Verkkokauppaa perustamassa

Yleinen Jaguar-keskustelu
Avatar
J&Pojat
Viestit: 2
Liittynyt: Su Maalis 05, 2017 10:15 am
Viesti:

Verkkokauppaa perustamassa

Viesti Kirjoittaja J&Pojat »

Terve

Olen perustamassa yritystä, joka myisi pääasiallisesti ennen vuotta 1989 valmistetuille ajoneuvoille öljyjä, lisäaineita ja muita kemikaaleja. Tarvitsisin hieman lukuja kannattavuuslaskelmaa varten, minulla on tätä varten kysely joka on saanut hyväksynnän ylläpidolta.
Ei kannata täyttää jos et aja noin vuotta 1989 ennen valmistetulla ajoneuvolla ja kyllä, motoristitkin ovat erittäin tervetulleita.

Linkki kyselyyn: https://goo.gl/forms/2WY7iFSvc5oHppWs2

Olen käynyt keskusteluita Castrolin, Millers Oilin ja Shellin kanssa. Millers tulee olemaan pääasiallinen toimittaja ja uskoaksi se mikä teitä tulisi eniten kiinnostamaan.
Yritys tulee olemaan pieni, lähinnä verkkokauppaa sivutoimisena. Toiminta tulee olemaan harrastajat harrastajalle tyylistä enkä lähellä tästä elantoa hakemaan, tarkoitus on saada hyviä tuotteita markkinoille, sellaisia mitä itse käytän tai käyttäisin.


- Jani
TexPat
Viestit: 520
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 5:25 pm

Re: Verkkokauppaa perustamassa

Viesti Kirjoittaja TexPat »

Vaikka kaikki autot tallissa tällä hetkellä ovat elämäntilanteesta johtuen uudempia niin toivotan kuitenkin menestystä tälle hankkeelle!

Moni isompikin paja on lähtenyt liikkeelle harrastuksesta ja Suomi tarvitsee yrittelijäitä ihmisiä.
Avatar
J&Pojat
Viestit: 2
Liittynyt: Su Maalis 05, 2017 10:15 am
Viesti:

Re: Verkkokauppaa perustamassa

Viesti Kirjoittaja J&Pojat »

TexPat kirjoitti:Vaikka kaikki autot tallissa tällä hetkellä ovat elämäntilanteesta johtuen uudempia niin toivotan kuitenkin menestystä tälle hankkeelle!

Moni isompikin paja on lähtenyt liikkeelle harrastuksesta ja Suomi tarvitsee yrittelijäitä ihmisiä.
Kiitos ja jos homma lähtee sujumaan niin tarkoitus on alkaa tuomaan Millerssin uudemmille tarkoitettuja öljyjä, ainakin noita eksoottisempia.
Vastaa Viestiin