Foorumi pudottaa pois?

Yleinen Jaguar-keskustelu
dida
Viestit: 524
Liittynyt: Su Maalis 29, 2009 10:58 am
Paikkakunta: Tampere

Foorumi pudottaa pois?

Viesti Kirjoittaja dida »

Käykö muille niin, että foorumi pudottaa pois kesken viestin kirjoittamisen?

Minulle on jo useammin käynyt niin, että kun kirjoittaa "keskimittaisen" viestin ja sitten painaa lähetysnappia, aparaatti herjaa, että minun pitää ensin kirjautua sisään ja viesti on samalla kadonnut?

Vai vihjaako foorumi, että viestissä ei nyt ollut asiaa julkistettavaksi asti...??? Aika raivostuttava piirre joka tapauksessa.
Matti

XK8 Convertible -98
Alfa Romeo 159 Sportwagon JTDm 2,0 170 hv 2010
Kawasaki EN 500 1998
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumi pudottaa pois?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Ei ole vielä käynyt mutta vasta n 50 viestiä takana niin ei ole vielä sanomista paljon asiaa. Hyvi toimii 8)
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Felton
Viestit: 64
Liittynyt: To Heinä 01, 2010 6:15 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumi pudottaa pois?

Viesti Kirjoittaja Felton »

Aina kun kirjoittaa foorumeille pitäisi ottaa teksi talteen ennen lähettämistä. Ihan normaalia että joku kusee. Valitsee koko teksin ja ctrl+c tai hiirellä "kopioi" vaikkapa. Sitten jos katoaa niint ctrl+v tai hiirellä ja "liitä"
Ville S.

You'll get the idea
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumi pudottaa pois?

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Onko sulla läppäri? Mun läppäri hävitti pitkiä kirjoituksia mistä ois tullut Pullitzer bittiavaruuteen. Joskus kesken kirjoituksen kun vasen kyynärvarsi läppärin alakulmaan vaikka ei osunut näppikseen.
Nyt vain nokian mini commari missä ei ole hiirtä cont plus ei muutakun pikkunäppis. Opel foorumilla kun tulee netin aikakatkaisu pitää kirjautua uudelleen ja juuri kirjoitettua tekstiä ei saa takaisin.
Täällä ei. Kun on tullut aikakatkaisu ja painan lähetä, yhteys kytkeetyy uudestaan ja palaa kirjoitettuun tekstiin ja siitä vain paina uudestaan lähetä niin kyllä lähtee. Kissakulma rules! Overdrivellä toimii myös. Aika monella foorumilla ei. Kävin operaattorilla kun on niiden nettiliittymä ja kännys vielä takuuta, mutta ei löytäneet vikaa asetuksista.
Siis ei ole Kissakulman vika.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
dida
Viestit: 524
Liittynyt: Su Maalis 29, 2009 10:58 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Foorumi pudottaa pois?

Viesti Kirjoittaja dida »

Läppärillä kirjoittelen. Tuota aikarajaa itsekin ajattelin, mutta ennen tätä vuotta tätä ei ole ilmennyt. Tosin voi olla hyvinkin nettiliittymänkin vika, mulla on Soneran mokkula, enkä todellakaan voi sitä kehua. Täältä päästä sen vian täytyy sitten löytyä, jos muilla ei ole vastaavaa ollut.

Mokkulayhteys pelaa tosi huonosti täällä Pyynilkillä, vaikka masto on ihan vieressä. Tai ehkä juuri sen takia.
Matti

XK8 Convertible -98
Alfa Romeo 159 Sportwagon JTDm 2,0 170 hv 2010
Kawasaki EN 500 1998
Vastaa Viestiin