pikkuosan poisto

Yleinen Jaguar-keskustelu
tumppi82
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 11, 2005 2:39 pm
Paikkakunta: vantaa

pikkuosan poisto

Viesti Kirjoittaja tumppi82 »

sellaisesta vielä häiritsen teitä arvoisat vanhemmat jaguar asiantuntijat.

eli onko mahdollista ottaa auton takaa pois numerosarja 2.5?
eli tietääkö kukaan että onko ne vaan liimattu vai onko ne jollain pulteilla että jääkö tyhmät reiät siihen kohtaan jos ne ottaa pois, että voisi luulla että kone olisi ehkä isompi :wink: ?
:shock:
yst.terv.
uusi kissakuski
MrBitter
Viestit: 50
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 4:24 am
Paikkakunta: Espoo

jaa-a...

Viesti Kirjoittaja MrBitter »

En nyt osaa ihan varmaksi sanoa, ainakin X300:ssa se on liimalla, ja pitäisi saada nätisti pois. En kuitenkaan nyt kehota lähtemään suoraan repimään, X-typehän sinulla oli? Tuskin siinä mitään ruuveja on, mutta parempi ottaa varman päälle.
Varmasti parhaan avun saat ottamalla yhteyden Inchcapeen, itse olen ainakin Espoon Jaguar-liikkeestä saanut uskomattoman hyvää palvelua ja vastaukset tyhmiinkin kysymyksiini. Eli puhelin vaan rohkeasti käteen :)
'95 XJ6 3,2 (X300)
Kopi
Viestit: 1968
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Lämpöä

Viesti Kirjoittaja Kopi »

Mun 3.8 on kyllä pellin läpi kiinnitetty, mutta veikkaan että kaikissa nykyautoissa merkit on liimalla, joten hiustenkuivaaja kouraan vaan ja liimaa pehmittämään.
Mutta pelkkä merkin poistohan kertoo juuri sen että häpeät koneesi kokoa, joten ei muuta kuin varaosista isompia lukuja tilalle! :)
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
Avatar
Jaguaristi
Viestit: 112
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 5:17 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lämpöä

Viesti Kirjoittaja Jaguaristi »

Kopi kirjoitti:Mun 3.8 on kyllä pellin läpi kiinnitetty, mutta veikkaan että kaikissa nykyautoissa merkit on liimalla, joten hiustenkuivaaja kouraan vaan ja liimaa pehmittämään.
Mutta pelkkä merkin poistohan kertoo juuri sen että häpeät koneesi kokoa, joten ei muuta kuin varaosista isompia lukuja tilalle! :)
Köpi
Kannatan eli 4.2 tilalle. :)
Jaguar racing

X-type 2.0D "Ghost Silver" '07
tumppi82
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 11, 2005 2:39 pm
Paikkakunta: vantaa

heh

Viesti Kirjoittaja tumppi82 »

en periaatteessa häpeä, mutta sanotaan näin että haluisin ne kokonaan pois ja en tilalle mitään 4.2=) tai vaik toisinpäin 5.2=) heh..
:roll:
Major
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 10:07 am
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Major »

X-typessä liimaamalla. Minulle piti tulla ilman tyyppinumeroo mutta perässä oli 3.0 ja typerän näköinen AWD tarra. Ottivat kaupassa molemmat pois hujauksessa.
Vastaa Viestiin