Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
Mitenkähän tuo ratin irroitus onnistuu...noin niinkuin oikeesti? Onko vinkkejä vai otanko tosiaan seuraavaksi sorkkaraudan käyttöön
Re: Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
Muista se ilmapalloviritys siellä ratin sisällä myös pienissä päissä .
Re: Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
Google auttaa yleensä paremmin kuin sorkkarauta...
https://www.youtube.com/watch?v=d1m_TnCwewo
https://www.youtube.com/watch?v=8hzr8qdgYAg
https://www.youtube.com/watch?v=e4CB6OLbfd8
t. Köpi
https://www.youtube.com/watch?v=d1m_TnCwewo
https://www.youtube.com/watch?v=8hzr8qdgYAg
https://www.youtube.com/watch?v=e4CB6OLbfd8
t. Köpi
Re: Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
Kiitos viesteistä, mutta taidan sittenkin päätyä tuon sorkkaraudan käyttöön . Ei vaan irtoa vaikka kiinnitykset aukaistu... johtuukohan siitä että jaggella on ajettu nokkakolari, (mutta airbac ei kuitenkaan ole lauennut...outoa).
Re: Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
En tietenkään tiedä minkä värinen ja millä varusteilla rattisi on, mutta multa löytyy virheetön ratti vaalea nahka / puu napeilla ja airbagillä jos tarvetta ilmenee. Vaikea uskoa että kolarilla ois tossa tapauksessa mitään tekemistä ratin irrottamisen kanssa.
Viimeksi muokannut Coupe, Su Heinä 24, 2022 11:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
i
Re: Jaguar s-type 2,7 d 2007 Ratin irroitus
Omat kokemukset rattien irroittamisesta on sellaisia että liika voima vaan vaikeuttaa ruorin irtoamista. Tässä kun ei näytä kuvien perusteella olevan paikkoja millekkään ulosvetäjälle tms niin nitkuttelua ja tasaista taputtelua ratin kojelaudan puolelle vaan. Keskipultti löysästi paikallaan.
Noiden kanssa kun voimailee niin tuppaa se keskiö vääntyillä ja puree kovasti kiinni rattiakseliin. Voihan se toki olla jotenkin vaurioitunutkin jonkun edellisen toimesta eikä siksi irtoa, ei sentäs ole hitsitäppää roiskaistu?
Sellainenkin niksi että samalla kun vedät rattia taaksepäin niin kevyt napautus keskipulttiin voi auttaa. Tässä pitää toki olla kolme kättä tai joku apuri, älä lyö liikaa ettei akseli tai sen osat kärsi. Kevyt napautus vaan.
Noiden kanssa kun voimailee niin tuppaa se keskiö vääntyillä ja puree kovasti kiinni rattiakseliin. Voihan se toki olla jotenkin vaurioitunutkin jonkun edellisen toimesta eikä siksi irtoa, ei sentäs ole hitsitäppää roiskaistu?
Sellainenkin niksi että samalla kun vedät rattia taaksepäin niin kevyt napautus keskipulttiin voi auttaa. Tässä pitää toki olla kolme kättä tai joku apuri, älä lyö liikaa ettei akseli tai sen osat kärsi. Kevyt napautus vaan.
Range Rover P38A -97 4,x V8 CNG, Old trusty. RRC 3,9efi SE -90, for sundays.
Rover 2000TC -72,varaosiksi. Rover P6 3500efi -72. Jaguar XJ-S V12 -89
Rover 2000TC -72,varaosiksi. Rover P6 3500efi -72. Jaguar XJ-S V12 -89