Sorry että on saksaksi, en löytänyt (vielä) samaa englanniksi:
http://www.classicdriver.com/de/magazin ... 10&NL=true
Niin ja merkkikin on väärä, eli tavallaan Audi, tosin virallisesti siis Auto Union, aika muheva hinta-arvio, kukahan näinä aikoina laittaisi koko lottopotin vanhaan kilpa-autoon?
Ja lisää replikasta (Pink Floyd-rumpalikin tyytyy ajamaan "recreationilla")
http://www.classicdriver.com/de/magazin ... sp?id=4461
-Jakuvaari
Toisenlainen D-type!
Toisenlainen D-type!
Viimeksi muokannut jakuvaari, Pe Maalis 27, 2009 6:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: Toisenlainen D-type!
Johan on ihme, että todella vanhan eurooppalaisen sivistyskielen käyttöä pitää pyytää anteeksi - kaiken lisäksi saksaa äidinkielenään puhuvia on eniten EU:ssa.jakuvaari kirjoitti:Sorry että on saksaksi, en löytänyt (vielä) samaa englanniksi:
Artikkelin ajokit ovat muuten aika huimia ollakseen 30-luvun suunnittelua! Arkkivihollisen eli Mersun kukistaminen antoi varmaan potkua aivoriiheen...
kari tt
Re: Toisenlainen D-type!
Eilen tuli vastaan D Munkassa proffansillalla.
Suomi-rek ( toki ) ...-1.
Kuskilla nahkakotsa ja tyylia oli...
Suomi-rek ( toki ) ...-1.
Kuskilla nahkakotsa ja tyylia oli...
Re: Toisenlainen D-type!
Mikähän Donitsi se oli?
Terveisin/Jyri
Mk1 3.6 -57
XJ12C 6.0 -75
XJ8 4.2 Sovereign -05
Mk1 3.6 -57
XJ12C 6.0 -75
XJ8 4.2 Sovereign -05
Re: Toisenlainen D-type!
Joo, eiköhän se ollut kuitenkin aakkosissa seuraava, eli E.
Yhtään D-typeä ei ole Eltsun muistoajoja lukuunottamatta Suomessa nähty sitten vuoden 1966.
Toivoa kuitenkin on, siis vierailuille, tuskin kukaan äkkiä ostaa näitä 1-4 miljoonan euron autoja
kun ei niitä ehkä edes saisi meillä leimaan...vai pitäisikö saada kun muissa EU-maissa saa?
Yhtään replikaakaan ei ole, vaikka Englannissa ja Saksassa niitä on museokilvissäkin!
D-type on kilpa-auto, niistä 17 kpl muutettiin aikanaan katurekisteröitäviksi XKSS-malleiksi.
E-type on ihan normaali tuotantoauto, mutta hieman keskimääräistä nätimpi!
Oli varmaan Ramin ANN-1 Ser. 1.5 E-type 4.2L 2+2, vai oliko avonainen?
-Jakuvaari
D-type (replika tässä tapauksessa, historic-kilvissä kuitenkin)
E-type (S1 4.2L 2+2 Suomen museokilvissä)
Yhtään D-typeä ei ole Eltsun muistoajoja lukuunottamatta Suomessa nähty sitten vuoden 1966.
Toivoa kuitenkin on, siis vierailuille, tuskin kukaan äkkiä ostaa näitä 1-4 miljoonan euron autoja
kun ei niitä ehkä edes saisi meillä leimaan...vai pitäisikö saada kun muissa EU-maissa saa?
Yhtään replikaakaan ei ole, vaikka Englannissa ja Saksassa niitä on museokilvissäkin!
D-type on kilpa-auto, niistä 17 kpl muutettiin aikanaan katurekisteröitäviksi XKSS-malleiksi.
E-type on ihan normaali tuotantoauto, mutta hieman keskimääräistä nätimpi!
Oli varmaan Ramin ANN-1 Ser. 1.5 E-type 4.2L 2+2, vai oliko avonainen?
-Jakuvaari
D-type (replika tässä tapauksessa, historic-kilvissä kuitenkin)
E-type (S1 4.2L 2+2 Suomen museokilvissä)
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________