Löytyisikö tietoa oikeasta työjärjestyksestä kun 93-XJ81 (V12)
laitteesta pitäisi uusia kuskinpuoleinen katti. Mutterit näyttää
olevan "hiukan" hankalassa paikassa. Tilasin manuaalinkin mutta ystävällisesti siinä oli esitetty pakoputkisto,mutta jätetty purku- ja kokoamisohjeet kopioimatta mikrofilmeiltä . Jos jollain löytyisi tietoa
ennenkuin puoli autoa on purettu olisin kiitollinen.
Katalysaattorin uusinta
Katin uusinta
Hiukan infoa asiasta.
Kysyin aiheesta JDHT'sta josta manuaalinkin tilasin, totesivat
että uudemmat manuaalit ovat uuden omistajan (FORD) toimesta
sellaisia kun ovat. Eli hiukan vanhempi manuaali esim. XJ40-mallista
on paljon täydellisempi kuin nyt tilattu XJ81-manuaali.
Kysyin aiheesta JDHT'sta josta manuaalinkin tilasin, totesivat
että uudemmat manuaalit ovat uuden omistajan (FORD) toimesta
sellaisia kun ovat. Eli hiukan vanhempi manuaali esim. XJ40-mallista
on paljon täydellisempi kuin nyt tilattu XJ81-manuaali.
-
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 8:57 am
- Paikkakunta: Hollola
Hinta??
Oletko jo kysynyt mitä uudet katit maksaa ja saako niitä tarvikkeina? Siinä taitaa olla BOSALin putki mutta tavallinen varaosa myyjän Bosal luettelo ei tunne Jaguaaria ollenkaan!
(Nikkanen??)
(Nikkanen??)