Talviauto

Yleinen Jaguar-keskustelu
HarriL
Viestit: 39
Liittynyt: La Touko 20, 2006 12:59 am
Paikkakunta: Espoo

Talviauto

Viesti Kirjoittaja HarriL »

Heips,
Eli päätin jättää Jagen kiusaamisen talviajaksi ja etsiskellä työsuhdeauton muodossa käyttöautoksi jonkin kivan perheauton.
Valitettavasti Jaguaarin X-type automaattina on jo liian isokoneinen minun budjettiin.
Joten, mietintämyssyssä on BMW 3 sarjalainen farmari automaatilla. Löytyisikö muilta kereettisiä kommentteja aiheeseen....
Entinen: X300 XJR -95 British Racing Green / Ivory
Haaveissa: RAM XKSS -projekti
sinberg
Viestit: 569
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 12:28 am

Viesti Kirjoittaja sinberg »

Moi,

Saman problematiikan kanssa painin itse pari kuukautta sitten.

Auton hintaluokka josta etsin oli n. 40keur. Lopulta karsin merkit X-Type, Audi A4, BMW E90, Volvo S40-60 -akselille.

Rehellisyyden nimissä mikään ei tuntunut hyvältä sen jälkeen kun on tottunut isompiin autoihin (A6, E60, XJ8). Lopulta hyväksyin kuitenkin sen tosiseikan, että se olisi vain työkalu siirtymiseen paikasta A paikkaan B. Ajan 95% ajasta yksin ja matkatavarana salkku tai trolli, joten päädyin S40 Volvoon ja erittäin runsaisiin varusteisiin (iso kone sekä mukavuus ja ajettavuus puolen palikoihin). Olisi ne X-Typeen, Audiin ja Biimeriinkin saanut, mutta hinta olisi noussut yli 50keuron.

Eihän toi hirveästi intohimoja herätä, mutta ajaa asiansa nahkoineen, tomaatteineen, aluineen ja alustasarjoineen.

Vaikka on täysautoetu, niin silti harrastusauton mittariin on tullut enemmän kilometrejä samassa ajassa - järkevää touhua.... :roll:
Daimler V8 LWB X308
Aston Martin DB9
Bentley Bentayga
Major
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 10:07 am
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Talviauto

Viesti Kirjoittaja Major »

Aval kirjoitti:Heips,
Eli päätin jättää Jagen kiusaamisen talviajaksi ja etsiskellä työsuhdeauton muodossa käyttöautoksi jonkin kivan perheauton.
Valitettavasti Jaguaarin X-type automaattina on jo liian isokoneinen minun budjettiin.
Joten, mietintämyssyssä on BMW 3 sarjalainen farmari automaatilla. Löytyisikö muilta kereettisiä kommentteja aiheeseen....
Meinaatko että joutuisit ottamaan 2.5L X-typen automaatin kanssa. No jos maltat hieman odottaa niin facelift X-typen saa myös automaatilla 2.2L dieselin kanssa. Tosin ei varmaankaan olisi tälle talvelle autoksi.
Vastaa Viestiin