Kissa tuli taas hankittua
Kissa tuli taas hankittua
Pari vuotta vierähti ilman Jaguaria, nyt sellainen lepää taas tallin perukoilla, eka kokomoottorinen minulla, ai kun se kehrää kauniisti , oviakaan ei ole kahta enempää, on vähän niinkuin aikainen joululahja
Re: Kissa tuli taas hankittua
Onneksi olkoon!
Mikä jagge tuli hankittua?
Mikä jagge tuli hankittua?
XKR-07
Midnight Blue
ex- XJR-98 Sapphire Blue
Midnight Blue
ex- XJR-98 Sapphire Blue
Re: Kissa tuli taas hankittua
Vanha XJ-12 Coupe, tuttu auto harrastajien keskuudessa, laitan myöhemmin parempaa tietoaxjr-98 kirjoitti:Onneksi olkoon!
Mikä jagge tuli hankittua?
Re: Kissa tuli taas hankittua
Voi jukra! Onneksi olkoon, mahtava valinta! Sääli, että Jaguar ei ole tuottanut XJ-mallia coupena sittemmin ollenkaan. X300 olisi kenties makean näköinen kaksiovisena...
Mutta että vielä 12-pyttyinen, hienoa
Mutta että vielä 12-pyttyinen, hienoa
Bentley Mulsanne -89
- stefanantinaho
- Viestit: 793
- Liittynyt: Pe Joulu 24, 2004 6:40 pm
- Paikkakunta: Parainen
- Viesti:
Re: Kissa tuli taas hankittua
Joo onneksi olkoon! XJ-Coupé on monen, allekirjoittaneenkin mielestä kauniimpia merkin aikaansaannoksia. Mursulle vinkiksi, XJ40:stä (oikeammin XJ81) tehdas teki kaksiovisen coupén, hieman lyhennetty normaalista, tietenkin kaksiovinen, V12 6.0 koneella. Auto on nähtävissä Coventryssä, JDHT:lla, ja nätti on kuten moni innokas Briteissäkävijä on voinut todetakin. Flamenco Red, Magnolia (tai Ivory?) nahka, red piping. Auto on täysin toimintakuntoinen, ja katsastetaan vuosittain liikennekäyttöönkin. Yllättävää että moinen projekti todellakin viimeistelyltään näyttää täysin valmiilta. Erona XJ_coupé'hen ovat ei-avattavat takaikkunat (tosiaan, kyseisessä protossa etuikkunaatkaan ei avaudu, mutta autossa on kuulemma toimiva ilmastointi!). Ajokäytökseltään auto on kuulemma mahtava, Short-SWB on ilmeisesti tehtyn vallan hyvää autolle. XJ40:stä joku koripaja teki muutaman Coupén niinikään, mutta normaalipituiselle alustalle.
X300 ei ole tehty coupéta, mutta kaksiovinen convertible kylläkin. Auto tehtiin 1996 autonäyttelyyn ilman tekniikkaa, mutta viime vuonna auto valmistui vihdoin tiekäyttöön, 4.0 litraisella AJ16-koneella. Sea Frost värinen, ja Daimler koristein (mallin nimihän on Daimler Corsica).
X300 ei ole tehty coupéta, mutta kaksiovinen convertible kylläkin. Auto tehtiin 1996 autonäyttelyyn ilman tekniikkaa, mutta viime vuonna auto valmistui vihdoin tiekäyttöön, 4.0 litraisella AJ16-koneella. Sea Frost värinen, ja Daimler koristein (mallin nimihän on Daimler Corsica).
Stefan
Jaguar XJ6 3.0 V6 BRG/Ivory
Volvo V70 2.0D
MG ZT-T
ex: Jaguar X-type 2.0D Estate, Volvo V50 1.6D, XJS V12HE, Daimler Six, DD6, 4.0 S, 4.0 Sovereign, XJR 4.0 SC man, DD6 LWB, Jaguar XJ8 3.2 S...
Jaguar XJ6 3.0 V6 BRG/Ivory
Volvo V70 2.0D
MG ZT-T
ex: Jaguar X-type 2.0D Estate, Volvo V50 1.6D, XJS V12HE, Daimler Six, DD6, 4.0 S, 4.0 Sovereign, XJR 4.0 SC man, DD6 LWB, Jaguar XJ8 3.2 S...
Re: Kissa tuli taas hankittua
Sanon V-12 konetta täysmoottoriksi, Jagge harrastuksen alkuaikoina kun kone tuli markkinoille, aloin haaveilla siitä, monta kuutoskoneista siihen väliin mahtui ja parasta että saa Corvette kavereille mainita heidän puuttuvista sylintereistäänMursu kirjoitti:Voi jukra! Onneksi olkoon, mahtava valinta! Sääli, että Jaguar ei ole tuottanut XJ-mallia coupena sittemmin ollenkaan. X300 olisi kenties makean näköinen kaksiovisena...
Mutta että vielä 12-pyttyinen, hienoa