tervehdys

Yleinen Jaguar-keskustelu
jo-g
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 11:07 pm

tervehdys

Viesti Kirjoittaja jo-g »

Terve,noh tulipa nyt sit ostettua x-type vm 2003. Tuli autonvaihdos eteen ja perheenlisäystä parin kk sisään niin auton nähtyäni tykästyin kovasti.

Kertokaas mulle kun etsin kyseistä autoa niin halusin sen sillä 2.1 v6 moottorilla. Se on täysin riittävä minulle,enemmän auton tyylikkyys ja ajotuntumu vaikuttaa valintaani. Auto oli uudenkarhea ja erittäin upea ja mahtavat lisävarusteet!

Kuinka usein tuota tarvitsee huoltaa ja huoltopaikkani on espoo niittykumpu tietääkseni. Onko tuohon perushuollot normaaliautoja enemmän? entinen autoni oli 325 bmw ja siihenkin suht kalliit huollot ja varaosat.

Kun autolla on ajettu vajaat 90tkm onko edessä suurempi huolto vai onko jageissa käytössä myös ns long life (30tkm) huoltoväli.

Toinen asia mikä kiinnostaa on vanteet eli mistä olette hankkineet ja mikä on jakoni autossa?

Myös jos jotai putkia ym sais tilattua ni olis pop !
kittos
mara
Viestit: 58
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 10:19 am

onnittelut

Viesti Kirjoittaja mara »

onnea omasta puolestani auton valinnasta,en muista pulttijakoa vanteesta,mut itse ostin,kun ei luonto antanut periks ostaa tarvikevanteita,vaik samojahan ne on ns.alkuperäisetkin,mut onhan toki laatueroja,niin -05 dieseliäksään tobagosatsin,löytyy jaguarin esitteistä,hintaa tuli 880euroa kaikkineen,saahan niitä rengasliikkeistä melkein puoleen hintaan,valinnanvaraa on,itse tykkään pysytellä lähellä alkuperäisiä offsetteja ym.Sullahan on takuuta jäljellä ja 2.1 n huoltovälit löydät huoltokirjasta,dieselissä se on 20tuhatta,ja ei ne hinnat mielestäni ole sen kummempia kuin muissakaan autoissa,ja meillä täällä j.kylässä jossa huollatan,homma pelaa kyllä loistavasti,jaguarille oma asentaja,josta olen kyllä saanut hyvän käsityksen.mut jos tätäkin foorumia lukee liian tarkasti niin tuntuu välillä et uskaltaako jagella ajaa,mut nykyään ei varmaa vehettä taida ollakkaan,kaikissa tahtoo olla jotain,mut ihan hyvä kun kuulee muidenkin mietteitä,mut oma käsityshän tulee omasta kokemuksesta.ei kun hyviä kilometriä kissasi kanssa.
Vastaa Viestiin