Häirikköjä kissakulmassa

Yleinen Jaguar-keskustelu
JagXJ6
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 9:08 pm

Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja JagXJ6 »

Nimimerkki Javerb kertoo omistaneensa 9 bemaria, 3 audia, 6 mersua ja 3 hondaa noin kymmenen vuoden sisällä. Miten näihin autoihin on ehtinyt edes tulla vikoja vai oletko kenties autokauppias? Minulla on kehumistasi autoista aivan erilaisia kokemuksia. Ainoa tielle jättänyt auto on Audi, ei tietenkään oma, koska en pidä etuvetoisista autoista. Mersun E mallit ruostuivat käsiin. Toisesta autosta ruostui takaluukku ja pohja, uudemmasta jousen yläpään kiinnike ruostui niin, että jousi oli tulla etulokarista läpi. Onneksi tämä ei tapahtunut vaimon ajaessa moottoritiellä. Omassa Jaguarissani (X300) ei ole ollut kahden vuoden aikana oikeastaan mitään vikaa (noh, se ääni startatessa, mutta sekin poistui), ei edes polttimoita ole tarvinnut vaihtaa, Mersussa niitä vaihdeltiin kerran kuussa.


Ja sitten, nimimerkki mark.landing, sinä maamme entisen päämiehen sukulainen. En ole pitänyt presidenteistämme kenestäkään, varsinkaan en Koivistosta. Mitä tulee kirjoitteluusi kissakulmaan, on se vähän kuin kuvittelisi ManUn kannattajan menevän Liverpoolissa pubiin puhumaan kriittisesti kuinka surkea joukkue Liverpoolilla on. Kirjoittamiasi aivopieruja on ollut ärsyttävää lukea, ei sillä että sinun mielipiteilläsi olisi kummempaa merkitystä, vaan siksi että olet niiden kanssa aivan väärässä paikassa. Kuvittelet olevasi fiksu, kun yrität verhota herjaamisen tuohon näennäiseen kiinnostukseen Jaguareja kohtaan, mutta se vain ei mene läpi. Tulit tänne vain soittaaksesi suutasi. Täällä kissakulmassa ei ole vain kahta henkilöä, jotka toivovat, että lähdet harrastamaan sitä länsinaapurin autoasi johonkin muualle.
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja BRG »

Hyvä kirjoitus, ei mitään lisättävää, mutta haluan kuitenkin ilmaista puoltoäänen tälle :D
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)
sps
Viestit: 40
Liittynyt: La Elo 25, 2007 8:26 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja sps »

JagXJ6 kirjoitti: on se vähän kuin kuvittelisi ManUn kannattajan menevän Liverpoolissa pubiin puhumaan kriittisesti kuinka surkea joukkue Liverpoolilla on.
Sivistyneessä Liverpoolilaispubissa tämä laukaisisi asiallisen keskustelun siitä, onko ManUn kannattaja mahdollisesti oikeassa esittäessään moisen rohkean väitteen. Verrattaisiin maalintekotilastoja, pelaajahankintoja, rangaistusminuutteja, jne. Mietittäisiin, voiko kannattaja mahdollisesti olla oikeassa. Ja jos kannattaja olisikin tullut pubiin vain provosoidakseen muita, niin häneen ei kiinnitettäisi huomiota.

Mutta ei, ehkäpä se ManUn kannattaja saisikin tuopista otsaansa, vähän niin kuin täällä kissakulmassakin on näköjään uutena tapana. Aika yllättävää herkkänahkaisuutta jopa "vanhoilta hyviltä" kirjoittajilta...
S-Type R (2002)
ojala
Viestit: 63
Liittynyt: Su Joulu 19, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja ojala »

Tuli tuosta lukitun keskustelun mark.landingin kommentista S-typen laadusta mieleen.. että asialla on puolitotuutta.

S-type ei julkistettaessa ollut mitenkään erityisen laadukas auto, eikä varsinkaan eurooppalainen. Ajettavuus muistutti enemmän amerikkalaisia ylipehmeitä autoja, samoin vaihteistossa oli selkeä kuminauhan tuntu ja sisustus oli kuin suoraan Lincoln-serkustaan. En yhtään ihmettele ettei eurooppalaiset ostajat olleet kovinkaan innokkaita ja myös lehdissä auto sai aika tuomitsevan vastaanoton.

Kun Jaguar teki ensimmäisen faceliftin, korjattiin nämä puutteet paremmin kuin tarpeeksi. Sisusta muuttui XJ:n näköiseksi, vaihdelaatikoksi tuli halvimpiinkin malleihin ZF:n erinomainen 6-lovinen automaatti ja alusta uusiutui eurooppalaiseksi. Moni lehtiarvostelu totesi että nyt S-type on auto, jollainen sen olisi alunperinkin pitänyt olla.

Markkinoiden kannalta tuossa vaiheessa se oli vain myöhäistä.

Jos taas puhutaan auton muusta luotettavuudesta nykypäivänä, niin ei S-type ole sen huonompi (tai parempi) kuin kilpailijansakaan.
Avatar
javerb
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 10:10 am
Paikkakunta: Nokia

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja javerb »

No sen verran täytyy tarkentaa etten ole omistanut itse noita kaikkia autoja. Osa on ollut työsuhdeautoja. Kahta kolmea autoa kerrallaan on perheessä ollut. Parhaimmillaan olen ehtinyt ajamaan 85tkm samalla autolla, vähimmillään noin 5000km.

Autokauppias en ole vaikka välillä työkaveritkin aiheesta kenkkuilevat. Ihan muun alan hommissa olen.

Mielestäni ei ole häiriköintiä jos kertoo myös Jaguarin huonoista puolista. Olen vilpittömän äimistynyt jos joku väittää että Jaguarin laatu on yhtä hyvä tai parempi kuin kilpailijoissa!!! Uskoisinkin että Jaguarin ostopäätökseen vaikuttavat muut syyt kuin luotettavimman auton etsiminen. Jaguaria ostettaessa halutaan poiketa "mersumassasta", halutaan luksusta, halutaan aitoa puuta ja tuoksuvaa nahkaa. Hyvällä tuurilla voi saada jaguarin joka toimii ensimmäiset 200000km ilman ongelmia. Samoin huonolla tuurilla voi saada mersun joka on enemmän korjaamolla kuin ajossa. Mutta kun yleistetään niin esim. mersu on parempi (ns. järkimittareilla mitattuna) auto kuin Jagge. Jaguarissa taas tunnepuoli on vahvoilla.

Keskustelupalstojen kukkanen on kommentti jossa todetaan että "eihän asia noin voi olla kun minun autoni on kyllä toiminut näin". Sehän on yksi näkökulma. Hienoahan se on kun joku on saanut nauttia ongelmattomista kilometreistä. Minä puolestani en puhunut vain omasta autostani (jossa siis on vikoja riittänyt! lauantaina viimeksi kyrvähti xenonin sytytin) vaan olen puhunut useiden tuttujeni ja sukulaisteni suulla jotka ovat vuosikymmenten saatossa Jaguareja omistaneet.

Onhan se toki kusiaispesän sohimista jos täällä lähtee oikean haukkumaan Jaguaria mutta miksi toisaalta ei saisi myös negatiivisia kokemuksia kertoa? Ja eikös se vaan tuo keskusteluun eloa kun joku joskus vähän suututtaa hysteerisimpiä jaggepuritanisteja?

Jaguarissa, samoin kuin monessa muussa brittiläisessä ja italialaisessa autossa on ominaisuuksia joita ei löydy kalliimmistakaan saksalaisista tai japanilaisista. Hienointa tuossa edellisessä lauseessa on se että sen voi ymmärtää sekä positiiviseksi että negatiiviseksi kommentiksi ja kumpikin on ihan oikein ymmärretty!
X-type 3,0 A -04
MB C180T A avantgarde AMG sport -09
Kawasaki VN 900 Classic -08
Kawasaki ER-6n -08
Polkupyörä
eerounta
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 12:11 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja eerounta »

javerb kirjoitti:Onhan se toki kusiaispesän sohimista jos täällä lähtee oikean haukkumaan Jaguaria mutta miksi toisaalta ei saisi myös negatiivisia kokemuksia kertoa? Ja eikös se vaan tuo keskusteluun eloa kun joku joskus vähän suututtaa hysteerisimpiä jaggepuritanisteja?
En ihan tavoita pointtiasi, sillä ainakin osiossa Tekniikka ei muita kuin murheita juuri olekaan esillä.
XJ40 3,2 -91
S-type 2,7d -07
Sitikoita ja ZiL157
Avatar
javerb
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 10:10 am
Paikkakunta: Nokia

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja javerb »

eerounta kirjoitti:
javerb kirjoitti:
En ihan tavoita pointtiasi, sillä ainakin osiossa Tekniikka ei muita kuin murheita juuri olekaan esillä.
No joo'o! Mistä nämä häirikkö-urputukset sitten lähti? Minusta tuntuu että tuo yhden viestiketjun lukitseminen oli aika lapsellinen "hätäkakka"-ratkaisu ja land.markingin provosävyinen tiedustelu aiheutti provosoitumista. Autoihinhan suhtaudutaan tunteella.
X-type 3,0 A -04
MB C180T A avantgarde AMG sport -09
Kawasaki VN 900 Classic -08
Kawasaki ER-6n -08
Polkupyörä
Avatar
kari tt
Viestit: 240
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:55 am
Paikkakunta: Hamari
Viesti:

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja kari tt »

Eipä kohta uskalla osallistua keskusteluihin, kun on kovin tiukka sensuuri! Jos liikaa moittii Jaguaria, menee äänioikeus tällä palstalla!!??

Olen ajellut näillä kissa-autoilla vuodesta 1961 (ja haaveillut niistä sitä kauemmin) . Ainakin pitkä kokemus on takana. Silti tuntuu, että en ole välttämättä uuden Jaguar-harrastajapiirin kanssa samoilla aaltopituuksilla, mitä Jakesta saa sanoa, tai ei - lienee parempi olla hiljaa (ettei joudu boikotti-listalle).

Vaikka kuinka ollaan hyshys, niin erään Jaguareiden kanssa puuhaavan vanhan ystäväni lausumaa ymmärrän. Hän saa leipänsä autojen korjaamisesta ja totesi, että hän näkee vain rikkinäisiä Jaguareja! On kyllä varmaa, että perpetum ebner (ikiliikuja) Jaguareja ei ole olemassa, eikä kyllä muitakaan merkkejä...kaikkia pitää huoltaa ja korjata.
No, ne Jaket, jotka eivät ole rikki, ajelevat omistajansa kanssa iloisina muualla - ja tulevat korjaamolle juuri ja vain, kun on jotain viilattavaa - näinhän se on. Keskustelupalstoillakin ovat vain vikatilanteet aiheina - todella harva kirjoittaa, että ei ole mitään ongelmaa, eli eipä minulla ole siis oikeastaan asiaa...

Svenski-uskontoinen nimimerkki mark.landing sohi muurahaispesää, mutta en kuitenkaan ymmärrä, miksi hänen provosoivia (?) kirjoituksiaan kohtaan hermostuttiin niin vallan kauheasti. Johan se, että ihminen kokee ruåtsalaisen auton ihanaksi, osoittaa, että ehken ko. henkilö ei ole kuitenkaan aivan kaikkea kokeillut tai kokenut - miksi jaguaristien pitäisi siis kokea kannanotot hurjan offensiivisina - jopa niin, että suljetaan oikein keskustelupalsta! Phyi...aivan turhan herkkähipiäistä touhua, antakaa ihmisten keskustella, kunhan eivät mene henkilökohtaisuuksiin...

Koskien sitten AY-liikettä ja Jaguar-laatua, siitä kirjoitan seuraavaksi erikseen - ettei nyt oleva aihe ja otsake sotkeennu. Minä olen lukenut autoteollisuuden historiaa ja iyleisestä poikkeavia kantoja tuosta brittien "union"- porukan voimasta. Tästä sitten huomenna, ellei minua ole suljettu sitä ennen pois palstalta...
kari tt
Avatar
Jku
Viestit: 226
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 7:22 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja Jku »

Odotan mielenkiinnolla noita UK:n ay-liike-yms historiajuttuja.

Auton ostosta, muistuu mieleeni eräs sanonta miehen tärkeimistä valinnoista.
Vain akan ja auton valinnan mies tekee tunnepohjaisesti, ja juuri niissä pitäisi käyttää järkeä!
mark.landing
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 7:32 pm

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja mark.landing »

Mm.Kari tt:n kirjoitus on oiva esimerkki siitä miten voi suhtautua omaan kiinnostuksen kohteeseensa. Hän on ajanut Jaguaarilla kauemmin kuin meistä monella on ikää, mutta ei silti seiso asennossa kun kuulee sanan Jaguar. Myös hänen sutkautuksensa ruotsalaisista autoista oli hauska.
Mutta mitäpä jos minä, palstan viralliseksi häiriköksi nimetty, olisin sanonut samoin Jaguarista, minut olisi varmaan haettu kotoa kurinpalautukseen.

Minusta on jotenkin hellyyttävän huvittavaa, että minulle lähetettiin virallisia väittelyn ohjeita, lauseitani, jopa niiden osia lainattiin ja perhesuhteitani mainittiin, kun minut yritettiin saada ruotuun.

Olen varustettu niin vahvalla itsetunnolla, että käyttäydyn ja kommunikoin aina samoin, oli vastapuolella sitten Presidentti tai rantojen mies. Ajaako ihminen Jaguarilla, volvolla tai polski fiatilla, on myös minulle merkityksetöntä. Annan arvoa ihmisille ja heidän ajatuksilleen ja mielipiteilleen, enkä yritä muokata niitä mieleisekseni.

Tällä tarkoitan sitä että en ala tälläkään Foorumilla muuttamaan tapaani kommunikoida, vaan kirjoitan niinkuin minulle on ominaista.

En ota itseäni, autovalintojani ja harrastuksiani niin vakavasti, ettenkö sietäisi ja kestäisi kritiikkiä, arvostelua ja pohdintoja.

Tästä foorumista olen sitä mieltä, että tämä on hyvä. Täältä saa paljon yleistä tietoa, tietoa tekniikasta ja on kiva lukea kun ihmiset kertovat autoistaan.
Miinuspuolena mielestäni on se että tämä foorumi kärsii tietynlaisesta pysähtyneisyydestä ja liiallisesta vakavuudesta.
Jaguar-ilosanomaa viedään mielestäni parhaiten eteenpäin värikkäällä keskustelulla, eikä sillä että vedetään kättä lippaan kun kuullaan auton nimi. siinä on se vaara että tämä foorumi taantuu pelkäksi Jaguar-ukkokerhoksi, joka ei palvele ketään.

Ehdotan että Foorumiin perustettaisiin palsta joka on vapaa värikkäälle, rönsyilevälle keskustelulle, väittelylle ja pohdinnoille autoista ja autoilusta. Foorumin muut palstat voisivat pysyä nykyisenlaisina, ne ovat sellaisenaan aivan loistavia
Avatar
matsu
Viestit: 657
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 11:11 am
Paikkakunta: Kuopio

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja matsu »

Joo, ei ruveta liian ryppyotsaisiksi.

Ja muistetaan, että "huumorin kukka on se mualiman kaanehin kukka".
matsu

XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2062
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

mark.landing kirjoitti: Miinuspuolena mielestäni on se että tämä foorumi kärsii tietynlaisesta pysähtyneisyydestä ja liiallisesta vakavuudesta.
Jaguar-ilosanomaa viedään mielestäni parhaiten eteenpäin värikkäällä keskustelulla, eikä sillä että vedetään kättä lippaan kun kuullaan auton nimi. siinä on se vaara että tämä foorumi taantuu pelkäksi Jaguar-ukkokerhoksi, joka ei palvele ketään.
Kumpaakaan "vikaa" en suostu tunnustamaan. Olet arvannut luonteenlaatuni, ikäni ja kaiken muunkin kuvittelemasi aika pahasti pieleen. Tuo "kättä lippaan" heitto on taas samalla vessanpönttötasolla, kuin se tämän *KIssakulman historian ensimmäisen järjestyshäiriön* aiheuttanut aloittamasi uusi "keskustelu". En harrasta jalkapalloa, mutta JagXJ6:sen vertaus on melko osuva, ihmiset saa suuttumaan pienemmälläkin. En silti itse ole suuttunut tästä, vaan olen yrittänyt ohjata keskustelua rakentavampaan suuntaan, mutta ei se valitettavasti näytä onnistuvan.

Sen sijaan, että koet nuo neuvot uhkana, niin kannattaisi ehkä vielä lukea uudestaan se JJJ:n linkin takana oleva teksti.
Siitä voi olla apua monessa muussakin asiassa.

On myös aika erikoista antaa tuon kaltaisia lausuntoja tämän foorumin laadusta muutaman päivän osallistumisen pohjalta.
Jospa yrittäsit välillä hieman lukea ja kuunnella toisten parjaamisen ja ylenpalttisen keuhkoamisen sijaan, ihan ystävällisesti.

Tietty harkinta ja asiallisuus kirjoittamisessa on tarpeen, mikäli halutaan välttää turhia väärinkäsityksiä ja konflikteja, kuten olet varmaan jo huomannut!

Jos haluat puhua Jaguar-asioista rennosti, suosittelen edelleen johonkin kerhotapaamiseen menemistä. Ikä-, asuinpaikka- ja murrerasismiin ei kannata sortua. Jaguar ja Daimler taipuvat savoksikin. ;-)

-Jakuvaari

JK. Huumori jos mikä sopii brittiautojen kanssa yhteen, mutta parjaaminen, haukkuminen ja räyhääminen ei ainakaan minua naurata.
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
mark.landing
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 05, 2008 7:32 pm

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja mark.landing »

Loistava kirjoitus jakuvaarilta! juuri tätä tarkoitin. Hyvä että esimerkki tuli heti :)
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2062
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

mark.landing kirjoitti:Loistava kirjoitus jakuvaarilta! juuri tätä tarkoitin. Hyvä että esimerkki tuli heti :)
Nyt oletan, että harrastat erästä huumorin alalajia, jota kutsutaan sarkasmiksi. :o

Mikäli se Jaguarin laatu sinua oikeasti kiinnostaisi ja haluaisit oikeasti "puolueettomia" mielipiteitä, niin ei kannattaisi tulla tänne aukomaan päätään tuohon tyyliin, vaan lukea normaaleita autolehtien testejä ja J.D. Powersin ynnä muiden vastaavien laitosten markkinatutkimuksia.

Jos olisi tavattu tosielämässä ja olisit kommentoinut sanomisiani samalla tavalla, olisin vetänyt turpaan jo ajat sitten. Niin meillä on Helsingissä tapana kun joku v*ttuilee tuolla tavalla.

:lol:

-Jakuvaari

JK. Tämä ei täytä enää keskustelun merkkejä, joten kannatan sitä hiekkalaatikon perustamista, jotta voidaan joskus vielä keskustella niistä autoistakin. >RIP.
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2062
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

mark.landing kirjoitti: Mutta mitäpä jos minä, palstan viralliseksi häiriköksi nimetty, olisin sanonut samoin Jaguarista, minut olisi varmaan haettu kotoa kurinpalautukseen.
Sinut on nimetty (huom. muiden toimesta, ei minun) häiriköksi, koska olet häirikkö! :evil:

Ei siksi, mitä ehkä sanoit Jaguarista, vaan siksi miten sanoit ja kirjoitit: täysin ilman omia kokemuksia, ilman mitään viittauksia mihinkään konkreettiseen, edes johonkin lehteen tai nettisivuun ja vielä tyhmimpiä latteuksia käyttäen, mitä näissä yhteyksissä yleensä voi kuulla. Ja siksi, että olet ruvennut parjaamaan täysin ilman syytä useita tällä foorumilla keskuteluissa mukana olleita henkilöitä ja lietsomaan jotakin ihmeellistä salaliittoteoriaa sensuurista ym. paskaa.

Eikö se ole jo hyvä todiste, ettei tämän foorumin olemassaolon aikana ole koskaan tarvittu mitään toimenpiteitä ennen tuota aloittamaasi riidanhaastamista?

Ja taas haastat lisää riitaa, mihin oikein pyrit?

Nytkin ainoa toimenpide, mikä ylläpitäjä teki, oli keskustelun lukitseminen. Tosi kilttiä, minä olisin nakannut koko roskan saman tien bittien taivaaseen.

Jag-loversissa on vuosikausien kokemukset kurinpidosta, ja homma on siksi aika tiukkaakin, muttei sillä ole mitään tekemistä autoista kirjoittamisen kanssa. Ainoastaan kaikkea mahdollista fleimaamista, loukkaamista ja muuta ehdottomasti kiellettyä.

Jos kaipaat kurinpalautusta, niin annapa YV:nä osoite, eiköhän sinne joku voitaisi lähettää. :twisted:

Ja muut Kissakulmalaiset: lopettakaa hölmöily ja nöyristely, täällä on aina saanut ja voinut ja saa jatkossakin ilmaista mielipiteensä näistä autoista aivan vapaasti.

Täällä ei ole ollut, eikä tule jatkossakaan olemaan mitään sensuuria ko. asian suhteen.

Jopa täysin väärään paikkaan kirjoitettuihin viesteihin on vastattu ystävällisesti ja neuvottu niin autojen kuin foorumin toimintojenkin suhteen.

Nämä Suomi24-tyyppiset haistattelijat sitä vastoin tullaan täältä armottomasti poistamaan, toivonkin ylläpidon olevan asian suhteen entistä aktiivisempi.

Jos kyse on heikosta kielen tai tapakulttuurin hallinnasta, niin sen voi ymmärtää hyvin, eli silloin on kyse väärinymmärryksistä. Edellinen viestisi todistaa, että ymmärrät ihan hyvin, mutta haluat silti kaivaa verta nenästäsi.

Mainittakoon, että vaikka kyseinen henkilö ehkä toisin luuleekin, ei minulla ole asiaan mitään keinoja eikä vaikutusvaltaa. Enkä ole myöskään tehnyt asialle mitään. Hän on vain virheellisesti luullut niin, koska yritin antaa neuvoja, kuten on tapana ollut. Ystävällisesti, jaksan vinoilua niin kauan, kunnes tajuan, että hän todellakin luulee olevansa jotenkin nokkela ja ettei me "ukot" ymmärretä mitään.

Siteeraankin lopuksi erästä suosikkilyyrikkoani, laulu- ja soitinyhtye AC/DC:n edesmennyttä solistia: "If you want blood, you got it!" :twisted:

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
xjr-98
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 10:26 am
Paikkakunta: Kangasala

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja xjr-98 »

Jaguvaarin kanssa täysin samoilla linjoilla.

Ihmettelen vaan hymyilleen miten helposti ihmiset lähtevät mukaan naurettavaan trollaukseen.

Tyhjänpäiväiset tyhjätaskut vinkuvat asiallisella foorumilla saaden ilmeisesti jotain kiihoketta jos
joku ottaa heidän ilmiselvät provot todesta.

Haudatkaa jo nyt hyvät ihmiset tälläiset mark.landingit ja muut pellet omaan arvoonsa.

Mutta toistaalta onhan typerien ihmisten typeriä juttuja mukava lukea:
"olen lukenut kaikki viestit tältä palstalta sekä kansainvälisiltä foorumeilta": mark.landing. :lol:
XKR-07
Midnight Blue

ex- XJR-98 Sapphire Blue
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja BRG »

xjr-98 kirjoitti:Haudatkaa jo nyt hyvät ihmiset tälläiset mark.landingit ja muut pellet omaan arvoonsa.
Huono asia tällaisessa voi olla että syntyy polarisaatio, tulee vain mustavalkoisia loistava/täysi p***a kirjoituksia. Täällä ei tosiaan ole ollut tapana kehua Jaguaria muuten vaan, sinunkin kirjoituksiasi muistellessa ei kyllä ekaks tule mieleen mikään Jaguar laadun kehuminen Inchapesta puhumattakaan :lol:

Esim. javerb ja muut antavat täysin aiheellista palautetta laadusta ja sen puutteesta, niin olen minäkin tehnyt. En tosin aina täysin fiksusti enkä laadukkaasti mutta eipä se suurta närää liene aiheuttanut, ehkä :)
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)
xjr-98
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 10:26 am
Paikkakunta: Kangasala

Re: Häirikköjä kissakulmassa

Viesti Kirjoittaja xjr-98 »

BRG, siinä nyt vaan on ihan pieni ero, että puhutaanko faktoista vai MUTU-pohjalla ja tarkoituksena provosoida.

Tietysti olen kritisoinut varsinkin Tampereen Inchapea, miksen olisi?
En kuitenkaan perusta mielipiteitäni yleisiin luuloihin tai vastaaviin, vaan kylmään faktaan.

Jos et ymmärrä eroa, olen pahoillani puolestasi.
XKR-07
Midnight Blue

ex- XJR-98 Sapphire Blue
Vastaa Viestiin