jaguarin tuunaus... ynnä muuta

Yleinen Jaguar-keskustelu
tumppi82
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Loka 11, 2005 2:39 pm
Paikkakunta: vantaa

jaguarin tuunaus... ynnä muuta

Viesti Kirjoittaja tumppi82 »

elikkä itselläni on siis tuollainen x-type, jossa on ardenin alustasarja ja 4 ulostuloputkea pakoputkistossa, ja tämä taitaa monia risoa huoltamoilla kun tankkailen autoa niin joskus sivukorvalla kuulee jonkun toisen takkaustoverin puhuvan jollekin toiselle että miten tuokin kloppi on viittinyt raiskata jaguarin.

en tiedä miksi joku naamaansa aukoo siitä, koska itse en ole niitä laittanut vaan pyytänyt ne silloin kun autoa halusin. ja mielestäni en ole auton ulkonäköä näin pilannu vaan saanut sen ns. persoonallisemmaksi itselleni.

eli mikä on teidän mielipteenne arvoisat jaguaristit, onko tuo muka jaguarin raiskausta.

ja toinen joka risoo on se että monet ääliöt kuittaa juuri siitä' että ajelen kuulema ylihinnoitetulla 4 veto mondeolla. en tiedä mistä tämä ihmisten negatiivisuus johtuu. edellissä autoissani en tällaista huomannu vaikka oli esim avoauto, no siitä kuuli että eikö ollu varaa kattoon=)... olen miettinyt että risooko jotain ihmisiä että nuori 23v miehen alku ajaa jaguarilla? :?
Avatar
stefanantinaho
Viestit: 793
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2004 6:40 pm
Paikkakunta: Parainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stefanantinaho »

Eiköhän auto on omistajansa aikalailla vapaa temmellyskenttä - mielipiteeni on että tuunatkoon kuka niin tahtoo. Itse tykkään alkuperäisasusta, joka sekin hyväksyttäköön!

Tulkoon muuten sanotuksi. X-type ei missään nimessä lähellekää n muistuta Mondeota, joten puheet niiden samankaltaisuudesta ovat todella jostai kateellisuudesta revittyjä! Mondeo on siitä huolimatta todella hyvä auto sekin - itse ajelin kolmisen vuotta farmari-mokomalla, vieläpä pikkukoneella, ja olin erittäin tyytyväinen!

X-type on kaikin puolin mitä selkeimmin Jagge!!!
Stefan

Jaguar XJ6 3.0 V6 BRG/Ivory
Volvo V70 2.0D
MG ZT-T
ex: Jaguar X-type 2.0D Estate, Volvo V50 1.6D, XJS V12HE, Daimler Six, DD6, 4.0 S, 4.0 Sovereign, XJR 4.0 SC man, DD6 LWB, Jaguar XJ8 3.2 S...
HEF
Viestit: 555
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 11:59 am
Paikkakunta: Oxelösund

Tuunausta

Viesti Kirjoittaja HEF »

Kyllä se nyt on niin että 23 vuotiaan pojanklopin pitää ajaa parhaat päivänsä nähneellä Corollalla :D
Nämä Ardenin tuunaus ym, sarjat ovat ehdottomasti alan parhaimmistoa.
Tarkasti tutkittuja tuotteita, joiden sopivuus, toiminta ja ovat huippuluokkaa.
Eli hyvä valinta siis. Tämähän on itse asiassa aika uutta Jaguar maailmassa, että tällaisia on tarjolla. Olivathan toki TWR ja sitä ennen Coombs, jotka tekivät ns. tehtaan hyväksymiä tuunaus optioita ko. autoihin.
Nykyjään niitä on jo tarjolla useampaa valmistetta.
Eiköhän se ole tuo pakoputkien määrä joka näitä kateellisia närästää. Antaa ukkojen märehtiä omissa liemissään eikä välittää Mondeo höpinöistä.
Sitäpaitsi se Mondeo on ihan jees kärry, näöltään ja menoltaan. Kävin täällä koeajamassa ST 220:n, ja täytyy todeta, että jos olis ylimääräistä, niin farmarivaihtoehtona listan yläpäässä.
Jaguari kuski saa aina kuulla ja nähdä kaikenlaista. Itse aikoinaan omalla XJ6:lla sain joskus seistä sivutiellä pitkät tovin ennenkuin joku sivistynyt suostui antamaan tilaa. Jouduinpa joskus ajelemaan jopa Lada farmarilla ja aina tuli katua ja välittömästi.
En joskus voinut välttyä pieneltä provosoinnilta itsekään. Ajelin usein tummanvihreä Bomber takki päällä (sopi hyvin auton tummanvihreään sävyyn) ja taka ikkunalla oli sen pakollisen sateenvarjon ja kellastuneen Timesin sijasta noin metrin pitunen "nightstick" eli amerikkalainen poliisi pamppu. Jaguaari oli muuten siihen maailman aikaan suht harvinainen näky. No oli miten oli, näillä varusteilla sekä lisättynä reibaneilla tulin kerran Neuvostoliiton suurlähetystön ohi matkalla kohti keskustaa. Suurlähetystön portista perääni kaartoi musta Volga varustettuna kuskilla ja takapenkillä telmivillä kahdella neuvostonuorella. Havaitsin että Jagge herätti jonkin verran huomiota nuorison keskuudessa ajellessamme ohi Olympiaterminaalin. Varsinainen älymöly alkoi kun kauppahallin kohdalla pysähdyimme rinnakkain liikennevaloihin ja Volgan väki havaitsi pampun.
Siinä muuten allekirjoittanutta mittailtiin naapurikuskin toimesta penskojen hyppiessä ylös ja alas viittoillen pampun suuntaan.
Mitäkö minä. Vilkaisin naapuriin päin ja yritin olla niin cool kuin tällä pärställä on mahdollista, vaikka nauratti niin pirusti.
Volgassa kävi venäjän kielinen pulina kuskin yrittäessä varmaan selittää, että vieressä ajaa nyt tällainen maailmanrauhaa vastustavan mädäntyvän kapitalistisen järjestelmän mannekiini 8)
100 Jaguaaria vitriinissä.

Remember, common sense is not common.
sove-90
Viestit: 4
Liittynyt: To Kesä 09, 2005 12:41 pm
Paikkakunta: mustasaari

Viesti Kirjoittaja sove-90 »

Kannattaa jättää muiden huomautukset omaan arvoonsa, tai siis ilman arvoa. X on tosi nätti auto, ja kun jo tossa iässä oot tajunnu tyylin päälle niin nostan hattua, itselläni meni 10-vuotta kauemmin. Omalle autolleen saa tehdä mitä itte lystää.
Vastaa Viestiin