Oulun seutu Jaguar huolto

Yleinen Jaguar-keskustelu
Jaggeilija
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Syys 30, 2016 10:23 am

Oulun seutu Jaguar huolto

Viesti Kirjoittaja Jaggeilija »

Hei,

Löytyykö Oulun seudulta tai lähipaikkakunnilta toista paikkaa huollattaa Jaguaria kuin Wetteri? Autokorjaamoa tai muuta spesialistia?

Itsellä löytyy 3.0l X-type vuosimallia 01-.
Jaguar X-type 3.0 V6 AWD 2001
Avatar
JoHu
Viestit: 176
Liittynyt: Ke Maalis 19, 2014 10:54 pm
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Oulun seutu Jaguar huolto

Viesti Kirjoittaja JoHu »

Moi,

Minkälaisista huolloista kyse, ihan ylipäätään kaikista vai jostain tietystä? Itse olen huollattanut aiempia Jaggeja ja aion nykyistäkin huollattaa ihan "normaalilla" mutta hyvälaatuisella huoltamolla. Jos merkkiliikkeen tai ison ketjun leima on tärkeä niin silloin eri asia, mutta olen itse tullut sellaiseen päätelmään, että pienempi firma saattaa olla laadukkaampi ja varmempi paikka. Esim. työpaikkani autoja, kun on merkkiliikkeessä huollatettu niin on saattanut jäädä jarrusatula puolittain irti, kun tekijänä on ollutkin harjoittelija tai uusi työntekijä noviisi. Tämä vain esimerkkinä, muutakin tupelointia merkkiliikkeen huollosta tullut koettua. Pienemmällä pajalla saattaa tekijänä olla vanha "seppä", joka on vuosikymmenet autoja laittanut ja työnlaatu sen mukaista. Tottakai niitä tupeloita saattaa olla pienilläkin pajoilla, en sitä sano, ihan tapaus ja paikka kohtaista, mutta itse olen kokenut näin ja löytänyt pienemmän pajan, missä puolituttu asiansa hyvin osaava ammattimies tekee työt. Ei tosin valitettavasti Oulun lähelle satu vaan reilun 100km päähän.. Mutta pointtina siis, että pienempi paja saattaa olla parempi kuin ison ketjun liike, joten kannattaa pitää silmät ja korvat auki niidenkin varalta. :) Ei nämä Jagget niin erikoista tekniikkaa kuitenkaan yleensä ole, etteikö asiansa osaavalta autoasentajalta onnistu huoltaminen tai korjaaminen. :)
Jaguar X-Type Estate Business 2,0D vm. -07
Volvo Amazon B20 ”Royal Blue” vm. -69
Yamaha BT 1100 Bulldog vm.-06

Ex:
Jaguar X-Type 2,1 V6 vm.-02
Jaguar S-Type 2,7D V6 vm.-06
Alf
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 11:37 am
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Oulun seutu Jaguar huolto

Viesti Kirjoittaja Alf »

Tupokselta löytyy http://a-autopalvelu.com.

Mielestäni tämä on yksi harvoja paikkoja, joka mainostaa Jaguar ja Land Rover osaamista Oulu seudulla. Pihassa on useimmiten odottamassa jommankumman merkin yksilö(itä). Olen käyttänyt itsekin.
XJS 4.0 Coupe -93
Jagge Jäyhä
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Marras 06, 2019 1:08 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun seutu Jaguar huolto

Viesti Kirjoittaja Jagge Jäyhä »

Kuin myös suosittelen Tupoksen A-autohuoltoa. Uudenkarhean ( ajettu 178000km) S-type diesel omistajana olen käyttänyt jo kaksi kertaa alustan osia vaihdattamassa. Joulukuussa etupään iskari narisi, molemmat puolet yht 390€ sis alustan tarkistus. Tänään takapään narinahela vaihto molemmat puolet yht 230€. Kätevä mies tekis huollon ite mutta mulla jää tekemättä.

Se-kun-Jagge-ei-narise

Ps. kysyin myös hintaa vaihteiston huuhteluun. Tarjous 420€ sis. öljyt, suodattimen ja sen mikäseon liittimen. Kevväämmällä
Fiat 600 vm 1971 ( v. 1977-1979)
Muutamia muita (v. 1979-2019)
Jaguar S-type 2.7D vm 2007 ( v. 2019- ja eteenpäin)
Vastaa Viestiin