Pyöreät lamput
Pyöreät lamput
-88 Sovesta kämähti umpion lasi. Ajattelin hommata tilalle pyöreät lamput. Sinnehän ilmeisesti pitäis vaihtaa joku ohjausboxi että sais valot toimimaan kunnolla? Jos joku on ko homman tehnyt niin saiskos vinkkejä?
Älä hyvä mies tee autostasi (Sovereign) karvalakkien kopiota! Auto (XJ40) suunniteltiin isoille umpioille ja moni veikkaa, että siitä tulee arvostetuin ja hulppein Jaguar - kunhan aika peittää 1980-luvun lopun mallien laatuongelmat.
Malta ja hanki umpio vaikka ulkomailta. Minulla on myös jossain tallessa vielä (muistaakseni vasen) umpio USA-version autoon, samoin kaikki releet ja johtosarjat tuplavaloille. USA-versiossa on yhdessä umpiossa erilliset pitkät.
Uskon löytäväni myös Soverignin umpion kivisuojat (läpinäkyvät pleksiset, alkup. lisävaruste) jos haluat ostaa pois.
Malta ja hanki umpio vaikka ulkomailta. Minulla on myös jossain tallessa vielä (muistaakseni vasen) umpio USA-version autoon, samoin kaikki releet ja johtosarjat tuplavaloille. USA-versiossa on yhdessä umpiossa erilliset pitkät.
Uskon löytäväni myös Soverignin umpion kivisuojat (läpinäkyvät pleksiset, alkup. lisävaruste) jos haluat ostaa pois.
XJR V8 (kuvassa)
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.
XJ-SC V12 Cabriolet (tallissa)
Range Rover V8 1972 (metsässä)
Fordson Super Major 1963 (lumitöissä - talvella)
Muistojen brittikalustoa:
XJ6 1986, Sovereign 1992, XJ8 Executive 2000, pari MG:tä 1960-luvulta.