Terve!
Noita keskusteluja jonkin verran lukeneena ja osallistuneenakin tuli itselleni mieleen että olisiko syytä ns."moderaattorin" laittaa erillinen keskustelu- ja mielipiteiden vaihto-osio autojen rakentelulle, korjaamiselle ja entisöinnille? Ja kenties vielä ajoneuvoryhmittäin? Jaguaareja nyt ei sillälailla kai kuitenkaan rakennella kuin Jeeppejä (korotusta, vinssiä keulalle ja taakse, isommat renkaat, helmapalkkeja...) tms mutta kaikenlaista puuhastelua, somistelua ja entisöintiä ainakin. Itseäni kiinostaisi tämmöinen osio, uudet mallit kun ei juuri viehätä (ei rahat eikä mielenkiinto riitä kun kaikella kunnioituksella ei tahdo tuolta autojen valtavirrasta enää Jaguaria erottaa muista merkeistä).
Jaguar-puuhastelu osio
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: To Syys 10, 2009 8:13 pm
- Paikkakunta: Jäppilä (Pieksämäki)
Jaguar-puuhastelu osio
Mikkotapani
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Jaguar-puuhastelu osio
Morjensta !
Olen samaa mieltä ja joskus vuosi takaperin tätä ehdotettiinkin mutta ei saanut kai tuulta allensa. Se, että kaikki ei olisi sekamelskassa vaan edes mallikohtaisesti helpottaisi asiaa. Samalla voisi perustaa sen "Pubi"-osaston jossa voitaisiin sitten riidellä keskenään ja puhua muistakin asioista ilman että muiden asialliset ketjut joutuvat allekirjoittaneen tuhoamiksi(anteeksi)
Olen samaa mieltä ja joskus vuosi takaperin tätä ehdotettiinkin mutta ei saanut kai tuulta allensa. Se, että kaikki ei olisi sekamelskassa vaan edes mallikohtaisesti helpottaisi asiaa. Samalla voisi perustaa sen "Pubi"-osaston jossa voitaisiin sitten riidellä keskenään ja puhua muistakin asioista ilman että muiden asialliset ketjut joutuvat allekirjoittaneen tuhoamiksi(anteeksi)
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: Jaguar-puuhastelu osio
Muutamaa aktiivia lukuunottamatta täällä on aika vähän kirjoittelijoita. Mahtaisiko
forum pirstaloitua, jos kaikki erotellaan oman osaston alle?
Sitä minä en ole vielä ymmärtänyt, että mikä se on se suuri este avata uusi topikki
(joka kyllä sitten pysyy listan kärjessä, jos osoittautuu hyödylliseksi/tarpeelliseksi/
käytetyksi) kun joidenkin pitää siepata aivan toisen aiheen topic omille jorinoille?
Eikö se Uusi Aihe-laatikko osu silmään vai pelottaako avata keskustelu?
Esim vahaus-topic on pysynyt pitkän aikaa listan kärjessä, ilmeisesti tarpeellinen,
joten hyvä että avattiin. Samalla lailla voi entisöinnistä avata omansa, en kyllä usko
että täällä kovinkaan monta (aktiivista) entisöijää on... Tai tuunauksesta.
Eroaako oma osasto jotenkin omasta topicista? Ainakin voisi olla niin, että aihe avataan
ensin omana topikkina ja jos se saa jonkun tuhat lukijaa ja satoja viestejä, niin SITTEN se
voisi saada oman osastonsa. Nykyisin moisia ei taitaisi olla kuin vahaus ja bongaus-
topikit, joista jälkimmäinenkin joskus vähän lipsuu minne sattuu...
just my 2 cents,
Köpi
forum pirstaloitua, jos kaikki erotellaan oman osaston alle?
Sitä minä en ole vielä ymmärtänyt, että mikä se on se suuri este avata uusi topikki
(joka kyllä sitten pysyy listan kärjessä, jos osoittautuu hyödylliseksi/tarpeelliseksi/
käytetyksi) kun joidenkin pitää siepata aivan toisen aiheen topic omille jorinoille?
Eikö se Uusi Aihe-laatikko osu silmään vai pelottaako avata keskustelu?
Esim vahaus-topic on pysynyt pitkän aikaa listan kärjessä, ilmeisesti tarpeellinen,
joten hyvä että avattiin. Samalla lailla voi entisöinnistä avata omansa, en kyllä usko
että täällä kovinkaan monta (aktiivista) entisöijää on... Tai tuunauksesta.
Eroaako oma osasto jotenkin omasta topicista? Ainakin voisi olla niin, että aihe avataan
ensin omana topikkina ja jos se saa jonkun tuhat lukijaa ja satoja viestejä, niin SITTEN se
voisi saada oman osastonsa. Nykyisin moisia ei taitaisi olla kuin vahaus ja bongaus-
topikit, joista jälkimmäinenkin joskus vähän lipsuu minne sattuu...
just my 2 cents,
Köpi
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: To Syys 10, 2009 8:13 pm
- Paikkakunta: Jäppilä (Pieksämäki)
XKR
Tuossa voipi hyvinkin olla totuuden siemen. Jeeppikerhon sivuilla missä olen ehkä hieman aktiivisempi tuo suuntaus että kirjoittajat vähenee koko ajan eli pienempi ja pienempi porukka siellä vaihtaa mielipiteitä keskenään korostuu. Liekkö muu "some" syypää moiseen? Rover-friendsien sivuilla en paljoa seikkailekkaan paitsi kun kyse on noista Venäjän safareista vaan sitten soitellaankin tarvittaessa ihan puhelimella!Kopi kirjoitti:Muutamaa aktiivia lukuunottamatta täällä on aika vähän kirjoittelijoita. Mahtaisiko
forum pirstaloitua, jos kaikki erotellaan oman osaston alle?
Köpi
Tuntuu vaan hassulta ruveta kesken kaiken XF-keskustelun ruveta kyselemään XJ6 Series III tuulilasin pyyhkijän kytkimestä, liekkö sama kuin jossain Volkswagenin mallissa kuten väitetään eli saatavuus varsin helppo ja hintakin kohdallaan?
Onnistuuko tänne laittaa kuvia esim Picasawebin kautta? Kun aloitin tuon XJR/XK-ketjun ja sitten hommasin tuon XKR:n niin TexPattikin jo kaipaili kuvia, nyt olisi vieläpä ACE:n Aviator-vanteet alla Jaguarin Growler-keskiöillä (ihan itse askartelin-paskartelin Ebaysta tilaamani keskiöt paikoilleen kun oli niin tyhmän näköiset vanteet ilman Jaguar-logoa) ja upouudet renkaat niin voisi harrastaa vähän valokuvausta.
Mikkotapani
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
XJ6 SIII Sovereign 1983
XKR 2002
Re: XKR
Mikä vaan kuvapankki, jos saat sieltä suoraan selaimessa näkyvän linkin, niinmikkotapani kirjoitti: Onnistuuko tänne laittaa kuvia esim Picasawebin kautta?
tuolla IMG-tagilla saat kuvan tänne näkyviin. Onpa jotkut saaneet suoraankin...
Kuva tulee sitten originaalikoossa, joten tarvittaessa skaalaa siellä pankissa
sopivan kokoiseksi. Kokeilemalla selviää!
Köpi