MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
En tiedä onko muut kummastellut mutta vuosimalli ja kori ei minun mielestä natsaa?
http://www.nettiauto.com/jaguar/xj/7156614
http://www.nettiauto.com/jaguar/xj/7156614
Pekka
XJ 6 -78
Triumph Herald -65
BSA A65 Lightning Rocket -64
Audi 2.3 Cab. -92
ym.
XJ 6 -78
Triumph Herald -65
BSA A65 Lightning Rocket -64
Audi 2.3 Cab. -92
ym.
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Eipä, sillä XJ S3 4.2 1978 - 87 S3 5.3 1978 - 92
Jossen nyt ihan väärin muista.
Jossen nyt ihan väärin muista.
100 Jaguaaria vitriinissä.
Remember, common sense is not common.
Remember, common sense is not common.
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Tota joo, joko on tiedot metsässä, tai sitten on satavarma korinvaihto. Tuon näköistä koria ei ollut olemassa ennen vuotta 1978, eli on kyllä kolmossarjalainen.
Pitäisi nähdä paperit, eli varsinkin se valmistenumero, että tietäisi hieman paremmin mistä on kyse.
Ostaisinko? No enpä usko, oli paperit sitten minkälaiset tahansa.
Mutta saahan sitä utelias olla, vai kuinka?
-Jakuvaari
Pitäisi nähdä paperit, eli varsinkin se valmistenumero, että tietäisi hieman paremmin mistä on kyse.
Ostaisinko? No enpä usko, oli paperit sitten minkälaiset tahansa.
Mutta saahan sitä utelias olla, vai kuinka?
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Jos siinä on painovirhe vuosiluvussa, kun ei tuo rekisterinumeronkaan
kirjoitus ole ihan nappiin mennyt...
Köpi
kirjoitus ole ihan nappiin mennyt...
Köpi
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Eiköhän se ole korinvaihto - joihin yleisesti ottaen ei kannata sekaantua. Siihen viittaa sekin että pyyhkijät ovat LHD vaikka ratti on oikealle. Prosentteja jouduttu hakemaan.
i
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Joo utelias hyvinkin . Ja pienen salapoliisityön avulla löytyi valmistenumerokin, 2R3143BW. Korinvaihtoa epäilen itsekin ja eihän siinä mitään. Mutta viimesyksynä tehtyä museotarkastusta ja hyväksyntää hämmästelen ja kummastelen suuresti. Ei tuo nyt niin haastava malli olisi ollut tarkastajillekaan todeta ristiriitaiseksi.
Pekka
XJ 6 -78
Triumph Herald -65
BSA A65 Lightning Rocket -64
Audi 2.3 Cab. -92
ym.
XJ 6 -78
Triumph Herald -65
BSA A65 Lightning Rocket -64
Audi 2.3 Cab. -92
ym.
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Terve,
Joo, noin ulkomuistista sanoisin että on RHD Series 2 LWB XJ12 valmistenumero, eihän tuo kätisyyden vaihto nyt mitään varsinaisesti haittaa, mutta kun on ihan väärä kori!
-Jakuvaari
Joo, noin ulkomuistista sanoisin että on RHD Series 2 LWB XJ12 valmistenumero, eihän tuo kätisyyden vaihto nyt mitään varsinaisesti haittaa, mutta kun on ihan väärä kori!
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Minä olisin enemmän huolissani tuosta ylimääräisestä ykkösestä tuossa hinnassa. Lienee kirotusvihreejakuvaari kirjoitti:Terve,
Joo, noin ulkomuistista sanoisin että on RHD Series 2 LWB XJ12 valmistenumero, eihän tuo kätisyyden vaihto nyt mitään varsinaisesti haittaa, mutta kun on ihan väärä kori!
-Jakuvaari
Ja kuvien perusteeellahan tuo on juurikin RHD eli tuskin on kätisyyttä ainakaan Suomessa tarkoituksella vaihdettu ...
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8
Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2
Scogo
Re: MR hyväksytty, jokin ei täsmää.....
Tuossa on tosiaan yhdistelty eri malleja. Ihme kun on mennyt läpi museotarkastuksesta.
Valmistusnumero on tosiaan vuodelta 1974, mutta kori on kuitenkin Series 3 mallia eli valmistusnumero ei ole tuosta korista. Autossa on kuitenkin Series 2 mallin maski, samoin kuvassa näkyvän oven sisäverhoilu. Konepellin päällä oleva pitkittäinen kromilista taas on Series 2 mallin Daimlerista. Vanteet ovat Series 3 mallin peltivanteet kokopeittävillä rosteri kapseleilla. Useimmat S3 V12 mallit varmaan tulivat kevytmetalli vanteilla, mutta Original Jaguar XJ / Nigel Thorley kirjan mukaan peltivanne optio oli myös V12 mallissa.
Olisi mielenkiintoista tietää millainen V12 moottori autossa on, eli millainen polttoaineen syöttö siinä on.
Valmistusnumero on tosiaan vuodelta 1974, mutta kori on kuitenkin Series 3 mallia eli valmistusnumero ei ole tuosta korista. Autossa on kuitenkin Series 2 mallin maski, samoin kuvassa näkyvän oven sisäverhoilu. Konepellin päällä oleva pitkittäinen kromilista taas on Series 2 mallin Daimlerista. Vanteet ovat Series 3 mallin peltivanteet kokopeittävillä rosteri kapseleilla. Useimmat S3 V12 mallit varmaan tulivat kevytmetalli vanteilla, mutta Original Jaguar XJ / Nigel Thorley kirjan mukaan peltivanne optio oli myös V12 mallissa.
Olisi mielenkiintoista tietää millainen V12 moottori autossa on, eli millainen polttoaineen syöttö siinä on.
matsu
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994
XJ12 Sovereign Series III, vm.1983
XJR, 1995/1996
XJ40 4.0S 1994