XK hankinnassa

Yleinen Jaguar-keskustelu
Naakka
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Syys 27, 2019 5:15 pm

XK hankinnassa

Viesti Kirjoittaja Naakka »

SCCllä on myynnissä Herttoniemessä ja Tuusulassa kaksi XKta. Vuosimallit 2006 ja 2007, kilometrit 99k ja 77k.

Olen suht tuore jaguaristi, olen kolmen vuoden aikana omistanut sekä XEn että XFn. XE lähti vaihtoon todella nopeasti lukuisista syistä, niistä voin tarvittaessa kertoa lisää. Nyt on alla 2015 XF ja olen todella tyytyväinen.
Kuitenkin XK on sellainen, mitä olen oikeasti aina halunnut. Nyt olisi mahdollisuus hieman rahajuttuja säätämällä ostaa vihdoinkin XK. Enää ei ole tarvetta isomman ihmismäärän kuljettamiselle yms.

Nyt kiinnostaisi, että mitä pitää ottaa huomioon XKta harkitessa? En ole teknisesti autoihminen, mutta sydämeltäni ole täysin. XK on juuri sitä mitä olen aina halunnut ja nyt olisi siihen teoreettinen mahdollisuus. Epäilyttää kuitenkin, että tiedossa olisi kalliita remontteja tms ja niihin ei olisi kauheasti varaa.

Eli mitä pitäisi ottaa huomioon?
Vauxi
Viestit: 658
Liittynyt: Su Maalis 11, 2018 2:38 pm

Re: XK hankinnassa

Viesti Kirjoittaja Vauxi »

Niinkuin erikoisautossa aina, on syytä ottaa huomioon että mahdolliset viat voivat olla erikoisauto hintaluokassa.
XJR -00.
Avatar
Batman
Viestit: 81
Liittynyt: La Syys 20, 2008 11:30 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: XK hankinnassa

Viesti Kirjoittaja Batman »

Eihän tuo XK sisällä sen enempää remonttiriskiä kuin noi sun aiemmatkaan kissat, vähän jos kattoo mistä osia ostaa ja/tai työn teettää.Kilometrien ohella ikä vääjäämättä nakertaa esim. apulaitteita, perustekniikan luulis toimivan.

XK on kaunis katsella - toki sekin makuasia. Käy ajamassa noita kandidaatteja js mielellään vähän pidempää lenkkiä erilaisilla teillä.
Batman XF 3.0S, ex. XK, ex. XK8, ex. S-type - ZX-10RR
Vastaa Viestiin