja kuunnellaan ja jos kannatetaan, soitan Räyskälään ja varaan alustavasti.
Sateen riski on aina olemassa, mutta sittenpähän tuo on vielä hyödyllisempää harjoitusta... ja vaimotkin mukaan liukkaalle...
Jos tämä saa kannatusta niin sitten joku meistä kerää ilmoittautumisia?
Kari
Kymmenellä kuskilla kannattaa jo lähteä. Minä tuon 2-3. Monia oli muitakin tulossa.
Räyskälähän sijaitsee keskellä Etelä-Suomea, Hämeenlinnan eteläpuolella, ja siellä on tilaa ajaa - ja myös virheisiin.
Nyt kerätään porukka kokoon ja jaetaan sitten tuo kustannus keskenämme.
Jos edes kymmenen kuskia, se tekee 50 e per nenä - ihan jo siedettävää koko päivästä radalla.
Jotta ehditään ennen pakkasia ehdotan ratapäiväksi la 13.10.2007. Muitakin aikoja kuunnellaan ja jos kannatetaan, soitan Räyskälään ja varaan alustavasti.
Sateen riski on aina olemassa, mutta sittenpähän tuo on vielä hyödyllisempää harjoitusta... ja vaimotkin mukaan liukkaalle...
Jos tämä saa kannatusta niin sitten joku meistä kerää ilmoittautumisia?
Kari
XJR V8 (kuvassa)
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.
vasempaan polveen rakennettiin kokonaan uusi eturistiside ja edessä on 6 kk kuntoutus. Tällä hetkellä polvi ei taivu kuin 80 astetta joten en pysty vääntäytymään Jaggeen
Jos koipi kuntoutuu ja pystyn ajamana niin tulen taatusti paikalle.
Vaimon Muranolla pystyn jo ajamaan eli toivoa on, mutta tuo XKR:n ohjaamo on vaan pikkuisen liian ahdas...
Jos koipi kuntoutuu ja pystyn ajamana niin tulen taatusti paikalle.
Vaimon Muranolla pystyn jo ajamaan eli toivoa on, mutta tuo XKR:n ohjaamo on vaan pikkuisen liian ahdas...
XKR-07
Midnight Blue
ex- XJR-98 Sapphire Blue
Midnight Blue
ex- XJR-98 Sapphire Blue
Ilmoittaudu siis: Räyskälä sunnuntaina 14.10.2007
Olen tehnyt alustavan varauksen Räyskälään sunnuntaiksi 14.10.2007.
Ilmoittautumisohje alempana.
Saamme luoteeseen ulottuvan kiitoradan rullausteineen, jolloin sinne saa kunnon radan kovaankin ajoon. Käytössämme koko päivän.
Uskoisin että leppoisa päivä, joka sallii kaikenlaiset autot ja ja ajajat, noviisista kokeneeseen, liikenneharjoittelusta nopeuskokeisiin, antaa jokaiselle jotakin.
Ekat 24h tuotti jo 6 ilmoittautunutta. Meitä tullee kohtuu helposti 10 kuskia, ja jos jäisi pienemmäksi neuvotellaan tuota aikaa/maksua pienemmäksi.
Keiloja olisi hyvä ottaa mukaan - löytyykö jonkun kontaktipiiristä poliisia tai asfalttifirmaa?
Kokeilen jos saisin mukaan laitteiston, jolla saa autokohtaiset suorituskyky- ja moottoriarvot PC:lle - sopii tosin vain ODBII-yhteensopiviin eli uudempiin (alkaen x300? - mutta ainakin V8-mallit).
Onko jollakin mittaria (tutkaa) saatavilla nopeuden mittaamiseen? Oma GPS autossa on ainakin hyödyksi matkan ja ajan mittaamiseen.
Hinta on siis enintään 500 e jaettuna kuljettajien määrällä, eli arvio 20-50 e per kuljettaja. Haluaako FJDC tukea tätä retkikuntaa jäsenistönsä osalta?
Ilmoittautumisia (oltava sitovia) otetaan siis nyt vastaan allekirjoittaneen yv käytössä. Laittakaa otsikoksi Räyskälä, viestiin nimi, kuskien määrä ja auton laji ja myös halunne kontribuutioon tiedoksi. Siellä lienee auki kahvila, mutta jos emäntiä löytyy saisimme taukotarjoilun. Ajo-opettajakin kelpaisi mukaan - kuka tuntee?
Kari
Ilmoittautumisohje alempana.
Saamme luoteeseen ulottuvan kiitoradan rullausteineen, jolloin sinne saa kunnon radan kovaankin ajoon. Käytössämme koko päivän.
Uskoisin että leppoisa päivä, joka sallii kaikenlaiset autot ja ja ajajat, noviisista kokeneeseen, liikenneharjoittelusta nopeuskokeisiin, antaa jokaiselle jotakin.
Ekat 24h tuotti jo 6 ilmoittautunutta. Meitä tullee kohtuu helposti 10 kuskia, ja jos jäisi pienemmäksi neuvotellaan tuota aikaa/maksua pienemmäksi.
Keiloja olisi hyvä ottaa mukaan - löytyykö jonkun kontaktipiiristä poliisia tai asfalttifirmaa?
Kokeilen jos saisin mukaan laitteiston, jolla saa autokohtaiset suorituskyky- ja moottoriarvot PC:lle - sopii tosin vain ODBII-yhteensopiviin eli uudempiin (alkaen x300? - mutta ainakin V8-mallit).
Onko jollakin mittaria (tutkaa) saatavilla nopeuden mittaamiseen? Oma GPS autossa on ainakin hyödyksi matkan ja ajan mittaamiseen.
Hinta on siis enintään 500 e jaettuna kuljettajien määrällä, eli arvio 20-50 e per kuljettaja. Haluaako FJDC tukea tätä retkikuntaa jäsenistönsä osalta?
Ilmoittautumisia (oltava sitovia) otetaan siis nyt vastaan allekirjoittaneen yv käytössä. Laittakaa otsikoksi Räyskälä, viestiin nimi, kuskien määrä ja auton laji ja myös halunne kontribuutioon tiedoksi. Siellä lienee auki kahvila, mutta jos emäntiä löytyy saisimme taukotarjoilun. Ajo-opettajakin kelpaisi mukaan - kuka tuntee?
Kari
Viimeksi muokannut XJ-SC, Pe Syys 28, 2007 8:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
XJR V8 (kuvassa)
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.
Hienoa että on intoa, monta on jo ilmoittautunut!
Ehdotan, että keskustelu jatkuu osastolla "Tulevia tapahtumia".
Ehdotan, että keskustelu jatkuu osastolla "Tulevia tapahtumia".
XJR V8 (kuvassa)
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.