Tästä lähtee...
Tästä lähtee...
Jaguar S-Type, vm 2000 (3,0 V6 manual)
- Aonsaithya
- Viestit: 514
- Liittynyt: Su Elo 19, 2012 8:06 pm
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tästä lähtee...
Näemmä: Jaguar F-Type: AWD adds 4x4 bite to 540bhp R Coupe
Aika jännä, sekä yllätyksen puolesta että siitä että neliveto tulee noinkin tehokkaaseen malliin; tähän asti se on ollut saatavilla vain ja ainoastaan sen 3.0 S/C V6:n yhteydessä XF:ssä ja XJ:ssä (ja ehkä XE:ssä). Toisaalta en tiedä yhtään minkä verran F-Typellä on yhteistä muiden mallien voimansiirron kanssa.
Aika jännä, sekä yllätyksen puolesta että siitä että neliveto tulee noinkin tehokkaaseen malliin; tähän asti se on ollut saatavilla vain ja ainoastaan sen 3.0 S/C V6:n yhteydessä XF:ssä ja XJ:ssä (ja ehkä XE:ssä). Toisaalta en tiedä yhtään minkä verran F-Typellä on yhteistä muiden mallien voimansiirron kanssa.
Re: Tästä lähtee...
Tämähän oli tietyissä piireissä tiedossa jo alkuvuodesta. Hyvin looginen ja perusteltu lisä tuo neliveto R:n. Auto on hävinnyt mutkaradoilla ja hieman myös lyhyissä suoranajoissa verrokeille nimenomaan tuon kaksivetoisuuden takia. F-Type R:n ja muiden 550hp:ksi ilmoitettujen mallien todellinen vakioteho on muuten 520-530hp kun niitä on ajettu rullilla niin briteissä kuin valtameren takaisilla pajoilla. Tämä selittää sen, että 490hp F-Type V8S jää vain pari kymppää vartilla F-Type R:lle. Konehan on moootoriohjausjärjestelmän ohjelmaversiota lukuunottamatta täysin samoja oli ilmoitettu teho mallista riippuen 470, 490, 510, 530 tai 550. Kahdessä viimeisessä on ollut hieman virtaavampia pakoputkistoja.
Re: Tästä lähtee...
XKR:n ja F-Typen ongelma on nimenomaan ollut peräpään pito. Tai siis ei se mitenkään noiden mallien erityisesti ole, vaan se että 550 hevosvoiman tehoilla pitoa ei vain riitä tarpeeksi kilpailemaan radalla ja kiihdytyksissä AWD-autoja vastaan.
Muutenkin jotkut nuo autokanavien ratavertailut kaksivedon ja AWD:n välillä ovat ihan hölmöjä. Melkein sama kun vertaisi mies- ja naisjuoksijoita keskenään.
Tässähän tuo pidon puute tuli hyvin esiin Porsche 911 Turbo S:n vertailtaessa. Tosin tuossa vertailussa tuotiin kyllä esiin, kuinka loistavia autoja molemmat ovat. Vain erilaisia, ja erilaista tarkoitusta varten tehtyjä.
https://www.youtube.com/watch?v=UQCQUtEHkf4
Mielenkiintoista kyllä nähdä F-Type R AWD vertailuissa Porschen kanssa tämän jälkeen.
Muutenkin jotkut nuo autokanavien ratavertailut kaksivedon ja AWD:n välillä ovat ihan hölmöjä. Melkein sama kun vertaisi mies- ja naisjuoksijoita keskenään.
Tässähän tuo pidon puute tuli hyvin esiin Porsche 911 Turbo S:n vertailtaessa. Tosin tuossa vertailussa tuotiin kyllä esiin, kuinka loistavia autoja molemmat ovat. Vain erilaisia, ja erilaista tarkoitusta varten tehtyjä.
https://www.youtube.com/watch?v=UQCQUtEHkf4
Mielenkiintoista kyllä nähdä F-Type R AWD vertailuissa Porschen kanssa tämän jälkeen.
X-Type 2.5 AWD Topaz Gold
Re: Tästä lähtee...
....ja ei niinkään 520-530hp maksimiteho/6000rpm vaan rootsin alhaalta asti tuottama vääntö max. 680Nm/2500rpm.
Re: Tästä lähtee...
"At this year's show, Jaguar Land Rover will announce an exciting new technology announcement for their in car infotainment system at the official technology focused press conference held at the Connected Car Expo.
The Connected Car Expo press conference will take place on Tuesday, November 18, at 11:20am PST at the Los Angeles Convention Center."
Tämä on ilmeisen kaivattu uudistus kun lukee uudempien Jaguarien käyttäjäkokemuksia. Parannusta on todellakin odotettu.
The Connected Car Expo press conference will take place on Tuesday, November 18, at 11:20am PST at the Los Angeles Convention Center."
Tämä on ilmeisen kaivattu uudistus kun lukee uudempien Jaguarien käyttäjäkokemuksia. Parannusta on todellakin odotettu.
Re: Tästä lähtee...
Kansalaisvelvollisuus suoritettu, enkä tarkoita kirkollisvaaleja. Aika tasaista, tosin Jaggella vain 49% äänistä..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM
Re: Tästä lähtee...
Ai perhana, oli 50% kun mä äänestin!
Laitoin muuten Rebel eilen SMS:n, jos et saanut niin laita vaikka privaa.
-Jakuvaari
Jk. On muuten Possu-miehen kirjoittama juttu, mutta yllättävän positiivinen asenne!
Laitoin muuten Rebel eilen SMS:n, jos et saanut niin laita vaikka privaa.
-Jakuvaari
Jk. On muuten Possu-miehen kirjoittama juttu, mutta yllättävän positiivinen asenne!
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tästä lähtee...
Terve !
Ääni annettu jo aamulla.
Nuo kommentit tuolla iltiksen sivuilla taa naurettavaas perus eipäs-juupas jahkaamista pääsääntöisesti. Kumpikin kelpaisi minulle vaikka F-typeä en ole ajanutkaan. Ulkonäöllisesti omaa silmää hivelee F-type enemmän kuitenkin vaikka onhan Porsaskin klassinen, mutta siitä syystä ehkä jo hiukan kulunut ja tylsäkin näöllisesti.
Ääni annettu jo aamulla.
Nuo kommentit tuolla iltiksen sivuilla taa naurettavaas perus eipäs-juupas jahkaamista pääsääntöisesti. Kumpikin kelpaisi minulle vaikka F-typeä en ole ajanutkaan. Ulkonäöllisesti omaa silmää hivelee F-type enemmän kuitenkin vaikka onhan Porsaskin klassinen, mutta siitä syystä ehkä jo hiukan kulunut ja tylsäkin näöllisesti.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: Tästä lähtee...
Ei lähde yv tällä nokian halpis varaluurilla. Äly(vapaa)puhelimet huollossa ja numerot niiden mukana. Soitonsiirrot on niistä tähän nettiliittymän 0468872152 numeroon, mutta eivät toimi. Tähän tulee sms ja puhelut. 58jakuvaari kirjoitti:Ai perhana, oli 50% kun mä äänestin!
Laitoin muuten Rebel eilen SMS:n, jos et saanut niin laita vaikka privaa.
-Jakuvaari
Jk. On muuten Possu-miehen kirjoittama juttu, mutta yllättävän positiivinen asenne!
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM
Re: Tästä lähtee...
Ei hätää. 15 vuoden päästä näitäkin saa sopuhintaan. En tosin tiedä saako silloin enää ajaa näin saastuttavalla autolla.
Re: Tästä lähtee...
Juuri näin, omakohtaista kokemusta kuinka vaikeaa sadekelissä pysyä awd taksivolvon perässä turun motarin alussaJPE kirjoitti:XKR:n ja F-Typen ongelma on nimenomaan ollut peräpään pito. Tai siis ei se mitenkään noiden mallien erityisesti ole, vaan se että 550 hevosvoiman tehoilla pitoa ei vain riitä tarpeeksi kilpailemaan radalla ja kiihdytyksissä AWD-autoja vastaan.
Muutenkin jotkut nuo autokanavien ratavertailut kaksivedon ja AWD:n välillä ovat ihan hölmöjä. Melkein sama kun vertaisi mies- ja naisjuoksijoita keskenään.
Tässähän tuo pidon puute tuli hyvin esiin Porsche 911 Turbo S:n vertailtaessa. Tosin tuossa vertailussa tuotiin kyllä esiin, kuinka loistavia autoja molemmat ovat. Vain erilaisia, ja erilaista tarkoitusta varten tehtyjä.
https://www.youtube.com/watch?v=UQCQUtEHkf4
Mielenkiintoista kyllä nähdä F-Type R AWD vertailuissa Porschen kanssa tämän jälkeen.
Re: Tästä lähtee...
Tein niin kuin itä-ukranalaiset, äänestin uudestaan. Valitettavasti mua ei noteerattattu koska suhde pienenee joka kerta kun äänestän. Nyt 52/48 ja Jaguar hienosti viimeistä edellisenä!
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Early XJ-S powerd by GM