Uutta sisustaa ja hiukan peltiäkin XJ40:een?

Yleinen Jaguar-keskustelu
Ceska
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 9:44 am
Paikkakunta: Inkoo

Uutta sisustaa ja hiukan peltiäkin XJ40:een?

Viesti Kirjoittaja Ceska »

Uusi Jaguaristi ilmoittautuu.

Ostin köyhänmiehen budjettiin istuvan (mutta ah, niin kauniin) vuoden -87 XJ6:en, joka olisi seuraavan parin vuoden aikana tarkoitus ehostaa jälleen edustavaksi yksilöksi. Korjauslistalla on muutamien ruostevauroiden lisäksi, sisustuksen vaihto kokonaisuudessaan.

Osaisiko joku kertoa, mistä ko. autoon voisi kysellä korjauspeltejä? Tarve olisi ainakin kuljettajan puoleiselle helmakotelolle. Muut pienemmät ruostevauriot todennäköisesti onnistuu korjata itse tehtävillä pienillä korjauspeltipaloilla.

Ja jos joku tietää mistä voisi kysellä autoon uutta sisustaa (jokin vaalea väri - mielellään valkoinen), niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Anttih
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 9:57 am
Paikkakunta: Masku

Re: Uutta sisustaa ja hiukan peltiäkin XJ40:een?

Viesti Kirjoittaja Anttih »

Valkoinen sisustus taitaa olla vaikea. Jos vaalea kermanvärinen kelpaa niin sellainen voisi järjestyä. Jos peltitöitä joutuu tekemään noin tarkoittaa usein maalausta joka taas tarkoittaa sitä että kannattaa suoraan ostaa ehjä siisti koppa. Ne kun ei juuri mitään maksa. Jos kuitenkin haluat peltitöitä tehdä niin korjauspalatkin toki onnistuu.
Harrasteena:
1970 Jaguar xj6 series 1 swb v8
1993 Jaguar Xj6 4.0 Sov
1983 Ford sierra rs cosworth look v8
2011 Porsche 356 speedster replica
1989 Porsche 944S
2004 Porsche Cayenne Turbo Flexfuel
1998 BMW 750i
e85 only
Ceska
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 9:44 am
Paikkakunta: Inkoo

Re: Uutta sisustaa ja hiukan peltiäkin XJ40:een?

Viesti Kirjoittaja Ceska »

Kermanvärinen sisusta sopisi autoon itse asiassa mainiosti. Laittaisitko vähän lisätietoa, mistäpäin ja mihin hintaan sellainen järjestyisi. Ja onko sisusta ehjä / valmiiksi irroitettu, jne?

Paremman aihion olisi saanut varmasti hiukan enemmän maksamalla, mutta auton hankinnan yksi kriteereistäni (edullisen hinnan lisäksi) oli päästä samalla kehittämään korinkorjaustaitoja hitsaamisen ja maalaamisen osalta. Vehkeet, paikka ja aikaa kun näille löytyy. Eli jos tiedät mistä valmispeltiosia on saatavilla, niin olen kiitollinen tiedosta!
Vastaa Viestiin