Ja tällä nyt en tarkoita hallituksen saamista Suomeen.
Tässä vuosien varrella Jagge-Dagge-kuskit ovat saaneet seurata niin täällä palstalla kuin tapaamisissakin Centuryn tärinää. Kaikkea on kokeiltu ja viimeisin tulkinta oli se, että tyhjäkäynnillä havaittava tärinä on osa auton luonnetta, siis persoonallinen erityispiirre. Vaan ei ole enää !!! Auto käy tasaisesti kuin kello ! Liikennevaloissa täytyy ihan kierroslukumittarista tarkastaa, että auto käy.
Aki
Ihmeitä tapahtuu
Ihmeitä tapahtuu
Daimler Double Six, series 3
Daimler Double Six Century
Citroën 2CV Charlestone
Rover 75 vm-53
Daimler Double Six Century
Citroën 2CV Charlestone
Rover 75 vm-53
Re: Ihmeitä tapahtuu
No? Älä pidä hullua jännityksessä.
matsu
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
Re: Ihmeitä tapahtuu
Talven aikana säädettiin venttiileitä, muutama oli kuulemma tyylikkäästi pielessä. Samalla sitten ruuvitaltta hipaisi nokkaketjun kiristäjää, joka hajosi palasiksi. Olishan se tärinä loppunut kyllä niinkin, että ajossa olis kiristin levähtänyt. Ei olis silloin enää tarvinnut konetta avata...
Vielä kun saa moottorin johtosarjan kunnolla eristetyksi, niin virtaa kulkee oikeeseen paikkaan oikea määrä. Nyt vasempaan lohkoon virtaa aina välillä vähäsen turhan paljon bensaa ja välillä taas ihan oikea määrä.
Aki
Vielä kun saa moottorin johtosarjan kunnolla eristetyksi, niin virtaa kulkee oikeeseen paikkaan oikea määrä. Nyt vasempaan lohkoon virtaa aina välillä vähäsen turhan paljon bensaa ja välillä taas ihan oikea määrä.
Aki
Daimler Double Six, series 3
Daimler Double Six Century
Citroën 2CV Charlestone
Rover 75 vm-53
Daimler Double Six Century
Citroën 2CV Charlestone
Rover 75 vm-53