Foxwell V.S. iCarsoft

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Reke63
Viestit: 139
Liittynyt: Ma Helmi 10, 2020 11:26 am
Paikkakunta: Kemi

Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Reke63 »

Aikeissa hankkia jommankumman lukijan X350 varten, minkälaisia kokemuksia, pääseekö jommalla kummalla myös ilmajousitukseen käsiksi, mistä hankittu? Onko järkevintä ostaa vain Jaggen ohjelmistolla?
XJ8 4.2 V8 X350 -04/British Racing Green
pekkas-1
Viestit: 82
Liittynyt: La Marras 22, 2014 8:24 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja pekkas-1 »

Ite pääsin omassa X350 4.2 2004 iCarsoft 930:lla katsomaan ilmajousituksen vian, sekä tasoanturit.
Jagmi
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Elo 31, 2018 8:57 am

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Jagmi »

Täällä iCarsoft LR V2, eikä saa edes nollattua huoltovaloa. Onkohan kukaan onnistunut siinä, juu ei ole suomenkielisiä ohjeita eikä videoita...
Juu, on oil reset painike, mutta ei nollaannu?

Tällä ohjella olen saanut ennen tehtyä nollauksen, nyt ei sekään auta nyt. (XF 2,7D)
Sumuvalo pohjaan, virrat päälle, MOLEMPIEN vapautus, nopeasti trippi pohjaan ja perään lisäksi sumuvalo. tämänjälkeen odotus..."huoltovalon nollaus"
Jaguar XF 3.0D X260
Vauxi
Viestit: 658
Liittynyt: Su Maalis 11, 2018 2:38 pm

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Vauxi »

Foxwell 530 täällä. Ainakin landroverin ilmajousitukseen pääsee hyvin sisään. XE tuki hiukan omituinen. Käyttöliittymässä hassuja juttuja muutenkin.
XJR -00.
Hakkive
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2022 2:26 pm

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Hakkive »

Mulla iCarsoft LR V2. Kannattanee ostaa V3 samantien jos ICarsoft on muuten ok. V2 ominaisuudet aika rajalliset. Moottorin vikavalon sain kyllä nollattua, mutta läheskään joka paikkaan sillä ei pääse. V3:ssa on ilmajousien diasnostiikka mukana.
XK8
Aero
Viestit: 129
Liittynyt: To Tammi 03, 2013 9:42 pm
Paikkakunta: Janakkala

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Aero »

Mulla on iCarSoft v3 Janakkalassa, jos joku haluaa testata/tutustua moiseen ennen hankintaa.
Ferrari 348 TB '90 // TVR 350i DHC '86 // Triumph Daytona 955i '06 // Alfa Romeo 33 P4 '91 // Alfa Romeo 159 3.2 Q4 '06 & '08
Jagmi
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Elo 31, 2018 8:57 am

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Jagmi »

Tämä onkin jo se kolmosversio, iCarsoft V3, ja feilaa vaan. Lieneekö Motonetin parinkympin pikku OBD purkki (Torque) kännykäapin kanssa parempi, sillä saa edes vikakoodit nollattua.
Tässä video iCarsoftistani: https://youtu.be/kYIwVzHu7rQ. Teenköhän jotain tässä väärin?
Jaguar XF 3.0D X260
Vauxi
Viestit: 658
Liittynyt: Su Maalis 11, 2018 2:38 pm

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Vauxi »

Torque ei oikeen ole vakuttanut mua. Foxwell siihe nähden valovuosia parempi.
XJR -00.
Jagmi
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Elo 31, 2018 8:57 am

Re: Foxwell V.S. iCarsoft

Viesti Kirjoittaja Jagmi »

Vauxi kirjoitti: La Helmi 04, 2023 1:55 pm Torque ei oikeen ole vakuttanut mua. Foxwell siihe nähden valovuosia parempi.
Juu, ei oikein siihen hintaan kovia odotuksia ole, mutta onpahan autossa hätävarana kättä pidempänä, toki lämmöt lataus yms. helppo tarkistaa matkanvarrella.

iCarsoft,ilta odotin edes huoltovalon nollausvalon kuittaus ominaisutta, kun on selkeä nappikin siihen. Eihän toi "huollettava" teksti sinänsä haittaa, mutta
ECM voi käyttää moottoria eritavalla, kun ei ole digitaallisesti "huollettu"?

Muutenhan tuo on hyvä ja viaton auto ollut, jo n.7v ja +200th km minulla.
Jaguar XF 3.0D X260
Vastaa Viestiin