S3 E-type hinnoittelu
S3 E-type hinnoittelu
Yksi auto, kaksi hintaa...
http://www.classicdigest.com/cars/jagua ... i-22/21354 18.750$
http://www.nettiauto.com/jaguar/e-type/6274063 25.900€ (=35.960$)
http://www.classicdigest.com/cars/jagua ... i-22/21354 18.750$
http://www.nettiauto.com/jaguar/e-type/6274063 25.900€ (=35.960$)
Re: S3 E-type hinnoittelu
Terve,andreas kirjoitti:Yksi auto, kaksi hintaa...
http://www.classicdigest.com/cars/jagua ... i-22/21354 18.750$
http://www.nettiauto.com/jaguar/e-type/6274063 25.900€ (=35.960$)
En ihan ymmärrä. Tuon Beverly Hills Car Clubin tiedän ja ymmärrän, ne yleensä myyvät ajokunnottomia projekteja, autoja jotka on saattaneet vuosikymmeniä seisoa jossain talleissa tai odottamassa kuolinpesän realisointia, mutta tuota Nettiauton tapausta en löytänyt, silti aika halpoja ovat. Tai siis riippuu yksilön spekseistä ja kunnosta. Omaani en myisi missään tapauksessa alle satasen, eli $138k!
Pari Series 1 4.2L OTS:ää on myyty kuluneen vuoden aikana huutokaupoissa yli $400k (!) mutta lähes vastaavia myös vain vähän yli $100k. Se mitä niistä maksetaan, riippuu kovin monesta asiasta, kelistä, suhdanteista ja siitä kuka ostaa ja kuka myy.
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: S3 E-type hinnoittelu
Kyseessä oli siis juurikin sama BHCC:yksilö yksilö, jota suomalainen toimija kaupitteli nettiautossa tuplahintaan. Ilmoitus on poistettu nettiautosta varmaankin em. syystä. Hiukan kyllä ihmetyttää jos kukaan lentää moiseen lankaan.
Re: S3 E-type hinnoittelu
Moi,
Okei, olet varmaan oikeassa, saattaa olla ihan puhdas huijausyrityskin. E-typeistä on säännöllisesti Jag-Loverssissa keskustelua ja www.xkedata.com auttaa huijausten paljastamisessa, siis tapauksissa, joissa yritetään saada esim. käsiraha ja kadota kun ei ko. autoa ole koskaan ollutkaan.
Kaipa Suomessakin on ikävä kyllä ollut samanlaisia veijareita, tosin katoaminen lienee vaikeampaa...
-Jakuvaari
Okei, olet varmaan oikeassa, saattaa olla ihan puhdas huijausyrityskin. E-typeistä on säännöllisesti Jag-Loverssissa keskustelua ja www.xkedata.com auttaa huijausten paljastamisessa, siis tapauksissa, joissa yritetään saada esim. käsiraha ja kadota kun ei ko. autoa ole koskaan ollutkaan.
Kaipa Suomessakin on ikävä kyllä ollut samanlaisia veijareita, tosin katoaminen lienee vaikeampaa...
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: S3 E-type hinnoittelu
Moi !andreas kirjoitti:Kyseessä oli siis juurikin sama BHCC:yksilö yksilö, jota suomalainen toimija kaupitteli nettiautossa tuplahintaan. Ilmoitus on poistettu nettiautosta varmaankin em. syystä. Hiukan kyllä ihmetyttää jos kukaan lentää moiseen lankaan.
Eikös tuo vielä ole nettiautossa ? Saahan sitä kai aina ostaa ja myydä kalliimmalla jos joku nyt sattuu ostamaan. Huijaaminen sitten toinen tarina.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: S3 E-type hinnoittelu
Eikä se myöskään lennä tänne pohjolaan ilmaiseksi linnunsiivin,ja valtiokin muistaa ottaa omansa välistä.
Re: S3 E-type hinnoittelu
Juu ja paras kaikista;
equipped with an American motor
equipped with an American motor
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
Re: S3 E-type hinnoittelu
Eilen olin taas katsomassa teinien virityksiä ja siellä oli esillä 951 Porsche jossa LS-3 ja Madza Miataa sekä LS+3:lla että Fordin 5.4L V8:lla eli American Motoreita löytyy monista niihin kuulumattomista paikoista.Landshark kirjoitti:Juu ja paras kaikista;
equipped with an American motor
Ja lasketaanpa tulpan johdot tästäkin mötikästä:
Rebel osaa varmaankin sanoa suoralta kädeltä mistä V8:sta on kysymys, itselleni nämä eivät ole niin tuttuja.
Ei taida tulpanjohtoja olla ihan tarpeeksi tähän merkkiin nähden:
- Jykkepoika
- Viestit: 863
- Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 9:14 pm
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: S3 E-type hinnoittelu
Mun silmään näyttäis motti olevan chevyn 350 pukinsarvilla.
Tohon hinnoitteluun sen verran että eikös tossa ole ihan normijuttu, joka välikäden kohdalla hinta tuplaantuu, sitä sanotaan kaupankäynniksi.
Tohon hinnoitteluun sen verran että eikös tossa ole ihan normijuttu, joka välikäden kohdalla hinta tuplaantuu, sitä sanotaan kaupankäynniksi.
Jykkepoika
Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
Re: S3 E-type hinnoittelu
350 lienee hyvä ja halpa mötikkä bensan muuttamiseksi pyöriväksi liikkeeksi?Jykkepoika kirjoitti:Mun silmään näyttäis motti olevan chevyn 350 pukinsarvilla.
Tohon hinnoitteluun sen verran että eikös tossa ole ihan normijuttu, joka välikäden kohdalla hinta tuplaantuu, sitä sanotaan kaupankäynniksi.
Eikö 50% kate per porras ole hieman kova? Itse olen tottunut käyttämään 30% nyrkkisääntöä, tavara tehtaalla maksaa 1, maahantuojalla 1.69 , tukkurilla 2.2 ja retailissa sitten 2.85.
Re: S3 E-type hinnoittelu
Katehan on sitä mitä myyjän ostohinnan, kulujen ja toteutuneen myyntihinnan jälkeen jää räpylään.
Verot, kulut ja vaivanpalkkaa. Nuo kun ottaa pois niin loppu alkaa olla sitä "hyvää".
Ja jos saa halvemmalla ostettua niin silloin sitä hyvää saattaa saada tehtyä vähän enemmän jos yleinen myyntihinta moisen sallii (tai joku juuri sen tietyn haluaa ja on valmis maksamaan yli markkinatason).
En näe pahaa siinä jos joku ehtii/viitsii/voi ns. erikoistarjouksia maailmalla noukkia ja niitä sitten tänne pohjolaan autonomiseen suomen kansantasavaltaan tuottaa.
Mutta huijaus/kusetushommat on sitten sitä lajia jota ei tarvita.
Verot, kulut ja vaivanpalkkaa. Nuo kun ottaa pois niin loppu alkaa olla sitä "hyvää".
Ja jos saa halvemmalla ostettua niin silloin sitä hyvää saattaa saada tehtyä vähän enemmän jos yleinen myyntihinta moisen sallii (tai joku juuri sen tietyn haluaa ja on valmis maksamaan yli markkinatason).
En näe pahaa siinä jos joku ehtii/viitsii/voi ns. erikoistarjouksia maailmalla noukkia ja niitä sitten tänne pohjolaan autonomiseen suomen kansantasavaltaan tuottaa.
Mutta huijaus/kusetushommat on sitten sitä lajia jota ei tarvita.
Tallissa: MB CLS 350 -05, Honda Vf750c Magna -94, Kawasaki EL250 -94, Peugeot 308 120 Vti Sport -08, Toyota Corolla Liftback 1.3 -89, Adria Izola 697 SL Renault Master 2.5 150Dci -08
Re: S3 E-type hinnoittelu
Testing. Huonoin kaikista. Gen1 vm 55-85 pikkulohko venakopat neljällä pultilla. 262, 265, 267, 283, 302, 305, 307, 327, 350 tai 400 tuumainen. Ilmossa lukee 5.0 litraa eli 80 luvun saastekone 305. 307 tuli 60 luvun lopulla eikä siitä tehoversioita ollut. Z28 Camaron 302 on tehtaan mukaan tehokkain oista 290hp ja perässä tuliva 350 LT1 motit 270hp ja Corvettessa 275hp, mutta noi olialikanttiin ilmoitettu. 305 jossa ollut TBI ruisku, ei TPI. Korvattu jollain 2 kukkusella kaasarilla. Amerikan joella ei ole sähkötyöt hallussa kun on vaihtanut HEI jakajan mäkeen ja laittanut kärkijakajan ja vanhn kunnon öljypuolan oikeaoppisesti pystyyn. Pukinsarvia saa kiinasta ja ihan ok jos niitä ei aja kuumaksi. Ilmastointi säästetty, cool! Ihmeen kapea Eetun konehuone. Tohon ei tulppia vaihdeta mottia nostamatta.toivottavasti löytää ostajan mikä laittaa sinneMoottorin mikä-Eetuun kuuluu. Jos tossa koneessa on puristusta ja nokka vaihdettu vähän tiukempaa niin yli 200 heppa menee rikki ja ois mielenkiintoista kuulla millaiset äänet noista uruista lähtee.Landshark kirjoitti:Juu ja paras kaikista;
equipped with an American motor
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM