XK8 Ostamassa

Yleinen Jaguar-keskustelu
Jukkav
Viestit: 2
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 6:52 pm

XK8 Ostamassa

Viesti Kirjoittaja Jukkav »

Hei !

Olen uusi täällä ja kokemus jaguaareista on puhdas nolla. Olen kumminkin iskenyt silmäni halpoihin xk8 malleihin. (tosin ei välttämättä se halvin ratkaisu pitkällä tähtäimellä) Kokemusta on varsinkin jenkki autoista. Muutama läpikäyntikin on taustalla ja sen takia olenkin siirtymässä uudempaan ja modernimpaan harraste kalustoon. Kysymys kuulukin että onko täällä jollain 10000€ molemmin puolin jotain järkevää projektia ? Vai lähdenkö katsastamaan keskieuroopan tarjonnan ? Myös kaikenlaiset neuvot ja vinkit olisivat enemmän kuin tervetulleita.
Landshark
Viestit: 302
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 8:25 pm
Paikkakunta: lappeen Ranta

Re: XK8 Ostamassa

Viesti Kirjoittaja Landshark »

Yhden "halvan" olen elvyttänyt ja siitä tuli lopulta "hel**tin kallis" :oops:

Toki kalliissakin yksilössä on kaikki samat ominaisuudet joten järkevintä lähteä kuitenkin liikkeelle siitä "halvasta" yksilöstä kuin siitä "kalliista" yksilöstä mihin on iskemässä kaikki "halvan" yksilön ominaisuudet hetikohta ...
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä

ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8

Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2

Scogo
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: XK8 Ostamassa

Viesti Kirjoittaja mikki »

Ostin XK8:n pari vuotta sitten.
Cabrioletin.
Tykkään.
En kadu.
Nautin joka kilsasta 500% enemmän kuin X3:sta ( paitsi kunnon talvikelillä ) JA 200% enemmän kuin uudesta XE:stä joka kyllä tosi kiva.... Kuin uusi XF.

Neuvoni:
Osta paras ja kallein valitsemastasi vuosimallista.
Saat eniten hyviä kilsoja ja vähiten ongelmia ja korjaamista ( todennäk. muttei koskaan voi olla varma).
Kuten minun vaihdelaatikon kall8is porsiminen joka tosi tylsä ja yllättävä asia!

''You never know''
koivuma
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 9:25 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: XK8 Ostamassa

Viesti Kirjoittaja koivuma »

Mikki

Minulla on vieläkin ehjä laatikko myytävänä 500:lla eurolla. En lukenut viime kesänä sillä viikolla kissakulman juttuja. Laatikon vaihto olisi vienyt vähintäänkin puoli päivää, jos esim. öljynlauhduttimen letkujen ruuvit olisivat olleet kunnossa. Öljyäkin on 10 litraa.

T: Markus
markus
XK8 Cabriolet -97 sapphire
Marbel
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2016 7:52 pm

Re: XK8 Ostamassa

Viesti Kirjoittaja Marbel »

Minulla on käyttäjäkokemusta ja olen luopumassa punaisesta XK8 vuosimalli -97. Autoa voisi kokeilla vaikka heti. Alla on kitkarenkaat.
t. Marbel
Jukkav
Viestit: 2
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 6:52 pm

Re: XK8 Ostamassa

Viesti Kirjoittaja Jukkav »

Laitoinkin sinulle jo viestiä
Vastaa Viestiin