Valmistenumero

Yleinen Jaguar-keskustelu
sepa47
Viestit: 24
Liittynyt: La Heinä 28, 2018 12:01 am

Valmistenumero

Viesti Kirjoittaja sepa47 »

Hyvää Juhannusta. Nyt kaipaisin merelle. Mulla on klassikkovene IW Sport 1960 ja siihen sopiva Merc 500 1967.Myyn projektina ei kolhuja yhtään mutta
vanhalla värillä 3 kerrosta pilattu.Paksu laminaatti power steering mercuryn jne.Käsistartti olen heittänyt pois.Korvaan kehällä ja sähköstartilla Tämä moottori on thunderboltin esiaste siis Kiefhafer merc. Jakajan remmi oli kuin huono kenkänauha,saahan uutta mutta kuten te jaguari-ystvät tietävät kirjekuoren rahti 75 euro itse osa van 35.. Hakiessa HP pumpun XJ6 seen sama pulma rahti Canadasta 135 uusi pumppu vain 65. Mitä on tämän takana.
Uskovatko jenkit että olemme joku "länsineuvostoliitto.Olen lukenut että jos US-rahdin kautta niin he keksivät uusia maksuja.
Ostin ruostumaton XJ 6 korin .Voiko joku antaa linkin mistä saan valmistenumeron perusteella tietää vuosimallin ja varustetason.Koneena siinä oli se
onneton 2,9 l Voiko joku kirjoittaa LINKIN.Olen epävarma saisiko koskaan musekatsastettu auto hieno 160.000 ajettu mutta ruotsalaisten tapaan takaakselen hydrauliikka on lukittu.. Sitä ruma nelikulmaista valoa saan ehkä yhdeltä forumin jäseneltä
XF_2009
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Kesä 12, 2019 1:43 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Valmistenumero

Viesti Kirjoittaja XF_2009 »

sepa47 kirjoitti: Ostin ruostumaton XJ 6 korin .Voiko joku antaa linkin mistä saan valmistenumeron perusteella tietää vuosimallin ja varustetason.Koneena siinä oli se
onneton 2,9 l Voiko joku kirjoittaa LINKIN.
Muuten hieman levoton viesti mutta tosiaan, valmistenumero tai VIN, vehicle identification number, sisältää vuosimallin ja varustetason. Tietoa antaa mm herra Kuukkeli, kun vaan osaa kysyä oikealla sanamuodolla. Niin piti itsekin tehdä. Eli valitettavasti juuri nyt ei löydy sopivaa linkkiä.
___________________________________________
XF 2.7D vm-09 = = = EGR off - www.lisäätehoa.fi
Vastaa Viestiin