Minulla on XJ(40) joka "autokorjaja" tetcheeni varasti auto oli menossa musekatsastukseen Kiipeämällä ikkunastani sisään ja löydettyä laatikosta vara-avaimet pääsi 4 km täydessä
sekakäyttäjähumalassa ja auto lensi liikennemerkin kaadettua kuin tulitikkua 70 m kivikkoon.Kyllä se jo päivällä oli outo.Ulkopelteihin ja sisustaan ei mitään mutta tuulilasi mäsäksi.Matala ja leveä auto ei pyörinyt meni vain kuin panssarivaunu läpi ojat puskat ja kivikot
Flipperitaulu ei toimi yhtään ainoastaan valoheittimet rikkoutuneen tuulilasin päällä, Ei yhtään sulaketta palannut. Flipperi-taulu ja mittaritaulu toimi aikaisemmin moitteettomasti auto oli kaunis ja moitteton.Kuinka tämä hiippari kuin kyllä hyvin korjasi Alfan etutolpan
mutta hän ei saanut koskea Jaguariin oli saanut kytkettyä pois varashälytin koska varaavaimilla ei ollut mitään " digi-palikkaa;vaikka kuluisi tekniikan puolelle mistä kande aloittaa oikosulku ehkä jossain starttimootorissa mutta kuin releytä on varmasti 50 ja tuntemattomia sähköbokseja 10 kuntaa niin uskon että ainoa ja rahallisestikin kannattava on hakea viereen kori jossa sähkövempeleet ja tuulilassi ja etupyöräpalkki sekä kumi-rautavempele missä vilkut.
Koska päivät on kohta tikussa ajattelin mennä ostamaan S-mallisen dieselin. Onko twin turbo se garrett 54 sellainen moitteton minulla on.Ulkomaalaisissa
palstoissa tämä S-malli dieselinä haukuttiin maan rakoon niinkuin ei huonompaa autoa löytyisi.Miten onko kokemuksia. Niissä on kuulemma Lincolnin
diesel mutta onko se Ford-familyn valmistama.(aikaisemmin presidentit USAssa ajoivat Lincolneilla).Voipi myös olla englantilainen Siinä purkissa M/s Heikki kuin omistin aikoinaan oli Lincoln -niminen laivadieseli valmistettu Englannissa ja vähäisistä hevosvoimista huolimatto isompi kuin kaksion keittiö.Löydylle viimeinen laskeminen vielä kesken.Nauttikaa vesistä,merestä itse käyn saunassa joku kerta per päivä 6-7 suihkua kylmällä vedellä niin hiki vähäksi aikaa ja särky siedettävissä.Jääkylmä se suikuvesi ei enää ole vaikka tuleekin hautausmaan alta hyvia esiä t stefan
s-type 2,7 twin turbo 200 hp
-
- Viestit: 69
- Liittynyt: To Heinä 20, 2017 6:22 pm
Re: s-type 2,7 twin turbo 200 hp
Onko tämä se, kun voi hyvällä syyllä kysyä: wtf?
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: s-type 2,7 twin turbo 200 hp
En varmaksi tiedä, mutta aika lähellä se varmasti on !rontikainen kirjoitti:Onko tämä se, kun voi hyvällä syyllä kysyä: wtf?
S Type R (2002) -Black Edition-
-
- Viestit: 69
- Liittynyt: To Heinä 20, 2017 6:22 pm
Re: s-type 2,7 twin turbo 200 hp
Täytyy olla jokin botti tai tämän hetken ”kehittyinein tekoäly”, kun katsoo myös toisen viestin lähettäjältä...
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: s-type 2,7 twin turbo 200 hp
Eppu Normaalikin lauloi "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan"
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: s-type 2,7 twin turbo 200 hp
Juu sano. Henk. koht. mielipide, mutta tuolla sepa47:n ulosannilla joko "autocorrect" pois päältä tai tunnukset pois.rontikainen kirjoitti:Onko tämä se, kun voi hyvällä syyllä kysyä: wtf?
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP