Moi
Onkos tuohon saatavana uutta vaijeria kun meni poikki ekoilla pakkaasilla. Vai onko järkevämpää vaihtaa koko nostomekanismi käytettynä.
XF 2009 apukuskin ikkunan vaijeri poikki
XF 2009 apukuskin ikkunan vaijeri poikki
Royal Enfield 1917, 1923, 1924, 1927, 1930x2kpl, 1936x2, 1937, 1952x2, 1959, 1960x2 ja 2xCarberry Enfieldiä...lista jatkuu myöhemmin....
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Re: XF 2009 apukuskin ikkunan vaijeri poikki
Vaijerista en tiedä, sehän selviää kun auton rekkarilla / alustanumerolla surffailee. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että, sekä omien hermojen että nostimen toimivuuden takia, kannattaa ostaa koko nostin ilman moottoria jos se on OK. Usein joku muovikäikäle nostimessa on myös vaurioitunut, ja niitähän ei sitten saa erikseen. Esim. S - Typeihin olen ostanut tarvikkeina etunostimet ihan meidän paikalliselta varaosakauppialta. Kuinka kauan se käytetty sitten kestää jos niillä on tapana hajota?
i
Re: XF 2009 apukuskin ikkunan vaijeri poikki
Ok
Päätin sitte tilata Latviasta koko nostimen purkuosana ku ei maksanu ku 45 posteineen
Päätin sitte tilata Latviasta koko nostimen purkuosana ku ei maksanu ku 45 posteineen
Royal Enfield 1917, 1923, 1924, 1927, 1930x2kpl, 1936x2, 1937, 1952x2, 1959, 1960x2 ja 2xCarberry Enfieldiä...lista jatkuu myöhemmin....
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996
Jaguar XF 2015 V6 3,0l farkku ja kesäautona XK8 avo 1996