s-typen vm.2000 cd-boxi???

Yleinen Jaguar-keskustelu
kimpsu1975
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 3:44 pm

s-typen vm.2000 cd-boxi???

Viesti Kirjoittaja kimpsu1975 »

haluaisin kovasti tietoja mitä tarvitaan jotta voin lisätä cd-boxin autoni radio-kasetti soittimeen..
olen nähnyt et sellaisia on autojen takakontis..

käykö alpine, sony tai jokin muu boxi ja tarvitaanko adpteria väliin..
ei millään viitsisi ottaa pois integroitua soitinta..

t. uusi s-type kerholainen :D
Jussi
Viestit: 90
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Osta Ebaysta

Viesti Kirjoittaja Jussi »

en minä mitään sopivuuksista tiedä, mutta itse ostaisin Jaggen oman käytettynä Ebaysta. Sopii varmimmin.

Jussi ja S-Type talviteloilla
juppis
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 10:06 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja juppis »

Minulla on ainakin orkkis cd boksi orkkis paikallaan hanskalokerossa. Tuo peräkontista löytyvä boksi on minulla ainakin navin boksi minne tulee kartta cd:t. Näin uskoisin olevan muissakin? Onnea hyvälle auto valinnalle! Saitko Mesen meneen Rinta Joupille vaihdossa? :wink:
S-TYPE
Major
Viestit: 229
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 10:07 am
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Major »

Itselläni oli sama ongelma X-typen kanssa. Alkuperäinen soitin on Alpinen valmistama mutta mistään ei löytynyt tietoa sopiiko Alpinen boxi suoraa kiinni tuohon soittimeen eikä sovituspaloja löytynyt. Ratkaisusksi jäi näin ollen FM-adapteri joka muuntaa boxin signaalin radioaalloiksi ja syöttää sen suoraa antennilinjaan. Tällöin CD:n kuuntelu onnistuu radion kautta. Hintakin oli kolmanneksen halvempi asennettuna kuin Jaguarin "merkkiboxi" ja kaupanpäälle tuli MP3 levyjen kuuntelumahdollisuus mitä tehtaan boxissa ei ole.

Helpoin tapa saada musiikki mukaan on iPod ja siihen FM-lähetin. Hommasin jokin aika sitten sellaisen Singaporesta ja pelaa hyvin. Mukaan mahtuu koko musiikkikirjastoni (30G muisti) ja laite siirtyy mukana autosta toiseen ja muulloin voi kuunnella kuulokkeilla tai stereon radiovastaanottimen kautta kotona. Hintakin jäi koko paketille 300€. Ainut huono puoli on ettei noita FM-lähettimiä myydä Suomessa. Joutuu tilamaan ulkomailta tai tyytyä langalliseen adapteriin joka tungetaan kasettipesään ja ääni siirtyy äänipäiden välityksellä soittimeen.
Vastaa Viestiin