S-typen ikkunat

Yleinen Jaguar-keskustelu
pertti61
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:32 pm
Paikkakunta: Riihimäki

S-typen ikkunat

Viesti Kirjoittaja pertti61 »

Mistäköhän voi johtua, onko vika vai minulle tuntematon ominaisuus, että muutaman kerran autolle mennessä on sivuikkunat olleet vähäsen raollaan. Kuitenkin autolta lähtiessä ne ovat varmasti olleet kiinni.
Onkohan kyseessä joku automaattinen esim. sisälämpöön liittyvä toiminta vai systeemissä oleva vika ??. Kyseessä on -99 S-type.
Jussi
Viestit: 90
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Outoa

Viesti Kirjoittaja Jussi »

mutta minusta käyttöohjekirjassa oli joku selitys asialle, mutta ei juuri ole kirja käsillä. Liittyi jotenkin kauko-ohjaimen painamiseen pikään ja siinä olevaan kaikkien ikkunoiden ja kattoluukun etäaukaisutoimintoon.. Tarkista.

Jussi
jagmara
Viestit: 10
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:11 pm
Paikkakunta: marieholm sweden

Viesti Kirjoittaja jagmara »

terve
Tuo toiminta on nimeltäänglobal closing/opening jos pitää kaukosäätimen nappia liian kauan alhaalla se aukaisee ikkunat ja kattoluukun ne aukeavat kokonaan jos jatkaa napin painamista.Kun tuo tapahtui minulle
sain aika kauan lukea käsikirjaa ennenkuin totesin kuinka tuo kaukosäädin toimii.Sitä täytyy painna aika vikkelästi ettei se keksi uusia toimintoja.Luimpa yhdeltä sivulta kun omistajat luulivat autossa olevan jonkun vian kun ikkunat aukesivat "itsellään"Hälyttimellä on muitakin
oikkuja jos painelee määrätyllä tavalla kaukoohjainta kannattaa
tutkia ohjekirja tarkkaan ja kokeilla toiminnat eri tavallla nappeja käyttäessä.Terveisiä muuten Hyvinkäälle olen itse entinen Hyvinkääläinen
ehkä kesällä vastaan ajetaan!
Vastaa Viestiin