E-Pace

Yleinen Jaguar-keskustelu
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

E-Pace

Viesti Kirjoittaja Kopi »

1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
pta
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Kesä 08, 2015 1:12 pm

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja pta »

Pistää hiljaiseksi... lempimerkkinikin siirtymässä laskettelumonon näköisiin möhköihin. Jo on aikoihin eletty. Puke..
XJ-8 4.0 Sovereign 2000
X-Type 3.0 Estate 2004
X-Type 3.0 Sedan 2003
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

pta kirjoitti:Pistää hiljaiseksi... lempimerkkinikin siirtymässä laskettelumonon näköisiin möhköihin. Jo on aikoihin eletty. Puke..
Juu, mutta ei onneksi kukaan pakota sellaisella ajamaan.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
pta
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Kesä 08, 2015 1:12 pm

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja pta »

Viisaita sanoja! Oletkin ollut aina mielestäni fiksu ja hyvä ihminen.
XJ-8 4.0 Sovereign 2000
X-Type 3.0 Estate 2004
X-Type 3.0 Sedan 2003
Epace
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 1:28 pm

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja Epace »

Vaikka pienen otoksen mukaan E-Pace ei näköjään maistu foorumilaisille (2kpl :o) niin upataan topikkia. Itse tilasin tuollaisen kikottimen reilu kuukausi sitten näkemättä livenä ja nyt viikonloppuna sitten näki oikein "elävänä" tämän "laskettelumonon". Pari x-typeä on joskus kymmenen vuotta sitten ollut ja nyt siis tulossa E-Pace, joka on samalla itselle ensimmäinen täysin uusi auto. Konserni tuotteista on ollut myös freekku 2 ja evoque eli ei mitään hc maastureita eikä Jaggeja, mutta ainakin omaan silmään tuo pikku pace oli ihan hieno ja silloin kun laskettelin 25v sitten niin monot näytti kyllä erilaisilta. Jos vertaa vielä verrokeihin Q3, X1, Macan? niin mielestäni onnistunut muotoilu ja sisusta. Ei kai pikkudieselillä mikään tykki, mutta riittää keski-ikäistyvälle varmaan ihan hyvin - ei ole kauheesti kiire minnekään.
Avatar
bluri
Viestit: 249
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2016 2:04 pm

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja bluri »

Ensimmäinen ajatus E-Pacesta oli oksetus, ei saatana, automaatissa, keskikonsolissa, VAIHDEKEPPI!!
Drive Selector, paras keksintö sitten juoksevan veden, miksi olette sen jättäneet pois..

Tätä samaa tyyliähän muuten edustaa, tykkään, mutten ole tuollaisen crossoverin mikälie ystävä.
Buy British!
XF Sportbrake 3.0Ds 04/14 Ultimate Black 'kovan onnen kisu'
Epace
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 1:28 pm

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja Epace »

Pahoittelen jos meni henkitorveen, ehkä mulla on jotenkin erilainen Jaggemaku, mutta huoli pois en tule tätä täällä hehkuttamaan enempää. Tuo "vaihdekeppi" oli itselle yksi syy monista miksi en ottanut Evokkia kun mä en vaan pidä tuosta pylpyrästä nousuineen ja laskuineen, näin nämä mielipiteet heittelee. Ihan mielenkiinnosta vaikka onkin ihan eri autoja niin onko tuo keppi myös F-typessä yök vai vaan pikkupasessa.

P.S Mun mielestä tosin myös XF sportbrake on hiton siisti ja jos tarvitsisin tuollaisia tiloja niin se olisi siinä. I rest my case.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Epace kirjoitti:Pahoittelen jos meni henkitorveen, ehkä mulla on jotenkin erilainen Jaggemaku, mutta huoli pois en tule tätä täällä hehkuttamaan enempää. Tuo "vaihdekeppi" oli itselle yksi syy monista miksi en ottanut Evokkia kun mä en vaan pidä tuosta pylpyrästä nousuineen ja laskuineen, näin nämä mielipiteet heittelee. Ihan mielenkiinnosta vaikka onkin ihan eri autoja niin onko tuo keppi myös F-typessä yök vai vaan pikkupasessa.

P.S Mun mielestä tosin myös XF sportbrake on hiton siisti ja jos tarvitsisin tuollaisia tiloja niin se olisi siinä. I rest my case.
Jokaisella on oma kai makunsa ja saa tykätä jos miellyttää tai inhota jos inhottaa. Ei siitä kenenkään tarvitse palkokasveja hengityselimiin rykiä.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja Kopi »

Epace kirjoitti:Pahoittelen jos meni henkitorveen, ehkä mulla on jotenkin erilainen Jaggemaku, mutta huoli pois en tule tätä täällä hehkuttamaan enempää.
Älä nyt, aivan vapaasti saat E-Pace-kokemuksia kertoa palstalla.
Aikoinaan oli kauhea asia kun diesel tuli Jaguariin. Ja sitten farmari, voi kauheaa. Seuraava monen kauhistus on I-Pace, sähköä, hyi. :)
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Kopi kirjoitti:
Epace kirjoitti:Pahoittelen jos meni henkitorveen, ehkä mulla on jotenkin erilainen Jaggemaku, mutta huoli pois en tule tätä täällä hehkuttamaan enempää.
Älä nyt, aivan vapaasti saat E-Pace-kokemuksia kertoa palstalla.
Aikoinaan oli kauhea asia kun diesel tuli Jaguariin. Ja sitten farmari, voi kauheaa. Seuraava monen kauhistus on I-Pace, sähköä, hyi. :)
Köpi
Aamen :mrgreen:
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Epace
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 1:28 pm

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja Epace »

Ei hätiä.

Mun mielestä on vaan ihan hienoa, että Jaggella alkaa olla ns. paketti kasassa ja itse asiassa aika tyylikäs mallisto verrattuna moneen muuhun "premiumiin". Toki isoilla on tuhat eri mallia, jotka kaikki näyttää samalta esim. tuleva X2 jota harkitsin myös - näyttää lähinnä X1 sportalustalla. Ei näitä kissoja varmaan vieläkään kaduille liikaa tule vaikka yksi ns. pikkumaasturi/muotituote otetaan mallistoon. Jos jotain mallia myydään vähän enemmän niin sehän tarkoittaa puntia kassaan ja ehkä siten kehityspanoksia taas johonkin hienoon johon itsellä ei ole varaa, mutta kiva katella kuten F-Type.

Vähän offia, ajelen myös Alfalla ja sinne toivoisi myös lisää mallistoa kun kyllä kovin köyhää on yrittää käytännössä kahdella mallilla vetää merkkiä eteenpäin. Suomessahan kaikissa Alfoissa on aina ollut ja tulee olemaan niitä Esson baarin sähkövikoja eli ei sitäkään täällä kaupaksi mene kuin alfisteille, mutta olisi edes meille vähän enemmän valittavaa.
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja mikki »

Täältä peukku ylös E-Pacelle ja F-Pacelle - tykkään.....!
Kerro ihmeessä kokemuksista kun aika on.
M
Avatar
Aonsaithya
Viestit: 514
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 8:06 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: E-Pace

Viesti Kirjoittaja Aonsaithya »

Tottumisjuttuja, ainakin jossain määrin. Ensin ajattelin että F-Pace näyttää geneeriseltä katumaasturilta, mutta mieli on muuttunut kellossa ja nyt pidän sitä yhtenä hyvännäköisimmistä katumaastureista. XE taas näytti vaan random autolta, mutta nyt sen keula on jotenkin erityisen hyvän näköinen.

Nuo pienet katumaasturit eivät silti oikein ole säväyttäneet muotoilun puolesta, paitsi Fiat 500X, koska tykkään retrotyylistä. E-pacessakin näyttää olevan isomman auton keula pienessä autossa. Lisäksi se näyttää aika kapealta ja lyhyeltä, suorastaan pituussuunnassa kutistetulta...

Ehkä vuoden kuluttua ollaan eri mieltä?
Ex: 2007 XK 4.2, Liquid Silver & Charcoal
Ex: 2001 X-Type 2.5 SE, Platinum, Dove & Granite
Vastaa Viestiin