Erilaisten lisävarusteiden olemassaolo.....

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Jussi
Viestit: 90
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Erilaisten lisävarusteiden olemassaolo.....

Viesti Kirjoittaja Jussi »

tämä ei ehkä käy kaikkiin uusiin malleihin, mutta S Typeen ainakin eli varapyöräkoteloon on tehtaalla liimattu lappu, josta näkee kaikki ne lisävarusteet ja tsydeemit, joita ohjataan moduliboxeilla. Esim CATS modulinumero kertoo, että sellainen on, samoin esim DSC ajovakaudenhallinta, puhelimen ääniohjaus jne. Mitähän kaikkea sitä voikaan olla. Varaosia tilattaessa on aina tsekattava kyseinen lappu, josta löytää osanumeron ja mahdollisen ohjelmointikoodin.

Tässä jarrusopassa on tullut kyseinen lappu tsekattua sen verran monta kertaa, että nyt lähetän jo suoraan digikuvan osatiedustelun mukana. Eli katsokaa sieltä, niin tiedätte mitä moduleita/lisävarusteita pirsseissänne on.

Erilaisten, vielä kesken olevien vaiheiden kautta päädyin puhelinkeskusteluun saksalaisen http://www.winter-jaguar-parts.de/ kaverin kanssa. Ensimmäinen kaveri, joka tiesi tarkalleen miten osa-asiat hoidetaan ja oli valmis toimittamaan osan heti. Sanoi, että 15 vuotta Jaguar Detschlandin varaosavastaavana on opettanut paljon.

En vieläkään suostu olemaan mainosmies, mutta minä ainakin tästä lähtien ensin soitan/mailaan sinne ja vasta sen jälkeen muualle jos vain on sellainen vika, jonka itse voi korjata........ihan tosissani olen.

Jussi

ja tallissa odottaa S Type edelleen sumujen saaren jarrupakettia, joka kuulemma on matkalla................älkää muuten surko, ei minulla ole lukihäiriötä, en vain jaksa lukea omia mailejani uudelleen.