Näytönsäästäjät

Yleinen Jaguar-keskustelu
HEF
Viestit: 555
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 11:59 am
Paikkakunta: Oxelösund

Näytönsäästäjät

Viesti Kirjoittaja HEF »

Olempa tuolta maailmalta onnistunut imuroimaan kolmet Jaguar - aiheiset näytönsäästäjät ja yhden aika hauskan uutta Land - Roveria käsittelevän sellaisen. Mites tätä nautintoa voisi oikein täällä jakaa, Kas kun omat PC kyvyt ovat sitä luokkaa että maksimikapasiteetilla onnistuu tämä tänne sanailu. :?:
100 Jaguaaria vitriinissä.

Remember, common sense is not common.
HEE
Viestit: 134
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 8:11 am

Re: Näytönsäästäjät

Viesti Kirjoittaja HEE »

HEF kirjoitti:Olempa tuolta maailmalta onnistunut imuroimaan kolmet Jaguar - aiheiset näytönsäästäjät ja yhden aika hauskan uutta Land - Roveria käsittelevän sellaisen. Mites tätä nautintoa voisi oikein täällä jakaa,...
No helpoiten varmaan niin että laitat tänne Kissakulmaan vain yksinkertaisesti linkin sinne sivulle josta tuon näytönsäästäjän löysit.
Avatar
jjj
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 8:45 pm
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Näytön säästäjät

Viesti Kirjoittaja jjj »

Lähetä osoitteet niin katsotaan!

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että ehdottomasti parhaan saa tekemällä itse; katsokaa HJK:n vinkit sivuilta ohjeet!
Terveisin/Jyri
Mk1 3.6 -57
XJ12C 6.0 -75
XJ8 4.2 Sovereign -05
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safre »

Jolleivat kauhean isoja ole niin pistä spostissa minulle niin voin laittaa ne jonnekin palvelimelle kaikkien ladattavaksi.
( sposti osoitteen saat kysymällä yksityisviestillä --> tuon näköinen kuva tuossa alapuolella Kuva )
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
Avatar
Safre
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 2:25 am
Paikkakunta: Hude
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safre »

Dodiin, eipä tarvinnut kauaa kysellä kun löytyi paikka niille, eli tuolta ne nyt löytyvät -->

X-type

XK

XJ

Landrover

Unwrap a Jaguar



Nämä siis ovat näitä HEF:in löytämiä :wink:

Jos jollain on lisää niin tuonne kuulemma mahtuu vielä.
Ex. XJ6 4.2-71, XJ-6 4.0 -92
Vastaa Viestiin