Löytyykö foorumilta oikeita rahaveikkoja? Onko investointikohde hakusessa?
Wappenbury Hall on ny myytävänä! Toisen kerran tämä "The Gentlemans Dwelling" on vaihtamassa omistajaa Sir William Lyonsin jälkeen.
Kysehän on hänen kodistaan, jonka hän hankki perheelleen jo 30-luvulla, ja asui siinä kuolemaansa asti 1984, vaimonsa Greta jatkoi Wappenburyn emäntänä vielä omaan kuolemaansa asti, jo seuraavana vuonna.
Lukuisia PR- ja mainoskuvia Jaguareista on otettu nimenomaan Wappenbury Hall'in pihalla. Ja nimenomaan siellä Sir William Lyons myös hyväksyi viimeisen mallinsa, XJ40, jonka lanseerausta hän ei enää ehtinyt nähdä. Nelikymppisen suunnittelun aikana hän oli jo jättänyt yrityksen ja siirtynyt eläkkeelle, mutta kunnioituksesta Jaguarin muotoiluosasto vielä silloinkin kävi hyväksyttämässä designit Lyonsilla. Tämä tapahtui käytännössä siten että autot/mallit rahdattiin Wappenbury Hall'in pihalle, jossa Lyons kierteli autoja, kävelykeppiin tukeutuen, ja jakeli kommentteja esitetyistä yksityiskohdista tai malleista.
Paljon puhuttaneet XJ40'n etuvalot (tiedätte, pyöreät vai kulmikkaat?) valitsi Lyons nimenomaan siellä puutarhassaan: kulmikkaat hienompiin malleihin, pyöreät karvalakkiversioihin...
Paikka on esitteen mukaan huippukunnossa, ja siltähän se todellisuudessakin ulkoa katsottuna näyttää. Siis, vaivaiset 8.5 miljoonaa puntaa palasesta todellista Jaguarhistoriaa!
http://www.knightfrank.co.uk/WS1036645
Kiinnostava investointikohde!
- stefanantinaho
- Viestit: 793
- Liittynyt: Pe Joulu 24, 2004 6:40 pm
- Paikkakunta: Parainen
- Viesti:
Kiinnostava investointikohde!
Stefan
Jaguar XJ6 3.0 V6 BRG/Ivory
Volvo V70 2.0D
MG ZT-T
ex: Jaguar X-type 2.0D Estate, Volvo V50 1.6D, XJS V12HE, Daimler Six, DD6, 4.0 S, 4.0 Sovereign, XJR 4.0 SC man, DD6 LWB, Jaguar XJ8 3.2 S...
Jaguar XJ6 3.0 V6 BRG/Ivory
Volvo V70 2.0D
MG ZT-T
ex: Jaguar X-type 2.0D Estate, Volvo V50 1.6D, XJS V12HE, Daimler Six, DD6, 4.0 S, 4.0 Sovereign, XJR 4.0 SC man, DD6 LWB, Jaguar XJ8 3.2 S...
Kaikki näyttää oleva kaupan
Niin, ja jos löytyisi todellisia riskisijoittajia, niin sittenhän voisi ostaa myös tehtaan Fordilta!
Jos myös koko säätiö kuuluisi systeemiin (mutta sehän on tietysti säätiöity justiinsa suojaksi) niin sieltä voisi järjestyä hieman rahoitustakin kun sopivasti välillä jotakin kiinnostavaa (F-ykkösiä vaikka) myisi pois.
-Jakuvaari
Jos myös koko säätiö kuuluisi systeemiin (mutta sehän on tietysti säätiöity justiinsa suojaksi) niin sieltä voisi järjestyä hieman rahoitustakin kun sopivasti välillä jotakin kiinnostavaa (F-ykkösiä vaikka) myisi pois.
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: Kiinnostava investointikohde!
stefanantinaho kirjoitti:....
http://www.knightfrank.co.uk/WS1036645
Kyllä tuon pihalla kelpaisi siemailla (kovaa) teetä, indeed.
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
kaksi tonnia mieheen...
Niin, eihän se paljon olisi, jäsenmaksu 2000 euroa kaikilta jäseniltä, niin voitaisiin ostaa tuo!
Mutta jos haluttaisiin ostaa tehdas kanssa, taitaisi se tehdä helposti noin miljoona euroa per naama, kiinnostaako?
-Jakuvaari
Mutta jos haluttaisiin ostaa tehdas kanssa, taitaisi se tehdä helposti noin miljoona euroa per naama, kiinnostaako?
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: kaksi tonnia mieheen...
Ostetaan pois, sehän maksaisi muutamassa vuodessa itsensä Stoneleighin varaosapäiväreissujen majapaikkana, loput vuodesta pidetään B&B:tä muille, minä voin lähteä isännöitsijäksi. Kuvasin jo porttia vähän sillä silmällä viime keväänä:jakuvaari kirjoitti:Niin, eihän se paljon olisi, jäsenmaksu 2000 euroa kaikilta jäseniltä, niin voitaisiin ostaa tuo!
-Jakuvaari
En tiennytkään että kerhossa on jo yli 6000 jäsentä... Vai laskitko 10 vuoden maksuajalla?
Köpi
Jäsenmäärä kymmenkertaiseksi!
Pilkkuvirhe! Doh! Oltaisiinkin kai siten Euroopan suurimpia merkkikerhoja, mutta on tuo 600:kin aika paljon meidän oloissa!
Niin, ja eiköhän siihen joku rahoituskin järjestyisi.
Tosin Kenilworthin B&B hinnoilla taitaisi mennä kuitenkin aika monta vuotta tuohon ROI:hin?
-Jakuvaari
Niin, ja eiköhän siihen joku rahoituskin järjestyisi.
Tosin Kenilworthin B&B hinnoilla taitaisi mennä kuitenkin aika monta vuotta tuohon ROI:hin?
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________