X-300 hälytin ja penkkien muistipaikat..

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
XJ12C-76
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 8:26 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi

X-300 hälytin ja penkkien muistipaikat..

Viesti Kirjoittaja XJ12C-76 »

Kuinka voi kuitata hälyttimen jos on ohjaimesta paristo lopussa? Vm 96.
Löytyykö jostain nettiversiota käyttäjän käsikirjasta suomen- tai englanninkielisenä?
Peilien ja penkkien muistipaikat ei pysy tallella. Onko muilla kokemusta tästä viasta?

Pete
tpmusic
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Elo 01, 2007 12:18 am
Paikkakunta: kokkola

owners manuals netistä

Viesti Kirjoittaja tpmusic »

Kokeile, jos vaikka tuolta löytyisi: http://www.ownerinfo.jaguar.com/extfree ... /index.jsp
XJ12C-76
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Huhti 17, 2006 8:26 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja XJ12C-76 »

Hyvä sivusto, mutta 2002 malli on vanhin mihin infoa löytyy..
Kiitos.
arvo01
Viestit: 124
Liittynyt: Ke Joulu 27, 2006 5:54 pm
Paikkakunta: Haaparanta Ruotsi

Hälytyksen kuittaus.

Viesti Kirjoittaja arvo01 »

Terve xJ12C-76.

Minulle on käynyt muutaman kerran sillä lailla että patterit lopussa,ja hälytin huutaa kun syötävä kun oven avaa.Mutta se lopettaa kun laittaa avaimen paikalleen ja odotta jonkun aikaa virta päällä ennenkuin käynnistää auton.Ja mitä penkkien säätöön ja muistiin tulee niin lue minun kokemuksista tässä foorumissa aikaisemmin.Minulla on X-300 95 vuoden mallia.Nämä on pieniä murheita,muuten aika mukava auto.Kyllä näitä joutuu useasti myötäpäivään silittelemään.
Jaguar XJ 40-91
Jaguar X300 -95
Jeep Grand Cherokee -96
Porsche 928 s4-89 There is no old Porsche`s.Just new owners.
"Sääliä saa ilmaiseksi,mutta kateus pitää ansaita".
arvo01
Viestit: 124
Liittynyt: Ke Joulu 27, 2006 5:54 pm
Paikkakunta: Haaparanta Ruotsi

Vielä hälyttimestä!!

Viesti Kirjoittaja arvo01 »

Minulla sattui noin pari vuotta sitten että auto alkoi itsekseen hälyttämään.Ensi kerranhan se vähän säikäyttää,ja pokkana pystyyn ja ikkunaan.Mutta ei siellä ketään ollut ,ja sain ikkunan kautta sammutettua hälytyksen pois.Arvelin että se oli sattumaa vain.Seuraavana aamuna kello neljä alkoi sama touhu,ja samanlailla sain sen kuitattua.Tätä jatkui viikonverran ,ja joka kerta kun menin ulos niin kuvittelin että naapurit ,joista monet on eläkeläisiä näyttivät reuman runnomaa keskisormea verhojen takaa.En saanut puhelimitse mitään apua niin sanotuilta ammattilaisilta.Olin yhteydessä muun muassa paikalliseen sähköntuottajaan ja Telelaitokseen,jos niillä on joku signaali jonka ne lähettää samaan aikaan aamuisin.Meillä työpaikalla aiheutti eräät sähköveturit harmaita hiuksia metallinpaljastajalle.Mutta en niiden tiedossa ollut sellaista.No,ratkasin sen sillä lailla että kytkin hälyttimen kovaäänisen pois.Ja annoin sen olla sillä lailla sen kesän yli.Kyllä siinä valot vilkkui samaan aikaan.Mutta ei tarvinnut nousta tukka pystyssä joka kerta.Kytkin torven sitten syyskesästä taas päälle,ja kas kummaa ,se oli korjannut itse itsensä.
Ihmeellisiä nämä Englantilaiset.
Jaguar XJ 40-91
Jaguar X300 -95
Jeep Grand Cherokee -96
Porsche 928 s4-89 There is no old Porsche`s.Just new owners.
"Sääliä saa ilmaiseksi,mutta kateus pitää ansaita".
Kopi
Viestit: 1967
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Vielä hälyttimestä!!

Viesti Kirjoittaja Kopi »

arvo01 kirjoitti:Minulla sattui noin pari vuotta sitten että auto alkoi itsekseen hälyttämään.
Ainakin X308 alkaa huutamaan, kun sisälämmitin käynnistyy, jos on laitettu "tuplalukkoon" eli kaksi painallusta kakesta, jolloin ilmeisesti sisätutkat vasta ovat päällä. Yhden painalluksen lukituksessa ei turhia hälytyksiä ole tullut pariin talveen.
Tuon tajuamiseen ei mennyt kuin kaksi aamua klo 05.00... :)
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
Vastaa Viestiin