Mitä mieltä olette?

Yleinen Jaguar-keskustelu
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Mielipidettä kyselen tovereilta.
Sopisiko kultainen loikkaava kissa met.vihreän Stypen nokalle jossa krominen maski, tulisko liian kirjava/sekava looki.
Älkää vain sanoko: jos itse tykkäät laita se, koska se ei ole se mielipide jota haen.
Voit sinäkin elukka vastata vaikka oletkin hiukan jäävi :lol:
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Morjens !

Mustaan se sopi aika nätisti. Oli aika mielenkiintomagneetti positiivisella tavalla-ei ollut yksi eikä kaksi jotka jäivät sitä tapittamaan parkkipaikalla :D Ei siitä huolimatta kiinnostanut niin paljon että olisi lähtenyt tuliaisiksi kenenkään matkaan...Mulla siis tuo pellin läpi kiinnitettävä versio jousella myynnissä eli eikä on oltava etulätkän alla valmiina jos ei poraushommia halua harrastaa..
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Ode
Viestit: 471
Liittynyt: Su Helmi 24, 2013 10:13 pm
Paikkakunta: Porvoo

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja Ode »

Minä en laittaisi, vaan pitäisin ikään kuin vakan alla. Valitsisin ehdottomasti kromatun ympäristöönsä sulautuvan.

O
S-Type 4,2, 2004
Sierra STW A, 1991
Astro AWD 8h, 1997
Major
Viestit: 229
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 10:07 am
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja Major »

Kultainen leaper mustan maskin kanssa olisi upea mutta kromin kanssa ei oikein iske.
I-Pace 2019
XJ Super V8 2004
EX X-type 3.0 Sport 2003
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Major kirjoitti:Kultainen leaper mustan maskin kanssa olisi upea mutta kromin kanssa ei oikein iske.
Mulla oli juuri noin.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
jakuaari äijä
Viestit: 294
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 10:45 am

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja jakuaari äijä »

Täytyy alkaa katseleen kromista kissaa.
Vanha kissa katkesi jousesta.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Moi !
Laitoin "äijälle" yksityisviestin.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
tommivilho
Viestit: 122
Liittynyt: Su Elo 17, 2014 10:03 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja tommivilho »

Mulla on Racing Green ja kultainen kisu kattelee pellinpäältä. Erottuu joukosta ja kerää katseita kyllä :D
ei mun mielestä yhtään sekotu kromisen maskinreuan kanssa. ompahan orginaali. Mietin hetken ennen asennusta mut en oo kyl katunu hetkeekään. Omaan silmään tykkään enempi ku hopeisesta. Jä saahan näitä vaihdettuu jos kyllästyy ku reikäki tuli porautettua, E bäyssä melk ilmatteex jakelevat :shock:
Ajossa:

XF 2,7 Premium Luxury 2008


edelliset:
S-type, 3.0 facelift vm.2003 Racing Green
S-type 3.0 vm1999
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

tommivilho kirjoitti:Mulla on Racing Green ja kultainen kisu kattelee pellinpäältä. Erottuu joukosta ja kerää katseita kyllä :D
ei mun mielestä yhtään sekotu kromisen maskinreuan kanssa. ompahan orginaali. Mietin hetken ennen asennusta mut en oo kyl katunu hetkeekään. Omaan silmään tykkään enempi ku hopeisesta. Jä saahan näitä vaihdettuu jos kyllästyy ku reikäki tuli porautettua, E bäyssä melk ilmatteex jakelevat :shock:
Kromin värisiä tosiaankin saa reiluun pariin kymppiin kotiin kuljetettuna. Kultaisen väriset sitten noin triplat tuosta keskimäärin. Ja tosiaan vaihto ei ole kummoinen projekti. Mulla oli ns kesäleaperi tuo kultainen ja talvileaperi hopeinen tai musta.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
HEF
Viestit: 555
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 11:59 am
Paikkakunta: Oxelösund

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja HEF »

Kultainen ja kromi on tårta på tårta. eli ei sovi. Yleensäkkään loikkava kissa ei mielestäni passaa
kaikkien uusJaguarien nokalle.
100 Jaguaaria vitriinissä.

Remember, common sense is not common.
afijta
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 12:36 pm
Paikkakunta: kouvola

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja afijta »

Moi!
Miten on laatu keulakoristeen suhteen, jos tilaa esim.Ebay:n kautta? Tosin sielläkin on eri hintaisia, n.20-50 e.Joten pitääkö lause köyhän ei kannata ostaa halpaa, jos halvoista vaikka pinta kuoriutuu tai mustuu parin viikon jälkeen?
HEF
Viestit: 555
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 11:59 am
Paikkakunta: Oxelösund

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja HEF »

Ebay on täynnä kopiokauppiaita, joten tarkkana kannattaa olla. Kokemusta on.
100 Jaguaaria vitriinissä.

Remember, common sense is not common.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Moi !
Voisin väittää että kaikki nuo 20€-50€ leaperit on kopioita. Laatu on ollut-sen mitä itse olen n 10kpl tilannut aina ollut laatu kiitettävää. Kromi ei ole pykinyt, tavara ollut täysmetallista ja ulkomuoto hyvä. Vaikka maksaisi sen 200€ maahantuojalta lähes samasta tuotteesta niin laatu ei varmaan parane juurikaan.
Makuasia sanoi kissa...tuosta leaperistä keulilla. Toinen tykkää ja toinen ei. Pääasia jos itse tykkää omassa autossaan, muidenhan siitä ei tarvitse pitääkkään :wink:
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
catman
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 5:23 pm
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja catman »

Tervehdys!

Päätin tulla minäkin mouruamaan, kun makuasioista VOI kiistellä. Omassa äksässä, joka on hopeanvärinen puhtaana, on sekä leaper että maskin naamalogo kultaiset. Se logon vaihtaminen jo tekee mielestäni maskista arvokkaamman näköisen, kun erottuu kromista.

Catman
tommivilho
Viestit: 122
Liittynyt: Su Elo 17, 2014 10:03 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja tommivilho »

Omaan silmään ajaessa ei näy kuin katin selkämys leaperistä ja hyvältä näyttää. Parkkiin ajettuaan autoahan pitää vielä pällistellä poiskävellessään niskat solmussa et siihen se nyt jäi ja viimeiseksi jää leaperin kuva mieltä lämmittämään eron ajaksi. Naisilla on sit joku ns.esteettinen silmä ja vaimon teini ikäsen tyttären silmään tuntui kovastikin koskevan kun aiheesta aamulla keskustelua kahvikupin ääressä avasin, kultainen vai hopee, heh :D niin, makunsa kullakin..pääasia et oma on aina oikee 8)
Ajossa:

XF 2,7 Premium Luxury 2008


edelliset:
S-type, 3.0 facelift vm.2003 Racing Green
S-type 3.0 vm1999
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

catman kirjoitti:Tervehdys!

Päätin tulla minäkin mouruamaan, kun makuasioista VOI kiistellä. Omassa äksässä, joka on hopeanvärinen puhtaana, on sekä leaper että maskin naamalogo kultaiset. Se logon vaihtaminen jo tekee mielestäni maskista arvokkaamman näköisen, kun erottuu kromista.

Catman
Kaikestahan voi kiistellä, eri asia on onko siinä mitään mieltä-kuten tässä leaper asiassa.
Itselleni tuo leaperi edustaa symbolista auton tunnusta ja se sopii kaikkiin Jaguareihin mallista riippumatta. Osassa se vaan sopii paremmin muotoihin kuin toisissa. Ja varsinkin merkin erotettavuuden kannalta on mielestäni ihan kohdallaan sitä pitääkkin tietyssä mielessä. Mielestäni tämän nyky kissalogon kanssa voi aivan hyvin käyttää myös halutessaan merkin klassisempaa tunnusta. Kuten sanottu, makunsa kullakin !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
galaxie61
Viestit: 340
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 3:02 am
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja galaxie61 »

onko kukaan nähnyt myytävänä mustaa kissaa ?
xjr -99
galaxie -61
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

galaxie61 kirjoitti:onko kukaan nähnyt myytävänä mustaa kissaa ?
Kyllä se ihan maalaushommiksi on mennyt jos sellaisen on tarvinnut. Ei ole tullut vastaan myynnissä olevia mustia.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
Aonsaithya
Viestit: 514
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 8:06 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mitä mieltä olette?

Viesti Kirjoittaja Aonsaithya »

Joskus olen nähnyt eBayssa, mutta nyt ei löytynyt mitään. Täällä pari kuvaa kuitenkin.
Ex: 2007 XK 4.2, Liquid Silver & Charcoal
Ex: 2001 X-Type 2.5 SE, Platinum, Dove & Granite
Vastaa Viestiin