Jaguar elokuvissa

Yleinen Jaguar-keskustelu
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: Jaguar elokuvissa

Viesti Kirjoittaja mikki »

Hei!
Tämä on kissanaisten ( Cat Woman, missäs se olikaan sarjis tms, Batman? ) ja -miesten aikas hieno palsta!
Täällä on harvinaisen mukavaa kirjoittelua ja käytöstä vaikka ollaankin nimimerkin takana!

Verratkaa vaikka lentoforumiin ( flight.....) mikä pelkkää ivaa ja peetä.......
Pidetään tämä positiivisena paikkana!
Tämä siis kaikille eikä kellekään erityisesti!

Nyt Kaisankotiin (every 2nd Monday mtg).
Muscles ja Cat Animaali ja Repelli ym mukaan vain!
Valkoinen XF tarjoaa liukkaankelin tyyppejä!
Jäälle ei taideta päästä.
M
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaguar elokuvissa

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
On pitänyt tulla mutta tuntuu olevan kotona kiirusta että ei kerkeä harrastamaan oikein.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaguar elokuvissa

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Kiitos M, mutta ei pääse millään. Kipsi pois tassusta ja eikun pahenee. Meikkuun huomenna kattoo onko infektio saatu kuriin ja joko voidaan leikata? Pelkään niin perkeleesti en leikkausta vaan sitä jos ei vieläkään voida. M vastaa mulle ten-four ja ymmärtää että mun "dead line" on mennyt ohi jo. Kavereiden kanssa soitellut ja ajanu ooppelilla. Pakkasessa tehny Lumppuun sähköjä kunnes pimeni ja sormet niin kohmeessa etten saanut kämpän ovea auki vaan piti mennä takaovesta sisään. Pelkään. Perkele! Pelkään ettei huomenna oteta sisään ja ylihuomenna aloiteta leikkuita kun ei ole enää mitään tehtävissä. Se on todennäköisempää kuin selviytyminen. En usko ihmeisiin. Tää on niille rutiinia mutta paha pesäke on paha. Olen varautunut kuolemaan vaikka pelkään sitä Perkeleesti. Tuossa kun vieressä katsoo jonkun 100 vuotiaan kuolevan se on luonnolista, vaikka hänellä on kipuja. Sen ymmärtää. Katso täällä vaikka mun 9v poikani ikäsiä lapsia millä huonommat ennusteet kuin mulla. Olen agnostikko ja se on musta tehnyt täällä. Katson sairaalan kattoa ja kysyn jos sinä siellä ylhäällä olet olemass niin vie minut vaikka ensin helvettiin että tuo lapsi saisi elää. Ot? Ei aivan. Jagge jää mun jälkipolville ja näitä lapsia täällä katsoessa ei olet Jaguar ekana mielessä. Niillä koko elämä edessä, mutta katkolla. Zyslowskin trilogian käsitän elämä on vääryys, väärys ja väärys. Tuossa lyhyesti my story status quo. Pää ei kestä tätä kuolet, et kuole, kuolet. Lumpusta ja tänne kirjoittelusta saan voimaa, niin kuin kolmesta ystävästäni ja lukuisista kavereista mitä täältä tullut lisää.Olen heikkona ja siksi noi ovat tärkeitä. Maximusbritannicus, jos sua painaa mun kirjoitus niin soita 0465417191 ja kerro. Olin pienessä simassa ja sanojeni takana. Ei Seagal niin paska ole kuin vaikka Chuck Norris, mutta ei taida Oscaria saada. En nuoleskele, mutta molemmat ei käytä stuntteja ja näyttelevät kaikki kohtaukset itse. Kovia biittejä molemmat ja mustia vöitä löytyy. Äijistä ois enemmänkin kuin halpis 2b leffoihin. Soita, ja saa muutkin soittaa. Pelkään huomista.. No mercy! Ei puhuta syövästä vaan Autoista vaikka jos ei muuta juttua saada aikaan?
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: Jaguar elokuvissa

Viesti Kirjoittaja mikki »

Nonni, nyt Clintti Itäpuu ajaa vanhalla avo-XK:lla teeveessä 22Feb klo 23h15.
Leaper nokalla. Nätti!
Avatar
Alibaba
Viestit: 117
Liittynyt: To Elo 05, 2010 2:07 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaguar elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Alibaba »

jakuvaari kirjoitti:...veikkaanpa silti, että Komissaario Palmu aikanaan lisäsi XJ6:n haluttavuutta jonkin verran!

-Jakuvaari
Tänään to 16.1.2014 klo 22.00 tulee Ylen Teemalta uusintana elokuva "Vodkaa, komisario Palmu". Jaguar XJ6 on siinä mukavasti esillä, kannattaa katsoa elokuva ihan loppuun asti.
     - Juha -
'21 E-Pace P300e
Ex. '11 XF 2.2D
Ex. '07 X-TYPE 2.0D
_________________
Vastaa Viestiin