S type Diesel
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am
S type Diesel
Morjes tuas
Nyt rupes polttamaan tuo 2.7 diesel at. askilla.
Kaikki info kys. autosta kiinnostaa
Kiitos etu käteen
T. Harri
Nyt rupes polttamaan tuo 2.7 diesel at. askilla.
Kaikki info kys. autosta kiinnostaa
Kiitos etu käteen
T. Harri
Re: S type Diesel
Mua kiinnostaa tuon auton pannu kun on yhteistyössä PSA konsernin kanssa tehty, olen oppinut edellisistä kokemuksista että kaikki missä on ranskalaisen kädenjälki on automaattisesti huonoa että mikähän on tuon koneen laitajakuaari äijä kirjoitti:Morjes tuas
Nyt rupes polttamaan tuo 2.7 diesel at. askilla.
Kaikki info kys. autosta kiinnostaa
Kiitos etu käteen
T. Harri
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am
Re: S type Diesel
Hyvin pitkälti samaa mieltä
Mutta kyllä nuo Pösön ja Renun koneet taitaa olla kunnollisia .
Kunhan eivät koske sähköihin ja vaihdelaatikkoon .
Mutta kyllä nuo Pösön ja Renun koneet taitaa olla kunnollisia .
Kunhan eivät koske sähköihin ja vaihdelaatikkoon .
Re: S type Diesel
No tuo voi olla homman nimi, viittasin tuolla erityisesti siihen äärimmäiseen vitutukseen mikä aiheutuu -25 asteen pakkasessa kun Volvon rellulaatikosta ei löydy ruudusta peruuttamisen jälkeen kun vitonen, halvaksi tuli aikoinaanjakuaari äijä kirjoitti:Hyvin pitkälti samaa mieltä
Mutta kyllä nuo Pösön ja Renun koneet taitaa olla kunnollisia .
Kunhan eivät koske sähköihin ja vaihdelaatikkoon .
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Re: S type Diesel
S-type Dieselissä on ZF:n 6HP26 laatikko , jota on käytetty ainakin BMW:ssä , Audissa yms. ( katso ZF:n sivut ) .
Sähköt on tietääkseni Jagen alihankkijoiden toimittamia Lucas , Bosch yms.
Moottoria on Jagge itse käsitellyt , koska siinä on enemmän tehoja kuin vastaavissa PSA versioissa .
Tämän verran minulla tietoa , jollakin varmaan lisää .
Sähköt on tietääkseni Jagen alihankkijoiden toimittamia Lucas , Bosch yms.
Moottoria on Jagge itse käsitellyt , koska siinä on enemmän tehoja kuin vastaavissa PSA versioissa .
Tämän verran minulla tietoa , jollakin varmaan lisää .
S-type 2,7 Twin Turbo D -04
Re: S type Diesel
Eipä ole kauheaa luottamusta tohon fordin tekniikkaankaan. Puhun nyt siis x-typen dieselistä. Hajonneita korkeapainepumppuja, hajonneita suuttimia ja kohtalaisen pienillä kilometreillä. Kyllä ne ranskalaiset dieseleitä osaa tehdä siinä missä muutkin.
Ex S-type 2.7d Executive vm-06
Ex X-Type Estate 2,0d Executive vm-04
Ex X-Type Estate 2,0d Executive vm-04
Re: S type Diesel
Itsellä ei vielä ole tullut mitään muuta eteen kun ohjaustehostin mutta en tällä ole ajanutkaan kuin noin 20tkm, mutta tuohon onkin vaihettu suuttimet ja korkeapainepumppu, ja jos ne on vaihettu vaan kertaalleen tuossa 170 tonnissa niin ei paha. Kyllä VAG varmaan loistaa tuossa suuttimien kusemisessa, myöskin hinnoiltaan, olisiko kappalehinta ollut siinä 500 paikkeilla ja kyse näistä uusista ja vähänajetuista vehkeistä (Tästähän oli uutisissakin) Itselläni on tapana kiertää ranskikset kaukaa, hieman vaan himottaa tulevaisuudessa XJ dieselillä jossa tuo sama 2.7 pannu taikka sitten jos silmä tottuu siihen XF:ään.JMH kirjoitti:Eipä ole kauheaa luottamusta tohon fordin tekniikkaankaan. Puhun nyt siis x-typen dieselistä. Hajonneita korkeapainepumppuja, hajonneita suuttimia ja kohtalaisen pienillä kilometreillä. Kyllä ne ranskalaiset dieseleitä osaa tehdä siinä missä muutkin.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Re: S type Diesel
Kolme kpl noita oli peräkkäin vm 2003, 2005 ja uutena ostin ehkä suomen viimeisiä
2008. Kaikki myin pois ennen takuiden loppumista mutta kyllä niistä jotain kokemusta
ehti kertyä. En niitä tähän jaksa kirjoitella mutta soitella voi.
2008. Kaikki myin pois ennen takuiden loppumista mutta kyllä niistä jotain kokemusta
ehti kertyä. En niitä tähän jaksa kirjoitella mutta soitella voi.
Re: S type Diesel
Juu, Sitikassa ilmotetaan tehot 204hv ja Jagessa 207hv. Jagen ECU on tosiaan eri kuin PSA:n kulkineissa, mutta samoja alihankkijoita ne molemmat käyttää...bigcat kirjoitti: Sähköt on tietääkseni Jagen alihankkijoiden toimittamia Lucas , Bosch yms.
Moottoria on Jagge itse käsitellyt , koska siinä on enemmän tehoja kuin vastaavissa PSA versioissa .
Oli joskus: X308 XJR
Re: S type Diesel
Joku idiotismi nosti taas päätään selkäytimessä ja juuri myydyn Baijerin Mutteri Wirityksen tilalle emännän käyttöpeliksi on tulossa S-Type 2,7 Twin Turbo Diesel ...
Musta beigellä nahkasisustuksella, navilla, xenoneilla ja leaperilla + kaikilla muilla tarvittavilla hilppeillä. Yhdellä ollut ja myyjän mukaan huollettu/kolaroimaton. Näkee sitten kun rekka tuo pihaan!
Ei näistä näköjään pääse eroon
Musta beigellä nahkasisustuksella, navilla, xenoneilla ja leaperilla + kaikilla muilla tarvittavilla hilppeillä. Yhdellä ollut ja myyjän mukaan huollettu/kolaroimaton. Näkee sitten kun rekka tuo pihaan!
Ei näistä näköjään pääse eroon
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
Re: S type Diesel
Moro kaikille!
Tässä keväänkorvalla on autokuume päässyt iskemään, ja eilen tuli käytyä vähän liikkeissä pyörimässä, ja kiinnostus heräsi juuri 2.7D koneella olevaa mustaa Jaguar S-Typeä kohtaan. Ajoltaan oli todella mahtava ja mukavanoloinen. Tuntui myös toimivan hyvin. Autolla ajettu vähän yli 180tkm. Onko tuollainen Jagge millainen ylläpidettävä ja ovatko toimintavarmoja? Ketju- vai remmikone?
Tällä hetkellä ajelen Mersulla, mutta Jaguarin ulkokuori sopii sen verran hyvin omaan silmään, että vaihdella tekisi kyllä mieli.
Tässä keväänkorvalla on autokuume päässyt iskemään, ja eilen tuli käytyä vähän liikkeissä pyörimässä, ja kiinnostus heräsi juuri 2.7D koneella olevaa mustaa Jaguar S-Typeä kohtaan. Ajoltaan oli todella mahtava ja mukavanoloinen. Tuntui myös toimivan hyvin. Autolla ajettu vähän yli 180tkm. Onko tuollainen Jagge millainen ylläpidettävä ja ovatko toimintavarmoja? Ketju- vai remmikone?
Tällä hetkellä ajelen Mersulla, mutta Jaguarin ulkokuori sopii sen verran hyvin omaan silmään, että vaihdella tekisi kyllä mieli.
Re: S type Diesel
Kumihihnalla on jakopää. Vaihtoväli 100 tmls tai 7 vuotta. 5,5 tunnin ohjeaika vaihdolle. 1200 € merkkiliikkeessä ja puolet siitä harakiri - liikkeessä ... Vaatii erikoistyökaluja ajoituksen varmistamiseksi mutta niitäkin saa alle satasella kotiovelle saakka toimitettuna.
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
Re: S type Diesel
Kiitokset vastauksesta.
Tuossa selailin Nettiautoa, ja täytyy kyllä käydä katsomassa vielä Etelä-Suomen S-Type tarjonta ennen mahdollisia kauppoja koeajamastani autosta. Helsingissä liikkeessä näyttäisi olevan mielenkiintoinen sininen S-Type 2.7D, ajomäärä hieman yli 180tkm. Toinen vaihtoehto olisi Vantaalla liikkeessä musta S-Type R, ajettu vähän yli 140tkm. Molempien hinnat menevät vielä hyvin budjettiin. Onko ko. autojen mahdollisia edellisiä omistajia täällä? Jos on, niin olisin kiinnostunut kuulemaan autojen historiasta ja mahdollisista "piilovioista" enemmän.
Tuossa selailin Nettiautoa, ja täytyy kyllä käydä katsomassa vielä Etelä-Suomen S-Type tarjonta ennen mahdollisia kauppoja koeajamastani autosta. Helsingissä liikkeessä näyttäisi olevan mielenkiintoinen sininen S-Type 2.7D, ajomäärä hieman yli 180tkm. Toinen vaihtoehto olisi Vantaalla liikkeessä musta S-Type R, ajettu vähän yli 140tkm. Molempien hinnat menevät vielä hyvin budjettiin. Onko ko. autojen mahdollisia edellisiä omistajia täällä? Jos on, niin olisin kiinnostunut kuulemaan autojen historiasta ja mahdollisista "piilovioista" enemmän.
Re: S type Diesel
Ei tullut minusta tai emännästä S-typen kuskia tällä erää? Alkuinnostuksesta huolimatta.
Rekka oli eilen illalla noutamassa uusinta "ostosta" Germaaniasta ja myyjä oli päättänyt käynnistää auton ennen rekan tuloa kaapeleilla Tuloksena luultavimmin osiksi päätyvä elintenluovuttaja?
Eli merkkivalot palavat, can-väyläiset ilmastointi jne ei toimi (herjaa väyläviasta navin näytöllä) ja tänään aamulla luettu vikamuistilista on pitkä kuin syntilista. Eli suunnilleen kaikki elektroniikka on hajonnut tuosta yksilöstä ...
Jotenkin harmittaa, sillä ei se rekan käyntikään ollut ihan ilmaista. Onni onnettomuudessa tosin oli, ettei autosta oltu maksettu senttiäkään tähän mennessä ja rahat olivat/pysyivät visusti rekkamiehen povitaskussa. Tosin myyjäliikettä voi harmittaa vieläkin enemmän kuin minua?
Että silleen ...
Rekka oli eilen illalla noutamassa uusinta "ostosta" Germaaniasta ja myyjä oli päättänyt käynnistää auton ennen rekan tuloa kaapeleilla Tuloksena luultavimmin osiksi päätyvä elintenluovuttaja?
Eli merkkivalot palavat, can-väyläiset ilmastointi jne ei toimi (herjaa väyläviasta navin näytöllä) ja tänään aamulla luettu vikamuistilista on pitkä kuin syntilista. Eli suunnilleen kaikki elektroniikka on hajonnut tuosta yksilöstä ...
Jotenkin harmittaa, sillä ei se rekan käyntikään ollut ihan ilmaista. Onni onnettomuudessa tosin oli, ettei autosta oltu maksettu senttiäkään tähän mennessä ja rahat olivat/pysyivät visusti rekkamiehen povitaskussa. Tosin myyjäliikettä voi harmittaa vieläkin enemmän kuin minua?
Että silleen ...
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S type Diesel
Tervehdys !
No huh huh ! Harmin paikka tosiaan. Mitenköhän tuossa sähköjen "polttamisessa"on oikein menetelty että noin pahasti on syötetty liikaa virtaa ?
No huh huh ! Harmin paikka tosiaan. Mitenköhän tuossa sähköjen "polttamisessa"on oikein menetelty että noin pahasti on syötetty liikaa virtaa ?
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S type Diesel
Kaapelit ensin väärinpäin? Hajoaa wanhatkin Jagget noin. Saanut rekan akuista 24v? Halvalla tuskin selviää..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM