XJ6 88 ohjaustehostin

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Koltta
Viestit: 19
Liittynyt: La Syys 06, 2008 8:20 am

XJ6 88 ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja Koltta »

Moi!

Ajoimpa jagen ulos talista ja huomasin että oikealle käännettäessä ohjaustehostin ei lähtenyt mukaan?
Vasemmalle kyllä pelas. Muutaman kerran kun väänsi väkisin oikeelle tehostin heräs mutta kun väänsi ratin vasempaan ja koetti uudestaa oikeelle niin ei toiminnu.
Öljyä on tarpeeksi, onkohan pumppu menossa ?

t:Kari
janbo
Viestit: 25
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 10:47 am
Paikkakunta: vantaa

Re: XJ6 88 ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja janbo »

Terve. Kuulostaa kovin tutulta tuo oireilu, aluksi vika ilmeni kylmällä kelillä muutaman kuukauden päästä joutui aina odottelemaan muutaman minuutin ennen kuin tehostin heräsi toimimaan. Itse tilasin briteistä peruskorjatun ohjausvaihteen niin vika korjaantui. Jotkut ovat onnistuneesti korjailleet itsekin. Tämä on kuitenkin ihan typpivika näissä tämän mallin autoissa, jopa lähes ominaisuus...
Xf 2.7d -09

ex - xj8 3.2 -99
ex -xj40 3.6 -88
hamis
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Touko 12, 2009 10:57 am

Re: XJ6 88 ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja hamis »

Katselin tossa Ebayn tarjontaa xj40:seen,ainakin rhd yksilöihin oli noita enemmänkin tyrkyllä 115£ kpl.
Kisu ja minä
Viestit: 17
Liittynyt: La Helmi 03, 2007 9:55 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: XJ6 88 ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja Kisu ja minä »

Hei,

jos menee ohjausvaihde-/hammastankokokoonpano uusiksi, niin tarjontaa briteissä todella riittää, nimittäin RHD-kokoonpanoille... (ainakin X300:n osalta). Ongelmaksi voipi muodostua, että mistäs vastaava LHD-kokoonpano löytyy...

Omaan X300:ni vaihdettiin juuri ko. kokoonpano Autoduolla Lahdessa. Itse ohjausvaihde-/hammastankokokoonpanon löysin mukavasti Joe's Garagesta, Ruotsista.

Homma toimi hienosti kummassakin em. firmassa. Käytetty, kunnostettu ohjausvaihde-/hammastankokokoonpano tuli Joe's Garagelta postissa, Autoduo pani sen heittämällä paikalleen ja sain Joe's Garagelta vielä hyvityksen heille toimittamastani viallisesta kokoonpanosta, jonka he puolestaan kunnostavat uudelleen myyntiin.

Kuten sanoin, homma toimi! Ja vielä på Engelska, kun tuo ruotsinkielentaitoni on niin kovin rapautunut...

Ja ei ole tuo EUR/SEK-kurssikaan nyt hullumpi!
Vastaa Viestiin