XJ12 -81 ( myynnissä kankaanpäässä) onko tuttu?

Yleinen Jaguar-keskustelu
Jouskari
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 11:12 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

XJ12 -81 ( myynnissä kankaanpäässä) onko tuttu?

Viesti Kirjoittaja Jouskari »

Talvi on antoisaa aikaa. Voi harrastaa autoja ihan vaan juomalla teetä ja surffaamalla nettiä. Tässä on tosin se riski, että eksyy myytävänä olevien kulkupelien palstoille.. Tästä taas seuraa , jos ei nyt aivan autokuume, niin ainakin tiedonnälkä.
Siispä kysymys; onko kukaan teistä perehtynyt tarkemmin tuohon automyynti H. Sinkkosella Kankaanpäässä olevaan yksilöön, tai onko muuten niin sanotusti "tunnettu" auto?
( http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=357214)

Jaguar ei ole minulle merkkinä tuttu, mutta muiden autojen kanssa puuhailleena olen oppinut, että pieni käyntihäiriö voi joskus olla kovin kallista korjattavaa. Tässä ei ole nyt tarkoitus alkaa mustamaalamaan ketään tai haittaamaan kenenkään kaupankäyntiä. Ainoastaan välttää miinaan astuminen tai ainakin turha-ajomatka kankaanpäähän. Hinta tuossa alkaa olla suorastaan pelottavan edullinen, ja köyhänhän ei tunnetusti kannata ostaa halpaa. :roll:
Salsared
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 2:20 pm
Paikkakunta: Hollola kk

jep

Viesti Kirjoittaja Salsared »

joo, olin hieman yhteydessä myydään asiasta...eli ei mitään tietoa häiriön laajuudesta. Ei vaikuttanut halukkaalta yhteistyöhän asian osittaisesta diagnosoinnista (edes minun kustannuksellani)....
Se on vaimon auto...
are
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 9:29 am
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja are »

Tuttu autohan tuo, se oli minulla lyhyen aikaa joskus 90 luvun alussa, auto on alunperin 4.2, johon on vaihdettu tekniikka. Edellisen omistajan toimesta auton sähköjä oli korjailtu jo noin 50.00 mk:lla ja minunkin aikana niitä jouduttiin korjaamaan melkoisen paljon. Sisusta oli siihen aikaan kangasverhoiltu, nahkaistuimet oli verhoilun alla, mutta oli kangasverhoilu oli liimattu kiinni siihen. Autossa oli silloinkin hieman käyntihäiriöitä, jotka Hirvosen Ari sai korjattu, mutta kyllä se kokonaisuutena oli aika pommi, joten luovuin siitä varsin pian ja hankin tilalle paremman kutoskoneisen yksilön.
Vastaa Viestiin