Tervehtiikö kissa lajitoveriaan?

Yleinen Jaguar-keskustelu
juppis
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 10:06 pm
Paikkakunta: Tampere

Tervehtiikö kissa lajitoveriaan?

Viesti Kirjoittaja juppis »

Olen tässä useammin kuin kerran ihmetellyt seuraavanlaista reaktiota. Ajellessani Jaguarilla vastaan tulee samaa "lajiketta" oleva auto niin olen saanut lähinnä kahdenlaisia reaktioita toisen Jagen kuskeilta. Toinen reaktio on tuo enemmän masentavampi, eli kuuluisa suomalainen kateus ottaa vallan ja katsellaan ikäänkuin salaa sivusilmällä toisen Jaguaria ja selvästi yritetään joko vertailla olisiko itsellä parempi ja komeampi tai sitten vaan huomataan, että voi perskeles tuolla toisellahan on upeampi Jagge! No se on siis minusta tuo ikävä tapa.
Toinen tapa jota itsekkin olen yrittänyt varjella on iloinen ilme ja lapa pystyyn. Minusta ainakin kaikki kyseisen merkin autot eroaa massasta ja ovat hienoja ja kuitenkin aikas harvinaisia luksus autoja. Eli Minun ensimmäinen auto oli kupla ja jo silloin oli kiva kun kupla kuskit tervehtivät toisiaan, samoin tämä toimii myös muilla harvinaisemmilla auto merkeillä ja myös veneilijät (allekirjoittanut myös) tätä harrastavat.
Eli ehdottaisinkin kaikille teille laadukkaan automerkin omistajille, että tästä lähtien reippaasti kättä ylös ja pieni hymy naamaan. Voin vannoa, että se ei ainakaan masenna lisää kun toisesta autosta tämä sama reaktio tulee takaisin. Itselleni viime viikolla jopa yksi Jaguar mies näytti peukkua jo ennenkö ehdin häntä edes moikkaamaan ja sekin sai kyllä mielen hyväksi.
Kirjoitelkaa vastauksia ja mielipiteitä aiheesta! :wink:
S-TYPE
Avatar
sovereign12
Viestit: 74
Liittynyt: La Marras 20, 2004 11:09 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja sovereign12 »

kannatetaan!! tosin osallistun vain kesäisin... 8)
xj12 -89
Koti porsaan routaan ajaa.
Salsared
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 2:20 pm
Paikkakunta: Hollola kk

kissanviikset

Viesti Kirjoittaja Salsared »

jepjep

olen tuota samaa lapaa tarjoullut lajitovereille, harvoin vastausta tulee...
no, ehkä täällä päijät-hämeessä saattaakin joku vastata mutta muualla ei?
Se on vaimon auto...
MrNorton
Viestit: 302
Liittynyt: Su Tammi 16, 2005 8:09 pm
Paikkakunta: Forssa

Kuuluu pelin henkeen

Viesti Kirjoittaja MrNorton »

Yleensäkin jos on valveutunut henkilö ja ymmärtää ajella Brittivehkeellä moikkaa muita alan miehiä&naisia.
Monella menee tosin homma yli kun tulen Brittihävittäjälläni vastaan ja moikkaa esm Jaguar kuskeja....
Oltiin eukon kanssa viime toukokuussa Roomassa ja eräässä kadunkulmassa oli tyylikäs herrasmies ison XJ8:n kanssa parkissa,ukko ihmetteli kun iloisesti nostin peukaloa,sitten näytin British racingreen värisessä puserossa olevaa Jaguar logoa ja karju bongasi idean-iloinen virne levisi naamaan ja peukalo heilui takasin.
Mursu
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 3:34 pm
Paikkakunta: Kantvik

Olisin iloinen

Viesti Kirjoittaja Mursu »

Olen tässä päivänä muutamana saanut kokea, mitä on Jaguarin kanssa näyttäytyminen pääkaupunkiseudun kehäteillä. Milloin perässäni on huohottanut mersu, milloin bemari. Sitten kun tulee vapaa tie, mennään edelle erittäin, erittäin kovaa vauhtia, ikäänkuin näyttääkseen kopealle brittisnobille, että kyllä saksalainen auto kulkee. Itse voin ajaa kovempaa tai hiljempaa, edelleni on päästävä, vaikka menisi viimeisetkin siemenperunat!

Mieleni tekisi iloiseksi, jos tunnetusti herrasmiesmäisesti liikenteessä käyttäytyvät Jaguar-ajajat tunnistaisivat iloisesti toisensa. Myöskin hyvän esimerkin antaminen liikenteessä kuuluu mielestäni brittiautoilijan tunnusmerkkeihin.
Macces
Viestit: 86
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Lammi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Macces »

Kannatan iloista tervehtimistä Jaguarkuskien kesken, ja kuulun itse siihen autoilijakastiin joka moikkaa aina kun liikenteessä näkyy "samaan perheeseen" kuuluva ajokki. Kuten "Salsared" kirjoittikin, on täällä Päijät-Hämessä joitakin jotka näin toimivat !

Selkeän eron olen kyllä havainnut siinä, minkä mallisesta Jaguarista on kyse: uudempien mallien (lähinnä X-type) kuskit eivät ole kovinkaan kiinnostuneita ko. tavasta. Mistä lie johtuu ? Mielestäni Jaguar on aina Jaguar, ei sillä mallilla ole väliä !!!
Macce

ex. X-Type 2.5 V6 4x4
ex. XJ6 Sovereign (X300) 4.0
HEE
Viestit: 134
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 8:11 am

Viesti Kirjoittaja HEE »

Hyvät tavat kunniaan! Olen samaa mieltä.
Mutta täytyy saman tien myöntää että itselläni on noissa ajotavoissa aina aika ajoin opeteltavaa. Se pieni piru saa painamaan sitä kaasua vähän turhan raskaasti...ja sitten mennään!

Noh - joka tapauksessa, hyvänä päivänä Jaguarin kanssa ei kyllä tarvitse kaahailla. Hevosvoimilla pullistelu kuuluu kyllä ennemmin niihin saksalaisiin autoihin - Ne kun ei näytä siltä että niissä olisi jotain erikoista niin silloin täytyy yrittää päteä muuten ;)

Moikkailu on todella kiva tapa. Tosin se saattaa upota parhaiten vain vannoutuneempaan harrastajajoukkoon. En usko että osa esim. X-typen käyttäjäkunnasta edes tunnistaa mm XJ40:stä Jaguariksi.
psavola
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 2:06 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja psavola »

Ehkä X-Typen ostajille pitäisi järjestää lyhyt kissakoulutus ennenkuin pääsevät rattiin, paitsi jos on aiempaa kokemusta rotukissoista :wink:

Tuo lapaharjoitus toisen kissan osuessa katsekontaktiin kuulostaa hyvältä tavalta, täytyy pitää mielessä kun pääsen joskus X:n puikkoihin.

t. Petri
xjr-98
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 10:26 am
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja xjr-98 »

Vain toiset XJ:t moikkaavat takaisin.
X-typen omistajat eivät näytä sisäistävän olevansa jaguar-kuskeja?
XKR-07
Midnight Blue

ex- XJR-98 Sapphire Blue
mara
Viestit: 58
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 10:19 am

x-type

Viesti Kirjoittaja mara »

mikäs x-type ihmisten mollaus täällä on menossa? kyllä se mulle sopii et moikataan,ja sitä liikennekäyttäytymistä voidaan opetella joka mies/nainen.nooo kyllä mä leikin ymmärrän,ja x-type on muuten mielestäni enemmän aidon jagen näköinen kuin esim.???moni muu.jagge on jagge.
Avatar
kari tt
Viestit: 240
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:55 am
Paikkakunta: Hamari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kari tt »

Hyvä Mara! Kyllä niitä autoaan ymmärtämättömiä ja Jaguarin kiintoisaa historiaa tuntemattomia on kaikkien Jaguar-mallien kuljettajissa. Mitä X-mallissa on sellaista, että sen kuljettaja ei enää voisi kokea jaguarismia?
Tiedoiltaan ja taidoiltaan puolivillaisia on joka mallin ratin takana ja joskus ihmetyttää, miten ylipäätään ovat päätyneet nimenomaan Jaguarin kuskipukille!!!

Ei millään voi uskoa, että joku " jee jee jerry cotton-ilmiö" voisi olla auton valinnan peruste, mutta näin joskus tuntuu - tai onko valinta tapahtunut vain nousukasmaisen snobbailun merkeissä? Joidenkin paljon yleisempien automerkkien osalta ymmärtäisin negatiivisten sattumusten runsauden paremmin...

Koko Jaguarin 70-vuotinen historia on ehtymätön aarreaitta ja kaikki mallit ovat tutustumisen arvoisia. Monen muun (arvostetunkin) automerkin osalta kiintoisia ja "historiaan jääviä" malleja on vain jokunen ja hyvä, että sellaisia riittää edes joka vuosikymmenelle. Jaguareja, mitään niistä, ei tässä suhteessa tarvitse väheksyä.
kari tt
juppis
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 10:06 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja juppis »

No vastauksiahan tulee kivasti ja hyvä niin. Kuten jo tuossa topicin alussa mainitsin niin tuntuu tuota kuuluisaa suomalaista kateus ilmiötä esiintyvän näin meidän Jaguaristienkin keskuudessa. No ei se toki pienessä määrin pahasta ole ja näyttäisi ainakin siltä, että jokainen omistaja ainakin omastaan tuntuu pitävän mikä on tärkeintä. Joka asiassahan uusien ilmiöiden tuleminen aiheuttaa vanhassa varpailleen nousemisen. Tässä meidän asiassa voinkin ainakin autojen puolesta sanoa, että itse vanhemmilla ja uudemmilla malleilla ajettuani pidän tasoa (jota ei kuitenkaan sovi suoraan verrata toisiinsa) erittäin hyvänä varsinkin kun vertaa muihin ns. laadukkaampiin merkkeihin. Esimerkiksi bemari ja mersu on laskenut runsaasti tasoaan viimeisen 15v aikana. "ennen oli laivat..."
Kuskeista en osaa sanoa, mutta ainakin itse voisin ostaa X-typen ja silti tiedostaisin "Jaguarismin". Tosin ymmärrän myös niitä joille tämä kissojen taivas on vasta auennut ja meininki on ns. uuteen totuttelua.
Hienoja autoja koko Jagen historia täynnä!
Mutta ei muuta kun morjestelemisiin jatkossa!
Jos vielä jollain on hyviä käytännön esimerkkejä tapauksesta niin laittakaa ihmeessä tulemaan. Lähinnä jaguarilaisten tervehdyksistä tai sitten vaikka tuosta kateus :evil: kompleksista jota myöskin kyseisellä merkillä ajaessa monesti havaitsee. 8)
S-TYPE
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safre »

kari tt kirjoitti: ...
Ei millään voi uskoa, että joku " jee jee jerry cotton-ilmiö" voisi olla auton valinnan peruste, mutta näin joskus tuntuu - tai onko valinta tapahtunut vain nousukasmaisen snobbailun merkeissä? ...
Eh, usko pois näin tapahtuu.. täällä tosin kylläkin Equalizer jee jee meingeissä + evvk mitä naapurit ajattelee,
josko tuo sitten on nousukasmaista ? :P
( tämä siis ensimmäisen kissan kohdalla, toinen meni jo rutiinilla )

:wink:
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
Major
Viestit: 229
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 10:07 am
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Major »

Kaippa sitä X-typen ratin takaa voisi moikkailla muita kissaihmisiä. Mutta eipä ole yhtään lapaa noussut vastaantulleiden isojen kissojen kuskien toimesta. Myönnän kyllä "tuijottavani" vastaantulevia Jaguareja, vaan en kateellisena mutta ihaillen.

Sen ymmärrän että harrasteautoilijat moikkaavat toisiaan mutta eiköhän suurin osa meistä X/S-typisteistä ole käyttöautoilijoita. Toki minulla takaraivossa pyörii haave XK:sta harrasteautona vaan tällä hetkellä ei ole siihen mahdollisuutta.
mara
Viestit: 58
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 10:19 am

käyttöautopa hyvinkin

Viesti Kirjoittaja mara »

käyttöä vartenhan ainakin minä x-typen ostin.ja en ole vielä yli kolmenkymmenen auton jälkeen näiden kanssa aviolupausta tehnyt,mutta katsotaan nyt kunhan vuosikin seurustellaan,jos hyvin menee niin seuraavakin on sit kisu.mut keskustelu on tervettä,ja tätä ei kyl ihan perusautojen kesken ole kokenut,ei muuta taas kun hyvää joulun odotusta kaikille kissaihmisille,tyypistä ja vuosimallista riippumatta,ja morjestellaan ja jos joku ei halua niin tehdä niin se myöskin hyväksyttäneen:
juppis
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 10:06 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja juppis »

"Sen ymmärrän että harrasteautoilijat moikkaavat toisiaan mutta eiköhän suurin osa meistä X/S-typisteistä ole käyttöautoilijoita."

Kyllä olen kanssasi samaa mieltä asiasta. Ei varmasti kovinkaan moni meistä X tai S sukupolvesta tuota pelkästään harraste mielessä ole hommannut. Mutta luulisin, että kaikki jotka Jaguarin ovat hankkineet ovat enemmän ajatelleet autossa olevaa tunnearvoa kuin käytännön seikkoja (väittäisin että jos pelkästään käytännöllisyyttä katsotaan niin jaguaria halvemmalla saa varmasti jonkin vähintään yhtä käytännöllisen muun merkkisen pirssin). Eli näissä Jaguaareissa saa mielestäni hienosti yhdistettyä arkipäivän käytännöllisyyden ja elegantin erilaisuuden. Ja siksi olen vieläkin sitä mieltä, että jokainen meistä tietää ajavansa uniikilla autolla joita ei tule ihan joka kulmassa vastaan ja siksi luulenkin että jopa me käyttöautoiliat nostamme mielellään lapasta tuli vastaan sitten vannoutunut harrastaja tai ihan vaan vaikka firman nimissä oleva "kaupparatsun" kuski. :idea:
S-TYPE
Salsared
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 2:20 pm
Paikkakunta: Hollola kk

jepjep

Viesti Kirjoittaja Salsared »

jees, käyttöauto mikä käyttöauto, vaiko tuliko kenellekkään xj6-kuskille viimeisen 1 v 4 kk aikana 102000 km täyteen?

No, x:n ostin ihan juuri tuon tyylin takia. Silloin niitä ei tullut vielä kehällä joka päivä vastaan.

Maanantaista eteenpäin Salsared muuttuu Brg:ksi, eli tyylistä ei tingitä tippaakaan.

Toivottavasti morjestatte estate-kuskiakin.
Se on vaimon auto...
ppohja
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 10:40 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: jepjep

Viesti Kirjoittaja ppohja »

Salsared kirjoitti: Toivottavasti morjestatte estate-kuskiakin.
Parasta moottoritiekäyttäytymistä Suomesta toistaiseksi on tullut vastaan alkukesästä Lahden moottoritiellä eräällä Estate-kuskilta. Oikea kaista oli 80% täynnä ja vasen 60%.

Normaali suomalainen valitsee kaistansa, ja jököttää siinä. Lopputulemana oikea kaista kulkee kesärajoituksilla sen 105km/h ja vasen 113km/h. Mahtavaa.

No, tämä Estate-kuski oli tiedostanut tämän, ja teki ohitukset _ohittamalla_: oikealta vilkku vasempaan, ohitettavasta ohi, ja taas oikealle. Tämä käyttäytyminen toimi kellon tavoin koko sen ajan, mitä perässä pysyimme (40-50km).

Jos kaikki toimisivat näin, niin sitä vasenta kaistaa voisivat kiireisemmät käyttää sallitulla nopeudella (ja vähän ehkä ylikin, jos todella hoppu on, eh.. ;)).

Lopputulemana: jokaisen ratin takana on kuljettaja, juoka määrää miten hoppa kulkee. Monessa jaggessa on 'cruise'-niminen nappi, jolla mainitut 'hiillostajat' hoituvat ilman sen suurempaa huomiota.
'96 XJ6 4,0 (X300)
mara
Viestit: 58
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 10:19 am

Re: jepjep

Viesti Kirjoittaja mara »

Salsared kirjoitti:jees, käyttöauto mikä käyttöauto, vaiko tuliko kenellekkään xj6-kuskille viimeisen 1 v 4 kk aikana 102000 km täyteen?

No, x:n ostin ihan juuri tuon tyylin takia. Silloin niitä ei tullut vielä kehällä joka päivä vastaan.

Maanantaista eteenpäin Salsared muuttuu Brg:ksi, eli tyylistä ei tingitä tippaakaan.

Toivottavasti morjestatte estate-kuskiakin.
mitkä tuntemukset noinkin pitkän käytön jälkeen,oliko mitään isompaa?mulla ei vielä noita km;ä vielä ole ehtinyt kertyä.
Vastatuuli
Viestit: 132
Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 5:09 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Tyylin ystävät

Viesti Kirjoittaja Vastatuuli »

Hei!
Eiköhän koko homma ole asenteesta kiinni - minä moikkailen mallista välittämnättä X, S, XJ, XJS ... Jos joku ei vastaa niin so what! Mikkelissä ainakin on muutama varma tervehtijä ja jos nään oikein kauniiin kissan niin peukku pystyyn onnittelun merkiksi. No joku sanoo, etta Xj 40 ei oo mikään harrasteauto, mutta kyllä sillä ajelu käy todella harrastuksesta - koskaan ei tiedä mitä oikkuja se keksii. Toisaalta kauniit naisetkin ovat usein oikukkaita, mutta kummasti ne vaan kiinnostaa!
Mikkelissä on upea vanhempi XJ6 harmaa ja muutama siisti xj40 ja jos näette maantiellä burgundin punaisen XJ40 4.0S:n niin saa moikata!
Mukavia ajeluita ja uskoa hetkinä kun käynti "soutaa" ja ilmastoitilaite puhaltaa jääkylmää tai moottorista kuuluu kumma klonk, klonk ... Still I love it!
Vastatuuli
Jaguar Xj40 4.0S -94
tumppi82
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 11, 2005 2:39 pm
Paikkakunta: vantaa

nyt alan moikkaamaan

Viesti Kirjoittaja tumppi82 »

juu täytyy alkaa nostaa lapasta tästä lähin kun näen toisen jagen, paitsi silloin kun on kauniimpi osapuoli vieressä... muuten luulee et aamunapit on tainnu taas jäädä ottamatta :lol:
spey
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 7:29 pm
Paikkakunta: Oulu

Ei onnistu...

Viesti Kirjoittaja spey »

Mukava ajatus, mutta tuskin tämä nykytyylillä Oulussa onnistuu. Ehkä vanhempien klassikkojen moikkailu toimisikin, mutta näiden uudempien kissojen keskinäinen tervehtiminen ei. Ei lähellekään... :(
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safre »

Juuei..

Vähän sama juttu kuin mp puolella.. liikaa porukkaa = ei jaksa jokaikistä moikata + puolet eivät tajua.

( ja harrikoita ei sitten lasketa kuuluvaksi mp puolelle :twisted: )

tumppi82 ? tai sitten luulee että otit muutaman liikaa :lol:
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
xjr-98
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 10:26 am
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja xjr-98 »

Kuten jo aikaisemmin sanoin, vain XJ:t moikkaa takaisin. Itse siis kyllä nostan kättä kaikille Jaguareille.
Ajelen paljon myös äitimuorin X-typellä, sille ei aina moikkaa takaisin edes ne pirkanmaan alueen XJ:t jotka ulkonäöltä tunnen (jotka siis moikkaavat meikäläisen XJR:ää) :?

Sama se, jokaisen oma asiahan se on.

Oma auto on ollut nyt kohta kuukauden korjaamolla ja olen saanut "nauttia" ajamisesta Ford Mondeolla. Seuraava dorka joka tulee sanomaan " x-type on kallis mondeo" saa uudet legot.
XKR-07
Midnight Blue

ex- XJR-98 Sapphire Blue
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safre »

xjr-98 kirjoitti: .......
Ajelen paljon myös äitimuorin X-typellä, sille ei aina moikkaa takaisin edes ne pirkanmaan alueen XJ:t jotka ulkonäöltä tunnen (jotka siis moikkaavat meikäläisen XJR:ää) :?

Sama se, jokaisen oma asiahan se on.

Oma auto on ollut nyt kohta kuukauden korjaamolla ja olen saanut "nauttia" ajamisesta Ford Mondeolla. Seuraava dorka joka tulee sanomaan " x-type on kallis mondeo" saa uudet legot.
Johtunee siitä että niin kovin moni x type on työsuhdeauto ?
Ja .. aika kallis mondeo mutsillas..

Tässä vain uusia legoja odottelen :D

( ok, huono vitsi mutta pakko oli.. suomalaiset ottavat autot turhan tosissaan :wink: )
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
spey
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 7:29 pm
Paikkakunta: Oulu

Työsuhdeautot?

Viesti Kirjoittaja spey »

Nyt en ihan ymmärrä.
Onko X-typejä sitten paljonkin työsuhdeautoina? Entäs s-typejä?
Eikö Jaguar-työsuhdeautoja tarvitse moikata?
Jos ei, eikö se silloin tarkota sitä, että vain selvästi vanhoilla jageilla ajavat voivat "turvallisin mielin" moikkailla keskenään? :roll:
PS. Oma autoni on ikioma.
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safre »

Juupajaa sano katti lumihangessa, niissä työsuhde autoissa tosiaan lukee isolla kyljessä että : tämä on työsuhdeauto, älä morjensta.

Tosin Nokia aikoo tehdä invaasion työsuhdeauto markkinoille tuottamalla 80 - 90 luvun jaggeja saksasta.

Alustavat luvut ovat : n. 800 kpl xj-6, xj-12 ja xjr, varokaa näitä :roll:
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
Avatar
Jaguaristi
Viestit: 112
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 5:17 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jaguaristi »

Safre kirjoitti:Juupajaa sano katti lumihangessa, niissä työsuhde autoissa tosiaan lukee isolla kyljessä että : tämä on työsuhdeauto, älä morjensta.

Tosin Nokia aikoo tehdä invaasion työsuhdeauto markkinoille tuottamalla 80 - 90 luvun jaggeja saksasta.

Alustavat luvut ovat : n. 800 kpl xj-6, xj-12 ja xjr, varokaa näitä :roll:
Siis mitä? Aikooko Nokia oikeasti tehdä noin??
Jaguar racing

X-type 2.0D "Ghost Silver" '07
sove-90
Viestit: 4
Liittynyt: To Kesä 09, 2005 12:41 pm
Paikkakunta: mustasaari

Viesti Kirjoittaja sove-90 »

Itse en ole ensimmäisenä hanska pystyssä, mutta kohteliaisuudesta tapaan moikata takaisin. Jotkut naapurin jagget on hienompia kuin omani ja jotkut ei, so what? Niin ja kyllä se X-typekin on todella hieno Jagge!
Vastaa Viestiin