Kompuran remmi

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Kompuran remmi

Viesti Kirjoittaja BRG »

Huomasin konepeltiä avatessani, että minulta on katkennut ilmastointilaitteen kompuran remmi :shock:. Tai kompuran remmiksi minä ainakin sitä arvelisin. Katkennut remmi on se koneesta repsikan puolelle lähtevä. Voiko joku ystävällinen vahvistaa asian tai korjata jos luulen väärin, ettei tule tilattua väärää remmiä.

Näin talvella kun ko. laitetta ei suuremmin kaipaa niin en ole edes huomannut milloin se on katkennut. Tuntuu aika mysteeriseltä, mutta mysteereihin alkaa jo tottumaan. Ei kai auton käytöstä ilman ko. remmiä ole sen suurempaa haittaa. Jos on, niin se haitta on ilmeisesti sitten jo tullut :cry:.
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)
Avatar
Blue Cat
Viestit: 89
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 3:47 pm
Paikkakunta: Jämsänkoski

Hihna

Viesti Kirjoittaja Blue Cat »

Aika erikoista että on päässyt katkeamaan. Ilmeisesti siellä on kuitenkin sinun aikanasi hihna ollut? Eli ilmastointi on toiminut?
Ettei siis ole lyönyt kompuraa jumiin ja siksi hihna olisi mennyt poikki? Toivottavasti ei.

Eihän tuosta puuttuvasta remmistä haittaa ole muuten, kuin sitten kesemmällä vasta.
XJ40, -89, USA -versio
3,6
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Ilmastointi

Viesti Kirjoittaja BRG »

Kyllä se ilmastointi kesällä ihan viileetä puhalti, joskaan ei kovin kylmäksi voinut kehua. Jos remmi olisi ollut pois, eihän kylmää pitäisi tulla lainkaan? Kompuran akseli pyörii ihan käsivoimin, joten ei se jumissa näytä olevan. Olen tässä vähän lomaillut, niin en ole ehtinyt tutkimaan, mutta nyt on remmi tulossa.
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)
Vastaa Viestiin