XFR-S

Yleinen Jaguar-keskustelu
Kimbe
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 10:20 am

XFR-S

Viesti Kirjoittaja Kimbe »

S-type V8 vm. 2000 Emerald Green
H-D 883 Sportster Custom
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Igor »

Varmaan kiihkeäkulkuinen peli, mutta vähän liikaa pokemon-vaikutteita meikäläisen makuun... tuommoinen takasiipi sopii paremmin johonkin japsiin kuin brittisedaniin.
Oli joskus: X308 XJR
Kimbe
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 10:20 am

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Kimbe »

Tuli kieltämättä ensin Holden Commodore mieleen...
S-type V8 vm. 2000 Emerald Green
H-D 883 Sportster Custom
Kopi
Viestit: 1967
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Kopi »

Tässä äänien kera:
http://www.youtube.com/watch?v=c8_EiqJTyWk
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Eipä tuo enää jaggelta näytä siinä missä silmä ei ole tottunut täysin vielä normi XF:äänkään niin että se aiheuttaisi heti "onpa siisti kissa " mielenyhtymän toisin kun vaikkapa edellisen korimallin XJ ja muut pyöreälamppuiset :) Onhan tuo luonnossa varmasti todella kaunis ilmestys mutta liian lähellä näitä nintendoja mielestäni..
http://www.revmods.com/wp-content/uploa ... 1D06RY.jpg
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Safre »

Kopi kirjoitti:Tässä äänien kera:
http://www.youtube.com/watch?v=c8_EiqJTyWk
Köpi
Missä lie kuvattu tuo video?
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Juu-u ! Kun silmä on jo tottunut tuohon äks-äffään niin tuo spoileri näyttää silti sopimattomalta palalta ja tuo BMW shark fin katolla ei ainakaan paranna ulkomuotoa. Miksi oi miksi tuo evä on täytynyt laittaa sinne- lulisi että radion saa kuulumaan ilman sitäkin.. :(
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Safre kirjoitti:
Kopi kirjoitti:Tässä äänien kera:
http://www.youtube.com/watch?v=c8_EiqJTyWk
Köpi
Missä lie kuvattu tuo video?
Hollywoodissa. Ois editoinut noi kaiteet pois niin ois ollu räyhääkään näköistä kuin Vatanen aikoinaan ajoi Monte Carlossa toinen puoli autosta kurvissa rotkon päällä. Noi muut linkit ei aukee. Eniten tossa tökki toi baby blue väri. Spoilerihan oli suorastaan hillitty. Odotin jotain tommys billet lintulautaa.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Igor »

Vatasesta tuli mieleen, että olisivat menneet tonne Pikes Peakille kuvaamaan. Se on kuulemma nykyään asvalttia, mutta kaiteita ei kai vieläkään...

http://www.youtube.com/watch?v=b20xuPuI6Ps

Hitto mä en käsitä miten joku voi vetää tommosella riskillä soralla/hiekalla. Oon istunu A-ryhmän Galantissa repsikan paikalla sorapätkällä, ja onhan niissä vehkeissä pitoa ihan p*keleesti, mutta silti se on ainoa kerta kun mua on pelottanut auton kyydissä...
Oli joskus: X308 XJR
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Safre »

Vai hollywoodissa kuvattu? :shock:
Muttajoo.. mulle tulee tuosta mieleen Nissan GT-R.
Johon ei muuten ole tarvinnut mitään hainevää laittaa.
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

No bollywoodissa sitten. Kyl näyttää ihan real in action ja nätisti meneen.
Eikös Vatasella ole vieläkin Pikes Peakin ennätys? Oli ainakin tosi pitkään.
Kisueläin se on muutakin kuin radioantenni. Vulvassa se katsoo muuta liikennettä ja nopeuksia ja jos normaaliajossa eli kaasupohjassa sulle tulee puhelu toi evä ei yhdistä puhelua ennen kuin olet kaasua höllännyt ym tuubaa. Mutta on se helvetin ruma. En ole nähnyt muuta kuin mustana ja valkoisena ja onko niitä edes eri värisinä? Toi väri kävis oranssin raidan kanssa jossain Gulf raaserissa, mutta toi ennen kuin livenä näkee ei sovi Jaggeen.
Ja ettei ois pelkkää repelin ooteeta pieni gallup mitä mieltä ootte tosta väristä Jaguaarissa?
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

rebel58 kirjoitti: Ja ettei ois pelkkää repelin ooteeta pieni gallup mitä mieltä ootte tosta väristä Jaguaarissa?
Liekö sama väri kun tässä mutta tämä on kyllä henkeäsalpaavan nätti mielestäni, tuo väri sopii kyllä moneen urheiluautoon, ehkä XF:n kokoluokassa ei ole ihan niin säväyttävä : http://3.bp.blogspot.com/-JKshEkyoy3Y/T ... KR-S-1.jpg
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Ei ehkä ihan sama sävy, mutta kyseessä XK eikä XF saloon, niin R kuin onkin..
Ja ot kyssä sulle MarcusV. Olet kehonrakentaja ja toivottavasti tuleva SM. Mutta se kysymys.. ..en tiedä pituuttasi, mutta olet Kaappi. Oletko koskaan istunut missää Lotarissa saatikka TexPatin kuvissa näkyvissä Eliseissä?
Nimim onhan sellainen kiva omistaa niin kuin sanoit, mutta ootko koskaan ottanut kylmiä (märkiä) tyyppejä ja mahtuuko sun iso keho Lootukseen? Mä oon 2m rääpäle vanha koripalloilija ja laihtunut 100kg>60kg. Mun XJ-S Lumppu on kattoluukulla ja 2 tuumaa matalempi sisältä kun normi coupe. Pelkällä fiiliksellä oon mahtunut, mutta ei niin ei. Nyt tehdään ortopedin ja pläkkärin kanssa recaroita missä perse on takana maassa ja mä käännään selkänojaa kuin Fittipaldi. Ortopedi sanoi EI! Mun pitäis istuu 90 asteen kulmassa kuin koulun jälki-istunnossa konsanaan. No way! Ehkä ne on oikeassa, mutta tää tuntuu mulle paremmalta.
Ja pliis te 3 Kissakulman älypäätä! Älkää ruvetko heittää tyhmää läppää että voin avaa kattoluukun ja nostaa selän suoraksi..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

rebel58 kirjoitti:Ei ehkä ihan sama sävy, mutta kyseessä XK eikä XF saloon, niin R kuin onkin..
Ja ot kyssä sulle MarcusV. Olet kehonrakentaja ja toivottavasti tuleva SM. Mutta se kysymys.. ..en tiedä pituuttasi, mutta olet Kaappi. Oletko koskaan istunut missää Lotarissa saatikka TexPatin kuvissa näkyvissä Eliseissä?
Nimim onhan sellainen kiva omistaa niin kuin sanoit, mutta ootko koskaan ottanut kylmiä (märkiä) tyyppejä ja mahtuuko sun iso keho Lootukseen? Mä oon 2m rääpäle vanha koripalloilija ja laihtunut 100kg>60kg. Mun XJ-S Lumppu on kattoluukulla ja 2 tuumaa matalempi sisältä kun normi coupe. Pelkällä fiiliksellä oon mahtunut, mutta ei niin ei. Nyt tehdään ortopedin ja pläkkärin kanssa recaroita missä perse on takana maassa ja mä käännään selkänojaa kuin Fittipaldi. Ortopedi sanoi EI! Mun pitäis istuu 90 asteen kulmassa kuin koulun jälki-istunnossa konsanaan. No way! Ehkä ne on oikeassa, mutta tää tuntuu mulle paremmalta.
Ja pliis te 3 Kissakulman älypäätä! Älkää ruvetko heittää tyhmää läppää että voin avaa kattoluukun ja nostaa selän suoraksi..
Mä olen (lajin onneksi) erittäin pätkä. Eli yhtä pitkä kun leveä. Enpä ole ikävä kyllä, Elise on sellainen auto mikä pitäisi joskus saada, kyllä kai sinne mahtuu jos fish and chips brititkin mahtuvat, veikkaan että osassa urheiluistuimia tulee jotain ergonomiaongelmia tällä kropanmallilla mutta nehän voi vaihtaa.
Sitten taas yleisesti jos ergonomiasta puhutaan niin ongelma tulee siinä että penkki on oltava ylhäällä mutta jalat ottaa rattiin kiinni etenkin autoon noustaessa, ja kun muutenkin on notkea kun norsu.. Seuraavaan autoon haluan sen toiminnon kun avaimen ottaa pois lukosta niin ratti nousee ja penkki siirtyy taakse, lihavien ihmisten varusteet :) Pitkälle jätkälle nuo tuottanee enemmän ongelmia silti, muistan ainakin nähneeni Top gear pätkän missä oliko Clarkson ahtautuu siihen Opelin Elise sisarmalliin.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Hell yeah! Clarkson ei ole 2m, mutta sillä oli ahdasta, riippuenko sen suuresta egosta? Kyllä se siihen mahtui ja hammasta purren puhui tojotan motitsta teho/painosuhteesta vähän isänmaalliseen suhteen?
Kyllä Lotuksessa pitää olla Lotukseksen motti, muuten se on ei Lumppu vaan lumppu.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja mikki »

Tykkään tosta sinisestä ja sen spoilerista!
Ehkä en tuunaa mun tiisseliXF:ää takaspoiskulla!

Mahtumisongelmaa....?
Mä oon 191cm /100kg eli neuvolan vaaka jäi kilo sitten pieneksi.
Mun XF:ssä on joku hieno härpäke miten ratti siirtyy sivuun mutta en viel ekan vuoden aikana oo jaksanu opiskella miten se toimii ku mahdun muutenkin.
Pontiacissa mulla oli tilttiratti ja se oli iisi käyttää......

Repelli: ku me joskus tavataan ( vasta 5 kertaa mennyt ohi ymmärrettävistä syistä= medical) ni sä saat tyypit vain kyydissä eli kerron jottet pety.
Naista eikä työkaluja lainata.
Mun duunikalu ja käyntikortti jos menee kolariin tms ni syy mussa tai mun lapsissa tai eräässä naisessa- ei muissa!
Ja JOS me tavataan ni sä saat valita otatko Jaggesolmion vai naiselle Jaggeliinan.
Molemmat silkkiä ei Hermes mutta Jaguar.
Pari vielä mul myynnissä a 35egee mut sulle ilmainen jos tavataan yli 58-59 minuttia.
Ei pelkkä delivery sun ovelle tyyliin : ''dänx ja moi''.

Oikein mukavaa vkl ja tunnin kul. saa sakot ku ajaa kesiksillä!

M
Enjoying a Jag ( or a woman ) is not a crime - yet!
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Safre »

rebel58 kirjoitti:No bollywoodissa sitten. Kyl näyttää ihan real in action ja nätisti meneen.
....
Ja ettei ois pelkkää repelin ooteeta pieni gallup mitä mieltä ootte tosta väristä Jaguaarissa?
Kiinnosti vain että missä tuonmoisia teitä löytyy, jos vaikka kävis joskus.. näytti melkein yhtä hyvältä kuin Norjan vuonoalueen tiet :mrgreen:

Niin ja värissä ei muuta vikaa kuin että ei ollut oikea babyblue, liian tumma :evil:
Spoilerista tuli mieleen se mitä jeremyclarkson sanoi wrc subarusta: "tällä ajamisen hauskuuden voittaa vain tässä istumisen nolous" :lol:
Viimeksi muokannut Safre, La Joulu 01, 2012 7:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Clarkson rules!
^^M otan huivin. Muijalleni mikä korkkareissa ja tukka tötteröllä yli sun 191cm. Mulla on skroja 50 luvulta mitkä mallia Slim Jim ja alle kaks tuumaa kapeita. Kiitos ei paavo sorsan leveimmille kuin piemmille majavanhännille. Ymmärrän että et halua lainaa Kissaasi tai tunkkiasi repelille millä tassu paketissa. Nyt kun on tälläiset ilmat niin saat toki vain 600hp nykymotilla Lukkoperällä tyypit ofkoos. Ei ole maradonan eikä muita jumalien pelastavia käsiä. Muija voi näyttää ensin miten sillä mennään ja lupaan että pelkäät enemmän kuin kukaan palstalainen jonkun wc huussiin kyydissä. Kyllä sitä itse uskaltaa (?) mottipäänä vetää täysii, mutta mä en lähde edes Vatasen kyytiin. Vatasen videossa 405 pösö ja aikas light weight yksilö kun ei edes aurinkolippaa vaan joutuu välillä laittaa kämmentä auringon eteen. Ei tunnu paljoo haittaavan kun vetää koko ajan isoilla vaihteilla ja täysii. Europarlamentaakikko rules ja on linnansa Ranskassa ansainnut.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Clarkson rules!
^^M otan huivin. Muijalleni mikä korkkareissa ja tukka tötteröllä yli sun 191cm. Mulla on skrajoja 50 luvulta mitkä mallia Slim Jim ja alle kaks tuumaa kapeita. Kiitos ei paavo sorsan leveimmille kuin piemmille majavanhännille. Ymmärrän että et halua lainaa Kissaasi tai tunkkiasi repelille millä tassu paketissa. Nyt kun on tälläiset ilmat niin saat toki vain 600hp nykymotilla Lukkoperällä tyypit ofkoos. Ei ole maradonan eikä muita jumalien pelastavia käsiä. Muija voi näyttää ensin miten sillä mennään ja lupaan että pelkäät enemmän kuin kukaan palstalainen jonkun wc huussiin kyydissä. Kyllä sitä itse uskaltaa (?) mottipäänä vetää täysii, mutta mä en lähde edes Vatasen kyytiin. Vatasen videossa 405 pösö ja aikas light weight yksilö kun ei edes aurinkolippaa vaan joutuu välillä laittaa kämmentä auringon eteen. Ei tunnu paljoo haittaavan kun vetää koko ajan isoilla vaihteilla ja täysii. Europarlamentaakikko rules ja on linnansa Ranskassa ansainnut.
Kyllä mä itse uskallan vetää Jaggella uskallan vetää täysii, mutta en muijan kyytiin enkä edes Vatasen kun ne päästää täysii Lumpulla tai evo pösöllä. Oonko pelkuri? Olen.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja mikki »

Hyvää joulukuuta 2012 kaikille.

XFR-S:n kyytiin mä meen ken haluaa tarjota kyydin.
Muihin hurjapääkyyteihin mä en mee:
Oli tarjolla kaverin Nissan Gtr:ään kun se harjoitteli hiekkatiellä Jyväskylän ralliin, en uskaltanut 160km/h kyyteihin puiden välissä.
Yks nainen joka joskus pelkäs mun kyydin jos mä nuorena räppäsin sanoi et mut pitäis pakottaa johonkin pelkokyytiin vastavuoroisesti.

No, sehän tapahtui Mopo-Cessnan lennolla jostain syystä primitiiviset pelot iskivät päälle.

Repelli: Fine, yllätä nainen, olkoon se kirjoituspalkkio sulle näistä naurettavan viihdyttävän äkäisen rääväsuisista kirjoituksista joita mä olen saanut täällä lukea!

Maisteri Frangeenia lainatakseni: Mä lähden tästä Tampereelle.

Ja illalla on pikkujoulubileet.
Lauttasaaressa illalla aikuisempaan makuun K-45 disco - sinne! Mukaan! Kuukkelista löytyy.

M
It is not a crime to choose antiskid off in snowy conditions and enjoy yr Jaguar fully - yet!
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Heh heh. Pitäiskö lähtee K-45 diskoon Laruun ku muija ei pääse. Tosin kipsi tassussa ja kainalosauvat vähän haittaa menoa..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XFR-S

Viesti Kirjoittaja Igor »

MarcusV kirjoitti:Seuraavaan autoon haluan sen toiminnon kun avaimen ottaa pois lukosta niin ratti nousee ja penkki siirtyy taakse, lihavien ihmisten varusteet :) Pitkälle jätkälle nuo tuottanee enemmän ongelmia silti, muistan ainakin nähneeni Top gear pätkän missä oliko Clarkson ahtautuu siihen Opelin Elise sisarmalliin.
X308:ssa on ratti sopivassa ajoasennossa aika alhaalla, ja kun auto on muutenkin matala, niin sinne penkin ja ratin väliin joutuu tämmönen persjalkanenkin vähän vääntäytymään. Mielellään käyttäsin tota kärrystä löytyvää courtesy-toimintoa, mutta kun se vetää penkin niin taakse kuin se menee, niin autoon istuessa ei meinaa ylettyä virtalukkoon, ja sitten kestää hyvän aikaa ennenku penkki on meikäläiselle sopivassa asennossa... :lol:

Sisätiloista puhuttaessa tulee mieleen se mitä Clarkson tuumasi X308 XJR:stä: If you need lots of space, buy a field!
Oli joskus: X308 XJR
Vastaa Viestiin