Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Yleinen Jaguar-keskustelu
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Ajattelin kerätä tänne vähän hyväksi havaitsemiani Ebay-kauppiaita.yms joiden kanssa olen nyt pelannut ja säästänyt aika reippaasti rahaakin ainakin jos maahantuojaan vertaa. Jakakaa toki omanne koska siitä on oikeasti hyötyä, tuolla S-typen mattotopikissa nimimerkki JNi vinkkasikin jo alkuperäisen muotoon leikatuista matoista saksanmaalta ja itsekin tilasin X:ään täältä vaaleat kesämatot, tulivat nopeasti alle parissa viikossa ja istuvat aivan loistavasti lukkoineen ja hinta kuljetettuna kotia alta kuuteen kymppiin, ei ole jaggen logoa mutta ei haitannut minua koska alkuperäiset ovat kuitenkin satasia kalliimmat. http://www.ebay.de/sch/m.html?_nkw=jagu ... z-walter51

Tässä sitten kuvan kera hyvä ostos eli Sport mallin spoilerista OEM-Replica maalattuna täydellisen virheettömästi oman auton sävyyn (Värikoodi toimitettu myyjälle) ja tuli viikossa kotiovelle FedEX:illä uskomattoman edulliseen hintaan 40 euroa tosin Taiwanista. Näitä on brittifoorumilla monikin asennellut ja istuvuuskin on hyvä kun huolella tekee että tulee suoraan, materiaali jotain kumin tyyppistä eli sen saa sorvattua konttiin pienellä painelulla ja mukana 3M:n kakspuoleinen teippi. Kyseiseltä myyjältä löytyy muihinkin Jaggeihin tuo alkuperäisen näkönen spoikka, ajoin eilen Sport mallin X:n perässä ja orkkis on vähän lyhyempi mutta muuten näyttää aivan samalta. http://www.ebay.com/sch/oem.thing/m.htm ... ksid=p3686
Kuva

Soitin toissa viikolla maahantuojalle ja kysyin moottorin ilmansuodatinta X:ään, hinta oli 36 euroa, avasin Ebayn ja tämä kaveri toimitti noin 13 euroon vastaavan orkkisfiltterin, löytyy muutakin huoltopalikkaa Jaggeen ja Aston Martiniin: http://www.ebay.co.uk/sch/premierjaguar ... ksid=p3686

Tältä kaverilta tuli kuraläpät kun edessä oli yksi huonossa hapessa, löytyy myös uskomattoman hieno Leaper avaimenperä joka oli pakko hommata :) http://www.ebay.co.uk/sch/m.html?_nkw=j ... rgessgroup

Toki jokainen Jaguar kuski tarvitsee maksukorteilleen tyyliin sopivan lompakon, ja sitä hetken aikaa etsittyäni oli pakko tilata sellainen:
http://www.ebay.co.uk/itm/220492822988? ... 382wt_1037
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Kiitos hyvistä vinkeistä :)
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Nimimerkki "Alibaba" antoi vinkin X-type Dieselin EGR:n tulppaamiseen mikä itselläkin on pyörinyt mielessä enkä ollut päässyt siihen asti että tietäisin näin helposta valmiista ratkaisusta, tänne kuitenkin eksyy ehkä lisääkin tupaöljyllä käyvien X:ien omistajia joten tässä vielä linkki tuotteeseen joka itsellekin on matkalla:

http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-bla ... 4328wt_922

Kaveriksi vielä lähes jokaiselle uudemman vm96--> Jaguarin omistajalle sopiva palikka jonka tilasin eli OBD2 lukija Bluetoothilla joka on tarkoitus parittaa Android-puhelimen kanssa Torque nimisellä ohjelmalla kertoen kaiken tarpeellisen ja tarpeettoman auton sielunelämästä sekä mahdollistaen huolto.yms valojen nollauksen ja täten kumoaa myytin "Ei nykyautoille voi mitään ite tehä" :
http://www.ebay.com/itm/VGATE-WIRELESS- ... 567wt_1037
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Vaihdoin juuri X-typeen ohjaustehostimen pumpun vanhan vuotaneen tilalle, ACS Power niminen lafka briteistä korjaa nuo lähes uudenveroisiksi pintakäsittelyä myöten ja myöntää niille vuoden takuun. Maksoin tuotteen lounasaikaan maanantaina ja tiistaina iltapäivällä olivat yrittäneet toimittaa TNT:ltä jolloin sovin minulle sopivan ajan keskiviikko illalle. Koko lysti maksoi 200 euroa toimitettuna, referenssinä pumpun hinta maahantuojalla yli 700 euroa. (Vanhasta olisi saanut vielä hyvityksen vajaa 60 puntaa mutta eipä kannattanut lähettää takaisin kun kuljetus olisi ollut melkein saman verran)
http://stores.ebay.co.uk/ACS-POWER-STEE ... ec0Q2em322
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Ne ketkä kaipaavat tarvikevanteisiinsa Jaggen merkkiä niin tilasin juuri sellaiset, tekee varmaan millaiset vaan mutta itselleni tuli nämä hiilaripohjalla olevat joista voi toki olla montaa mieltä sopiiko executiveen mutta aika hillitty ja hyvä viimeistely krominkiiltävällä jaggelogolla, ja koon mukaan tekee tarrat joka itselläni oli 60mm. Lupaa pitkää kestoikää teipeilleen, ja tiedän, vanne on likainen kun tänään syksyn sateet yllättivät ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/250729131720? ... 124wt_1271

Kuva
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Vastaavanlaiset olleet kiinni koko tämän kevään ja kesän. Pysyvät kyllä kiinni jos puhtaalle liimattu. http://www.classiccapsule.com/index.asp?function=SEARCH Täältäkin löytyy kaikkia kokoja ja värejä kun ilmoitat vaan koon. Tästä aiemminkin ollut jo täällä, sitä kautta itsekkin tilasin. Laadukkaat ja oikeat on aina tullut kun nelisen kertaa tilannut.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !

Vastaavanlaiset olleet kiinni koko tämän kevään ja kesän. Pysyvät kyllä kiinni jos puhtaalle liimattu. http://www.classiccapsule.com/index.asp?function=SEARCH Täältäkin löytyy kaikkia kokoja ja värejä kun ilmoitat vaan koon. Tästä aiemminkin ollut jo täällä, sitä kautta itsekkin tilasin. Laadukkaat ja oikeat on aina tullut kun nelisen kertaa tilannut.
Katsos, fiksun näkösiä ovat. Ilmeisesti tuollaisia "kuplamaisia" ainakin osa.
Talvivanteisiin pitää vielä hommata vastaavat. Ja tosiaan, pyyhintä vaikka alkoholilla ensin niin kyllä luulis pysyvän.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Itsekkin tilaillut laillasi kaikkea pikkukivaa jaguar aiheista pitkin maailmaa jaguar tupakkilaatikoista venttiilinsuojiin. Tuntuu löytyvän kun vaan hakusanoja laittaa haluamastaan tuotteesta. Maltilla olen yrittänyt niitä laittaa itse autoon. Pakko oli tuolta tilata tuollainen Tax disc kun näytti niin hienolta... :D Oletko itse ottanut x-type merkin irti autostasi vai onko siinä ollutkaan ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !

Itsekkin tilaillut laillasi kaikkea pikkukivaa jaguar aiheista pitkin maailmaa jaguar tupakkilaatikoista venttiilinsuojiin. Tuntuu löytyvän kun vaan hakusanoja laittaa haluamastaan tuotteesta. Maltilla olen yrittänyt niitä laittaa itse autoon. Pakko oli tuolta tilata tuollainen Tax disc kun näytti niin hienolta... :D Oletko itse ottanut x-type merkin irti autostasi vai onko siinä ollutkaan ?
Tänne vaan jos tulee jotain hyviä ideoita ja hyväksi havaittuja toimittajia, jotkut pitävät nettishoppailua vaikeana mutta kyllä tämä helpompaa on monesti kun etsiminen jostain ihan liikkeistä :P Tietty monella saattaa lontoon autosanasto olla esteenä kun joskus ihmettelevät että miten jaksat tilailla, toinen pelko on sitten rahojen menettäminen joka nyt on Paypalin aikana turha :)

Ei ole minun aikanani ollut enkä ole vielä kaivannutkaan vaikka minusta ne on ihan toiset autot mille "Debadging" kannattaa suorittaa ;) Tuli sama mieleen tuon "Racing green" tax diskin kanssa, tosin itselläni on ollut selkeä neuroosi esim Easypark tarran suhteen jota en halunnut liimata lasiin ja pitkin hampain sen laitoin siihen tarpeen tultua kunnes se oli pakko rapsuttaa irti ja liimata parkkikiekon taustalle esille nostettavaksi kun oli niin räikeä näkökentässä :P
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Erittäin kattava laadukkaiden autonhoitotuotteiden kauppa jossa hyvät hinnat ja nopea toimitus. Kaikki tarvittava Gliptonen sisustanhoitoaineista huippuluokan vahoihin ja kiilloituskoneisiin. Täältä tuli itselleni Collinitea ja kohta lähtee talven varalle tilausta:
http://stores.ebay.com/Monza-Car-Care
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Tuolla Monzassa on hyvin laaja valikoima mikä hyvä ja hinnatkin kuten mainitsit kohtuullist jos tilaa pientä ja yksittäistä. Kannattaa tarkastaa vielä shinearamasta samat tuotteet ja siellä taitaa 20kg asti olla 8 euroa jos tilaa isompakin määriä. Itselle tuli shampoota ja vaahtoa yms 17 kg ja rahti tuo 8 euroa ! Hinnat muutenkin aika halpoja. Tosin tuo monza monipuolisempi jos jotain ei muualta löydy. Verrokkina tuo optimum no rinse 44 puntaa monzasta (5dl) ja shinearamasta 48 euroagallona. Eli hinta erojakin vähän löytyy. Toki tuo oli varmaan suurin hinta ero mutta osui silmään tuo hinta kun tiesin mitä itse maksoin.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !
Tuolla Monzassa on hyvin laaja valikoima mikä hyvä ja hinnatkin kuten mainitsit kohtuullist jos tilaa pientä ja yksittäistä. Kannattaa tarkastaa vielä shinearamasta samat tuotteet ja siellä taitaa 20kg asti olla 8 euroa jos tilaa isompakin määriä. Itselle tuli shampoota ja vaahtoa yms 17 kg ja rahti tuo 8 euroa ! Hinnat muutenkin aika halpoja. Tosin tuo monza monipuolisempi jos jotain ei muualta löydy. Verrokkina tuo optimum no rinse 44 puntaa monzasta (5dl) ja shinearamasta 48 euroagallona. Eli hinta erojakin vähän löytyy. Toki tuo oli varmaan suurin hinta ero mutta osui silmään tuo hinta kun tiesin mitä itse maksoin.
Ok, pitääpä vertailla tätä sitten. Tietty jos nyt sattuu samalla tilailemaan jotain tuolta mitä ei muualta löydy.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

http://www.autogeek.net/Täältä saa äärettömän paljon ja kaikkea mutta hintaakin on kun usasta tavaraa tulee. Vastapainoksi saa kyllä mitä vaan haluaa koska kirjo todellakin on laaja.

Ps. Ei tuolla monzassa hinnat nyt niin erilaist ole kuin muuallakaan kun tarkemmin vertasin, kuljetus vähän kalliimpaavaan. Tuon Onrin hinta kyllä ihmetytti kun noin kallista oli. Hyvätvalikoimat myöskin !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Jenkeistä ollut vaan se se että poikkeuksetta jää vähän isompi kaikki tulliin, vaatteita.yms olen sieltä jonkin verran tilannut. Lisäravinteet+vitamiinit taas eivät tunnu nykysin jäävän. Toisaalta verot ovat aika pienet kun saattaa saada edullisemmin merkkikamaa mitä täältä, yli satkun tuli eräälle rotsillekin hintaeroa jenkkilän hyväksi juuri vielä alvien jälkeenkin.
Eilen tuli btw venttiilinhatut :D On toi kyllä turhin asia mitä olen tilannut mutta onhan ne hienot :D
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Välillä jää ja välillä taas ei jää melkeinpä koosta riippumatta ainakin omilla romppeilla- missä logiikka ? Halpaa kyllä on ja jos sattuu vielä saamaan kohtuu pastimaksuilla niin a vot Onhan nuo venttiilinhatut kieltämättä àika hauskat yksityiskohdat. Itsellä neljään rengassarjaani kaikkiin erilaiset.... :wink:
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Turhaa??? Halpaa??? G-sus, onneks mä saan luottokortit takas vasta ensi vuonna. Tuli aikoinaan huudettua kilpaa 58 Buick ja 68 MoPar Hemi nos osia. Joskus aamuyöllä verenmaku suussa huusin kilpaa ruottalaisten kanssa. Valehdin itselle ja muille että keskihinta oli halpa. Jotain sai halvalla, joistain maksoin ylihintaa, mutta pakko oli saada.
Lumppu kaipaisi puolet osistaan uusiksi. Oon vähän varovasti katellut mitä on kaupan. Ei, en sitä mallikohtaista (fits all Jaguars) pressua tarvii. Lähinnä avaimenperiä, vanteenkeskiöitä ja noita venttiilinhattuja mitkä eivät ole turhia vaan ehdottomasti tärkeitä Jaguaarissa. Ja tietty vaihdekepin nuppia, mutta ei tarjontaa early XJ-S Jaggeen.
Siitä repelin päivän ot, millainen avaimenperä on Jaguaarissasi? Saa ja pitää laittaa kuva jos se on "oikea", eikä mikään keskuslukon kake.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Tässä Mustan kostajan avaimenperä-noudattaa aika tuttua teemaa..
kuvat 2012 auto 150.jpg
kuvat 2012 auto 150.jpg (11.39 KiB) Katsottu 17060 kertaa
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Cool! Tollaista olen katellut vaikka isältä pojalle ulleet nahkaläpyskät missä metallilogo mikä auto kyseessä. Tuon löytää taskunpohjalta eikä tarvii kaikkia avaimia kaivaa ja kattoo logosta millä nyt lähdetään radalle. Tietty sulla on joka vuodenajelle eri värinen Kissa avaimeesi? Toi sun kultainen Leaper näyttää hienolta. Tasan eka minkä näen. Toi sun musta Winter Leaper pitäisi nähdä live, tasan eka sekin, mutta vähän kuvassa tökkii. Ootsä ite tehny pinnat noihin kun en ole nähny edes myynnissä?
Mulle tulee kromikissa plootuun ja pyöränkaaret saksasta. Kromia pitää olla ja jotenkin XJ-S huutaa hillittyä kromimaskia. Nuohan ovat Tärkeät mitkä pitää olla ennen kuin auto on suora ja kiiltävässä maalissa..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdystä !

Tuo kullitettu ( :roll: ), kullattu on ostettu ihan ebaysta http://www.ebay.com/itm/GOLD-PLATED-S-T ... 2a11726c3d
Musta kissa on alunperin krominen, jonka puuhastelin mustaksi auton maalipintaan sävytetyllä maalilla.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Tästä Rebelli räyhikseen vaihdekepin pää http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=pi ... ar+knob%2B
Löytyy omasta ja täytyy sanoa että on makia vaikka itse sanonkin.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Hiano!
Tärkeimpiä pisteosia mitä tarviin ei löydy ebaysta, eikälMuuten kävis, mutta nyt ei käy. XJ-S keppi on päästä litteä mistä tulee ruuvilla läpi pienen pini T-kahva. Ei millään istu käteen kun normaaliajossa eli täysii lykkää isompaa inöön. Mulla on suunnitelmat pitkällä uuteen keppiin ja samalla liikerata muuttuu. Tai siis kepin liikutus sen lukitukseen nähden. Tää shifteri on tehty RHD autoon jolloin kuski vetää keppiä itseensä päin että se liikkuu. Nyt LHD autossa keppiä joutuu työntää vasemmalle ja se häiritsee minua suuresti. Normaaliajossa 1-2 ja 2-3 vaihdot ok kun ei tarvii muuta kun lyödä keppiä eteen niin osuu stoppariin eikä liiku kun yhden pykälän kerrallaan. Tähän ei ole saatavissa muutossarjoja joten se on tehtävä itse peilikuvaksi. Onnistuu toiselle puolelle siirto omaa liikeradan hammasrautaa käyttäen.
Uudemmissa Jaggeissa teillä on normaali itseensäpäin vedettävä keppi että se liikkuu.
Sisustan puuosia oon katellu ebaysta mutta ei ole earlyyn missä puuta vähemmän ja hinnat muutamasta puuosasta mitä tarviin on taivaissa. Pitänee alkaa taas harrastaa puutöitä itse 35v tauon jälkeen. Tärkeimpiä pisteosia mitä tarviin ei löydy ebaysta, eikä täältäkään missä mulla ostetaan palstalla ilmoitukset.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Tuossa oma avaimenperäni ja lompakkoni :D Monesti herättää mielenkiintoa kun tuon ottaa esiin tai laskee pöydälle jossain.
Kuva
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdystä !

Tuo kullitettu ( :roll: ), kullattu on ostettu ihan ebaysta http://www.ebay.com/itm/GOLD-PLATED-S-T ... 2a11726c3d
Musta kissa on alunperin krominen, jonka puuhastelin mustaksi auton maalipintaan sävytetyllä maalilla.
Ei nyt yhtään taas ollu hyvä idea alkaa ihailemaan noita, turha rahanmeno taas odottaa.. Tollasta ei kyllä kaikilla ole :D
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
peehoo
Viestit: 28
Liittynyt: Su Kesä 24, 2012 2:20 pm

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja peehoo »

MarcusV kirjoitti:Tuossa oma avaimenperäni ja lompakkoni :D Monesti herättää mielenkiintoa kun tuon ottaa esiin tai laskee pöydälle jossain.
Kuva
Toi "lompakko" kiinnostaa tuoretta Jagen omistajaa. Osaatko kertoa monta korttia päällekkäin tuonne sisälle mahtuu?
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Saiskohan s typeen lokarin kaaria niitä kromisia.
Mulla oli volvossa (740) joskus ja oli kyllä hienot.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Täältä saa ainakin jotain: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid= ... e&_sacat=0
Eikun tilaamaan !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Kappas vaan. Eikä edes kalliit. Paitsi XJ-S:n kaaret 2t 212$, mutta halvemmat kuin saksassa. Toivottavasti laatukamaa eikä kiinapaskaa.
S ja X type muuttuu heti eri autoksi. Ei kun tilaamaan siitä ja muistakaa sivellä Tectyliä tms väliin.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Kiitos eläimelle.
Jos sinä rebel oot sitä mieltä, notta kromikaarilla paranee ässän ulkonäkö, laitan varmasti sitten kun auton saan.
Jotenkin tunnttu vaan siltä, notta sua kannattaa kuunnella :D
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Älä ny äijä tollasta, ruppe iha nolotta. Makuasia ja toi vaan mun mielipide. Kromii kuiteskii nii vähäse näis autois. Oikeat vanteet, vähä kromii puskureis, maskis, pakoputkenpäis, lampukehykset, noi kaaret ja liipperi plootussa ni se o siinä. Ei varmast o liikka blingbling.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Laita kiinni vaan. Jos ei näytä oman silmään hyvältä niin saahan ne poiskin helposti. Aika hallitsevat nuo ovat kun muutamia nähnyt mersuissa ja audissa. Tietysti jos muutakin kromia löytyy niin ei varmaan sellaista kontrastia aiheuta muuhun väriin nähden. Saahan nuo toki mustanakin jos haluaa.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Somistusta Ässään:

Lisää kromia: "rokki paneelit": http://www.ebay.com/itm/JAGUAR-S-TYPE-S ... fc&vxp=mtr

B-pilarin romit:http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=ja ... e&_sacat=0

B-pilarin piano mustat: http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=ja ... o&_sacat=0
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Hmm.. ..rokkipaneelit. Rupee olee jo liikaa? Pilarit näyttäis ihan hyvältä(?). Paljon riippuu auton väristä miten noi sopii. Vaaleissa saattaa jäädä vähän näkymättömiksi piiloon, mutta musta, metskupunainen ja varsinkin metskuvihreeseen sopii paremmin kuin hyvin. Edelleen vain minun mielipiteeni ja totta, aihahan ne saa pois.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Ei hitto noi pyöräkoteloiden kromit... Toi on toisiks pahin takavalojen kromikehysten lisäks, näkee vermon parkkiksella mersuissa toisinaan :D Kaveriksi turkkilaiset matot niin paketti on kasassa. Nuo B-pilarin kromit kyllä saattas jopa sopiakin tummaan autoon, esim mustaan ja miksei tähän metallinvihreäänkin. Peilinkuoret on sellainen asia mistä mä en luopuis, kruunaa kyllä kokonaisuuden.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Kyllä se auttaa kovasti, kun sanotte mielipiteenne.
Kiitos.
Ja nimenomaan tuo metallivihree tai musta kiinnostaa. :D
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Eipäs sotketa mannelavettia Jaguaariin! Niitä on sata kertaa enemmän ja kyllä hyvin pidetty mese osuu silmään, oli kaaret tai ei. Kaaret ei ole kärsineet inflaatiota liian yleisyydellään. Kaaret kromisena kesälle ja talveksi mustat, tai irti kun tuntuu siltä. Takalampun kromikehykset? En oo Jaggessa nähnyt. Tarkoitin neljää etulamppua ohuilla kehyksillä. Edelleen vain mielipide.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Tällaisia taka kromejako et tykkää Marcus: http://www.ebay.com/itm/Jaguar-S-Type-C ... 588d0e4bda ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !

Tällaisia taka kromejako et tykkää Marcus: http://www.ebay.com/itm/Jaguar-S-Type-C ... 588d0e4bda ?
En mä itelleni laittas, kyllä ne tohon sopii. Jollainhan foorumilla tollaset oli, oliko just sulla?
Lähinnä tuo mulle liikaa mieleen nämä: http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-CLK-W2 ... 2c59371bf5 ja sitten pitkän mutkan kautta tullaan näihin Kuva

Eli ihan puhtaasti mannelaveteista olen saanut negaationi noihin aftermarket kromiheebeleihin :D
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Vielä tuosta somistamisesta tai miksi sitä kukin nimittää. Aika vähän näissä jaggeissa näkee mitään jälkiasennus palikkaa kiinni. Ei yleisesti nyt muissakaan hirveästi ole myöskään. Itse tykkään laittaa autoihini jotain pientä lisää erottamaan massasta. Sitä vartenhan ne osat on tehtykin markkinoille. Joku ei tykkää ja joku taas tykkää. Tärkeintä tietysti että itsestä osa näyttää hyvältä ja auto siten kanssa. Ostetaanhan autokin tietyn ulkonäön perusteella monasti. Miksi siis ei saisi lisätä tuohon ulkomuotoon vielä mikä itsestä korostaa vielä auron jotain haluttua muotoa tai ominaisuutta. Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama vaikka joku värjäisi autonsa vaikka vaaleanpunaiseksi- kukin tekee tavallaan ja kaikilla on siitä mielipide. Eikun jakuaariäijä hommaamaan romia jos näyttää sinusta hyvältä.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Juu, edessä ja takana on. Tulivat samassa paketissa. Tuossakun hioin nuo lamput niin irroittelin hetkeksi ja laitoin uudet teipit. Oli hetken keula oudon näkönen ilman noita. Minusta sopii kun tuossa edessä nuo alkuperäis kromitkin on, samoin kuin takana.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !
Juu, edessä ja takana on. Tulivat samassa paketissa. Tuossakun hioin nuo lamput niin irroittelin hetkeksi ja laitoin uudet teipit. Oli hetken keula oudon näkönen ilman noita. Minusta sopii kun tuossa edessä nuo alkuperäis kromitkin on, samoin kuin takana.
En ole koskaan S:ässä livenä nähnyt niitä mutta ainakin kuvissa näytti edessä oikein hyviltä, X:äänhän niitä saa myös mutta ei jotenkin viehätä. Itellehän näitä laitetaan ja kunhan kokonaisuus on yhtenäinen ja asennusjälki vähintään tehdaslaatua niin sillon ollaan mielestäni oikeilla jäljillä, nuo kromatut feikkiscoopit eivät sitä ole eikä aina nuo takavalojen kromikuoretkaan ole kovin harmonisia kokonaisuuksia mitä niitä näkee. Överiksi ei viitsi vetästä tätäkään vaikka itse tykkään kromeista jaggessa, tiedän sellaisenkin tyypin joka tilasi muistaakseni R:n varta vasten sellaisena että siinä ei kiiltänyt kromi sitten missään, makuasioita.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2061
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

kissaeläin kirjoitti:Vielä tuosta somistamisesta tai miksi sitä kukin nimittää. Aika vähän näissä jaggeissa näkee mitään jälkiasennus palikkaa kiinni. Ei yleisesti nyt muissakaan hirveästi ole myöskään. Itse tykkään laittaa autoihini jotain pientä lisää erottamaan massasta. Sitä vartenhan ne osat on tehtykin markkinoille. Joku ei tykkää ja joku taas tykkää. Tärkeintä tietysti että itsestä osa näyttää hyvältä ja auto siten kanssa. Ostetaanhan autokin tietyn ulkonäön perusteella monasti. Miksi siis ei saisi lisätä tuohon ulkomuotoon vielä mikä itsestä korostaa vielä auron jotain haluttua muotoa tai ominaisuutta. Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama vaikka joku värjäisi autonsa vaikka vaaleanpunaiseksi- kukin tekee tavallaan ja kaikilla on siitä mielipide. Eikun jakuaariäijä hommaamaan romia jos näyttää sinusta hyvältä.
No joo, mutta vaikka olen ihan tosissani suunnittelua opiskellut ja Taideteollisesta korkeakoulusta valmistunut, en osaa kuvitella mitään, mikä "parantaisi" esim. E-typen tai XJ:n ulkonäköä! Ihan tosi jopa se leaperi meidän XJ8:ssa on musta ihan turha. En ole pois ottanut kun jäisi ikävät rei'ät ja jotenkin aina kunnioitan yksilöiden historiaa, ne kertovat tarinaa edellisistä omistajista ja ajan kulumisesta. Kauniisti vanhentunut on aina parempi kuin uusi väärennös. ;)

Taas vaan mun mielipide. Mutta koska on mun, on toki mun mielestä "oikea". :)

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Sellaisen RHD XRJ Jaggen näin heinäkuussa Wantaan cruisingissa. Täysin musta ja etulamputkin oli tintattu. Aika synkkä, mutta jotenkin kaunis. Vanteet autosta poiketen mulle kauheat yli 20 tuumaset vanteet mitkä sitten kiiltikin.
Jokainen laittaa autoonsa mitä haluaa, tyyliä unohtamatta!
Hmm.. Mulla pannuhuone vähän kuuma. Nyt plootu 3 tuumaa takanta raollaan. Autoiskohan noi Marcuksen kun "Aston-Martin style" mageet kromiset ilmanpoistajat etulokkareihin? Hell no!!!
Kissaeläin laittanut tänne hyviä linkkejä ja kas kummaa, eriäviä mielipiteitä..
Äijä laittaa kaaret jos tykkää ja juo kossua takapenkillä mistä laseista tykkää. In style ofkoos eikä paffimukeista, eh?
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Joo äijä ostaa varmasti keväällä s typen mustan tai vihreen ja laittaa kromia lisää.
Mulla oli nuorena miehenä Impala vm.61 ja 64 sekä Dodge Monaco vm.66 myöhemmin Volvo 740 gle vm. 90.
Nämä kaikki olivat mustia ja koristeltu kromilla.
Olivat mielestäni komeita autoja.
Kiitti Kissa eläimelle linkeistä ja rebelille kannustuksesta/mielipiteistä :)
Enkä tietysti vetänyt palkokasvia onteloon muiden mielipiteistä vaikka väärässä olivatkin :mrgreen:
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Jakuvaari on minustakin ihan oikeassa siinä että joihinkin autoihin ei vaan sovi laittaa mitään ylimääräistä kun ne ovat originaaleina parhaimmillaan. Hyvänä esimerkkinä tuo E-type. Turha minusta noihin klassikoihin laittaa mitään ylimääräisiä kromi tai muita lisukkeita kun eivät anna armaan mitään lisää. Arvostan omaa autoani ja yritän huoltaa sitä mahdollisimman hyvin ja omasta mielestäni laittaa siihen lisukkeita joka tekee vaitelua ulkonäköön. Rajana olen pitänyt sitä että mitään peruuttamatonta ei kiinni mene. Kaikki ylimääräinen on kiinni 3M autoteipillä- pysyy kiinni mutta on turvallista irroittaa.

Rebelli, juu, ei pahvimukeista hörpitä- style ofkoos!
Ja ei ole tarkoitus edelleenkään väkisin aiheuttaa mitään palkokasveja kenenkään sieraimiin. Hyvässä hengessä yritän elämöidä ja esittää omia mielipiteitä jos siltä tuntuu. Heti pitää ojentaa tännepäin jos siltä tuntuu että Cat Animalin jutut lähtee lapasesta !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
XJR-99
Viestit: 437
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:33 pm

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja XJR-99 »

rebel58 kirjoitti:Sellaisen RHD XRJ Jaggen näin heinäkuussa Wantaan cruisingissa. Täysin musta ja etulamputkin oli tintattu. Aika synkkä, mutta jotenkin kaunis. Vanteet autosta poiketen mulle kauheat yli 20 tuumaset vanteet mitkä sitten kiiltikin.
Jokainen laittaa autoonsa mitä haluaa, tyyliä unohtamatta!
Hmm.. Mulla pannuhuone vähän kuuma. Nyt plootu 3 tuumaa takanta raollaan. Autoiskohan noi Marcuksen kun "Aston-Martin style" mageet kromiset ilmanpoistajat etulokkareihin? Hell no!!!
Kissaeläin laittanut tänne hyviä linkkejä ja kas kummaa, eriäviä mielipiteitä..
Äijä laittaa kaaret jos tykkää ja juo kossua takapenkillä mistä laseista tykkää. In style ofkoos eikä paffimukeista, eh?
Tuossahan se mainitsemasi yksilö: http://www.nettiauto.com/jaguar/xjr/4794566 . Vanne/rengas/alustasarjan kanssa pitäisi olla tarkkana, ainakin näiden autojen suhteen, mikä näyttää ja tuntuu hyvältä ja mikä ei. Makuja on toki monenlaisia.
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Siinähän se LWB. Onhan siinä kromia. Hämärässä noi ihanat ainakin 22(?) vanteet sokaisi niin etten muuta kiiltävää nähnyt. Etulamput oli jotenkin tintattu. Musta kiiltävä Jaguar joka erottui vaikka noita vanteita ei olisi ollut. Old skuul repeli antaa kuitenkin pisteet vanteiden ofseteille. Takana leveämmät ja se näkyy. Vai pitäisikö nykyään puhua vanteen ET:stä?
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Tuohon jaggeen oli muistaakseni laitettu huolella kaikkea muutakin kaikenlaista. Oliko tuo myös se jota oltiin käytetty näyttelyissä ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Onhan tuo kyllä ihan törkeän siisti, ehkä hieman överit nuo vanteet eli jos pitäisi ite jotain noin bling bling tyyliä hakea niin vaikka 5 puolaiset kromivanteet lipillä alle :)

Tässä taas huomaa miten järki katoaa kun alkaa heti miettimään miten neljän litran kasi sopis työautoks, eihän viime viikollakaan tullu kun ehkä 600 kilsaa, eihän se ees ole paljon :D Joku tossa vanhakoppasessa XJ:ssä vaan on miks sellanen on pitäny saada jo nuorempana, ehkä joskus sitten kakkosautoksi, taikka pitää "tyytyä" seuraavaan koppaan diisselinä joka on vielä niin selkeä Jagge.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Onhan tuo kyllä ihan törkeän siisti, ehkä hieman överit nuo vanteet eli jos pitäisi ite jotain noin bling bling tyyliä hakea niin vaikka 5 puolaiset kromivanteet lipillä alle :)

Tässä taas huomaa miten järki katoaa kun alkaa heti miettimään miten neljän litran kasi sopis työautoks, eihän viime viikollakaan tullu kun ehkä 600 kilsaa, eihän se ees ole paljon :D Joku tossa vanhakoppasessa XJ:ssä vaan on miks sellanen on pitäny saada jo nuorempana, ehkä joskus sitten kakkosautoksi, taikka pitää "tyytyä" seuraavaan koppaan diisselinä joka on vielä niin selkeä Jagge.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
XJR-99
Viestit: 437
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:33 pm

Re: Jaggepalikkaa maailmalta ja parhaat Ebay tärpit.

Viesti Kirjoittaja XJR-99 »

X308 on vielä sen verran klassinen korimalli, että tämä nykyaikainen tuning kuullostaa vähän vieraalta sen kohdalla. Omasta mielestäni nämä(kin) autot ovat parhaimman näköisiä silloin kun renkaan yläreuna ja pyöränkaari ovat about samassa tasossa. Omassani 255/35/18 renkailla pitäisi laittaa 20-25mm matalammat jouset ( mutta ei yhtään enempää ) , jotta niin olisi kun nuo renkaat ovat vakiokokoon saman verran matalammat. Jos ei vannekokoa halua vaihtaa pykälää isommaksi. Niin, onhan niitä 28 tuuman vanteitakin saatavilla. Amerikan tummat miehet kurvailee ilokseen semmoset auton alla : ) http://www.youtube.com/watch?v=jJZOPjU_I-0 http://www.youtube.com/watch?v=ro6Jd8YV ... re=related Varoitus: voi järkyttää heikkohermoisimpia Jaguar-harrastajia .
Vastaa Viestiin