Uudet tunnuspyynnöt ja unohtuneet salasanat

Yleinen Jaguar-keskustelu
Ode
Viestit: 471
Liittynyt: Su Helmi 24, 2013 10:13 pm
Paikkakunta: Porvoo

Uudet tunnuspyynnöt ja unohtuneet salasanat

Viesti Kirjoittaja Ode »

Moikka,

Ylläpidolle tulee säännöllisesti uusia tunnuspyyntöjä sähköpostiosoitteille, joille löytyy jo entuudestaan tunnus. Näissä tapauksissa olemme pyytäjään sähköpostilla yhteydessä ja kysymme kuinka edetään. Tuplatunnuksia ei sallita ja joko uusi tai vanha poistetaan käyttäjän valinnan mukaan.

Kovin usein käy kuitenkin niin, ettemme saa ikinä vastausta uteluihimme. Sen sijaan saatamme saada kolmannen tai neljännen uuden tunnuspyynnön samalle osoitteelle. Boteiksi näitä ei kuitenkaan ole syytä epäillä.

Kun pyydätte tunnuksia, eikä vastakaikua foorumin suunnalta tunnu kuuluvan, muistakaa tarkistaa roskapostit!

Ja käyttäkää osoitetta, joka on oikeasti aktiivinen.


Salasanan voi itse nollata täällä: ucp.php?mode=sendpassword

Kiitos!

O
S-Type 4,2, 2004
Sierra STW A, 1991
Astro AWD 8h, 1997
KariTalvio
Viestit: 203
Liittynyt: Ti Helmi 07, 2017 12:41 am

Re: Uudet tunnuspyynnöt ja unohtuneet salasanat

Viesti Kirjoittaja KariTalvio »

Hmmm, minäkin laitoin 28.4. ylläpidolle viestiä liittymisestäni fjdc klubiin ja pyysin oikeuksien muuttamista, että pääsisin myös jäsenalueelle.
Vielä ei ole oikeudet muuttuneet tai sitten olen vain niin kätevä etten osaa tehdä jotain mitä pitäisi.
XJ LWB X358 2,7D Model 2008
Ode
Viestit: 471
Liittynyt: Su Helmi 24, 2013 10:13 pm
Paikkakunta: Porvoo

Re: Uudet tunnuspyynnöt ja unohtuneet salasanat

Viesti Kirjoittaja Ode »

KariTalvio kirjoitti:Hmmm, minäkin laitoin 28.4. ylläpidolle viestiä liittymisestäni fjdc klubiin ja pyysin oikeuksien muuttamista, että pääsisin myös jäsenalueelle.
Vielä ei ole oikeudet muuttuneet tai sitten olen vain niin kätevä etten osaa tehdä jotain mitä pitäisi.
Hyvä kun nostit esiin. Unohdin tuon tietenkin mainita.

Historiallisista syistä johtuen ohjautuvat järjestelmän kautta ylläpidolle lähetetyt viestit kuuroille korville.

Minulle voi laittaa YV:tä näissä asioissa.

O
S-Type 4,2, 2004
Sierra STW A, 1991
Astro AWD 8h, 1997
1300ti
Viestit: 95
Liittynyt: To Maalis 01, 2007 2:22 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Uudet tunnuspyynnöt ja unohtuneet salasanat

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Sama vika, liityon klubiin mutta en saanut ylläpitoon yhteyttä. Lähetän siis pyynnön sinulle.
Vastaa Viestiin