jtt kirjoitti:Musiikki menee väkisinkin lähes ikäkauden mukaiseksi, koska sen täytyy sijaita C-kasetilla... Jagessa on vielä alkuperäiset poppikoneet.
Joo, mullakin on kaikissa autoissa alkuperäissoittimet, XJ8:ssa kuunnellaan lähinnä radiota (!) tai sitten vaikka Vivaldia CD-vaihtajasta, sopii auton tunnelmaan, vaikka itse musiikki onkin 1700-luvulta on digitaaliäänite 90-luvulta ja Englannissa tehty 1700-luvun lopun soittimilla, muusikot olivat varmaankin nuorempia.
Niin, ja XJ6C:n Blaupunktin (stereo) kasettipesä on vähän väsähtänyt, tarttis elvytystä, mutta radio pelaa ja sen kautta olen fuskannut samoin kuin E-typen "solid state" eli transistori (mono) radion kanssa, eli soitanut iPodista FM-transmitterin kautta aikakauden musiikkia, mulla on joka vuodelle 1966 lähtien vuoteen 1975 oma playlist.
Niin ja MKV:ssa ei ole koskaan ollut edes radiota. jos haluan joskus tulevaisuudessa koneen vanhan ja pehmeän pörinän ja tuulenhuminan lisäksi kuulla jotakin, otan matkaradion mukaan, meillä on muistaakseni ainakin yksi toimiva 1950-luvun sellainen...

Toi Whitesnake sitäpaitsi suorastaan kuuluu mm. kolmossarjan XJ:hin, siitä on ollut täällä moneen kertaan keskustelua, onhan ne pojat sitäpaitsi Englannista juuri tuolta Jaguarin syntysijoilta, aika hassua tänä päivänä tuo näyttäisi melkein ko. autojen markkinointivideolta, paitsi ettei enää saa olla noin seksistinen...

katsokaapa Italoeksoottien esitekuvia ja alkaa tuokin video näyttää ihan normaalilta tuote-esittelyltä.
-Jakuvaari
JK. Mulla ainakaan ei tule levykokoelman kanssa pulaa Englantilaisesta rockista, jos pysytään edes puoliksi tuolla West Midlandsissä niin ainakin sieltä tuli Free, Bad Company, Black Sabbath, Led Zeppelin ja Lontoota mukaanottaen Pink Floyd, The Who, Genesis, Yes muutama noiden Beatlesin, Rolling Stonesin ja ELO:n lisäksi...
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____56.000km__________39.500km___________7.150km____________104.000km_______________67.000km_________