160tkm huolto.
160tkm huolto.
Miltäs kuulostaa huollon jälkeen 2002 160tkm ajettuun(S-typeen 3.0 bensa) korjausarvio 7500e!!! Perä tihkuttaa öljyä ja kuulema pitäis vaihtaa koko perä sen takia. Etujarrulevyt on just sen verran kuluneet, että pitäis vaihtaa. Kolmesta iskarista löytyi väljät puslat ja huohotinletku vuotaa (mistä johtuu vikavalo, että käy liian laihalla). Voiko tuo jälkimmäinen olla syynä vikavaloon?
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 160tkm huolto.
Moi,
Kuulostaa melkoiselta ryöstöltä !. Mistähän tuota hintaa on tajoiltu ? (Merkkihullto arvaan)
Kuulostaa melkoiselta ryöstöltä !. Mistähän tuota hintaa on tajoiltu ? (Merkkihullto arvaan)
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: 160tkm huolto.
Käyttöauto Jyväskylä...
Re: 160tkm huolto.
No joo, autoja voi tietysti pitää erilaisilla tavoilla. Jos tuo olisi tilanne itselläni, niin tekisin näin: Jos öljyvuoto ei ole runsasta, niin lisäisin vain pari kertaa vuodessa öljyä. Helppoa jos vähän pääsee perän alle. Jos perä alkaa hajoamaan, niin katsoisin (Englannista) käytettyä tilalle, ellei sitten koko varaosa-autoa. Jarrulevyt ja palat saa pikkurahalla Englannista tai jopa Jyväskylän Motonetistä tilaamalla, vaihtaminen on helppoa, pari pulttia saattaa vain olla tiukassa. Iskarit irti ja taas eBayn kautta tai merkkiliikkeestä Englannista uusia puslia. Muutama vuosi sitten XK8:iin niitä sai parilla kympillä kappale, Käyttöauton hinta oli silloin 177 EUR kpl. Puslien vaihtamiseen on hyvä jos saa tehtyä kunnon prässillä, itse olen käyttänyt osia koneistamolla tai autokorjaamolla.
Tuo huohotinjuttu ei ole tuttu, mutta 3.0:n päällä kulkee runsaasti letkua ja putkea mitä näkee usein vaihdettuna varaosaliikkeiden perusmateriaaleihin.
Käynti Keljon Atoy:ssa kyselemässä saattaa kannattaa. Jos olet Jyväskylän alueelta, niin voidaan ihmetellä aihetta vielä lisää vaikka paikan päällä.
Jouko
Tuo huohotinjuttu ei ole tuttu, mutta 3.0:n päällä kulkee runsaasti letkua ja putkea mitä näkee usein vaihdettuna varaosaliikkeiden perusmateriaaleihin.
Käynti Keljon Atoy:ssa kyselemässä saattaa kannattaa. Jos olet Jyväskylän alueelta, niin voidaan ihmetellä aihetta vielä lisää vaikka paikan päällä.
Jouko
Jaguar XJ8 -05 (Japani)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
--------------------------
Huollettavana: Jaguar XF-DS -10 (Suomi)
Muuttaneet: Jaguar XK8 Convertible -99 (Kalifornia), Jaguar S-Type 3.0 -99 (Saksa)
Purettu: Jaguar XK8 Cabriolet -99 (Saksa)
Rekka ruhjoi: Jaguar XJ6 D -06 (Saksa)
Re: 160tkm huolto.
Minäpä otan kyseiseen liikkeeseen yhteyttä tässä lähiaikoina. Sattuu olemaan jopa meidän asuinpaikan "nurkilla".