XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Hei,

Tiedustelisin tässä tämmöistä, että mitenkä nuo 80-luvun xj-s:ien laatikot sopivat keskenään. Mulla on pihalla tekniikaltaan vähän ajettu 3.6l xj-s vm.85 manuaali(5v) laatikolla, jossa taas on kori siinä kunnossa, että ei sitä oikeen kannata enää lähteä parsimaan kasaan. Joku sinne on jotain räkäsaumaa vedelly, ja melkeen kaikki sais repiä pois jotta hyvän sais. Mieleen tuli tämmönen - kun on myös tommonen v12 koneella oleva xj-s kiehtonut aina, että jos sitä sijottais jonkun verran hyvään kuntonaiseen täysmukiseen jaggeen, niin mitenkä tommonen manuaalilaatikko istuu sinne ison moottorin perään? Kyllä kiehtoisi myös automaatilla ajelu, mutta nämä 80-luvun xjs:ssät on ymmärtääkseni varustettu aika tehosyöpöillä th400 askeilla, jossa se viimeinenkin urheilullisuus hukkuu sinne laatikon syövereihin ja kolmen vaihteen välityksiin. Mulla olisi tossa pihalla olevassa autossa kaikki tarvittavat hilppeet mitä tarvitsee, jos vaan laatikko sopii suht kivuttomasti sinne taakse.
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2061
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

Terve,

Saatko jostain selville helposti onko manuaalisi Getrag 265 vai 290? Ja onko siinä mekaaninen (vaijeri) vaiko elektroninen nopeusmittarin syöttö?

Jos onpi varhainen AJ6 nin varmaan tuo ensin mainittu, joka menee aika helposti noihin vanhempiin V12:iin myös. 290 on isompi, mutta sopii kyllä XJS:ään, tuo 265 käy myös E-typeen. Molemmat käyvät käsittääkseni suoraan kuusisylinterisiin, tosin jossain vaiheessa tapahtui muutoksia (jo 70-luvun puolella) kampiakselin annon/kytkimen sovituksessa ja läpimitassa. Luulen, että molemmat tarttee V12-perään jonkin sovituksen jos kytkinkoppa on kuusisylinterisestä, muistaakseni AJ6 ja AJ16 on koppa valmiiksi isompi ja voipi selvitä muutaman rei'än porauksella ja kierteistyksellä. Noita sovitinlevyjä saa ihan varmasti monestakin paikasta, muistaakseni mm. Saksan E-bayssä joku myy adaptereita erilaisiin Getrag-laatikoihin, joita käytettiin siis myös mm. BMW:issä.

En tiedä oliko 6-litraista koskaan manuaalina, en ole nähnyt, mites joku XJR-S omistaja, sattuisko tietämään?

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Kiitoksia jo kattavasta vastauksesta!

Saako tuon laatikon mallin selville vin-koodista tai jostakin tunnistelätkästä? Vaijeri varmaan tulee laatikon vasemmalle kyljelle sinne puolivälin tienoille? On meinaan pari metriä lunta tuon auton päällä/ympärillä tällä hetkellä, ja menee jokunen tovi lumitöitä tehdessä. Täytyy se vissiin kuitenkin tänään kolata, että sais näitä ajatuksia vietyä eteenpäin.

Entä mites nuo v12 perävälitykset sopivat yksiin noiden laatikoiden kanssa? Onko ihan älyttömän pitkät vai pitääkö sekin samalla vaihtaa tiuhempaan?
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2061
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

Terve,

Ole hyvä vaan. Ei V12-koneelle ole olemassa liian pitkää perää. ;) 1:2.88 on aika tavallinen ja on hyvä, 2.97 on kanssa ok, varsinkin kun 5-v on isoin vaihde käsittääkseni ylivaihde. Ainakin vanhemmissa on perän suhde aina laitettu rattaiden hampaiden lukumääränä alumiinilätkään johonkin kopan pulttiin. Samoin vanhoissa on esim. "PWR LK" eli powr lock, lukkoperä, mikä on tehokkaassa takavetoisessa aina hyvä asia, IMO :)

Jos on vaijeri ylipäätään, on mekaaninen nopeusmittari. Ihan ok, se elektroninen ottaa herätteen käsittäkseni kardaanin laipasta perän päästä.

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Nyt on tämäkin idea saanut vähän uutta tuulta alleen, eli jo pitkään hartaasti haaveilemani täysmoottori xj-s on saapunut talliini :) Kivahan se tuolla automaatillakin on, mutta luulenpa että ens kesänä suomen teillä liikkuupi yks avomanuaali v12 xj-s enemmän :P Liekö näitä montakin suomessa?
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

TH400 tehosyöppö? Höpö höpö.. Perä sulla tod näk 3.08:1 mikä passeli 4 vaihteisen kanssa mutta sulla siis 5 vaihteinen? Laatikot ei mikään ongelma. Suurin ongelma on LHD polkimet. Raamatun mukaan XJ polkimet ei käy XJS. Eikä tietenkään RHD mitä sumujen saarilta löytyy. Kun löydät polkimia jostain niin vinkkaa koska suunnitelmissa itselläkin 4speed. En ole vielä löytänyt.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Mulla on rhd polkimet, ja uskoisin niiden pienillä muutoksilla suht kivuttomasti uppoovan tuonne lhd:n jalkatilaa. Varmaan isoin ongelma tuo nopeusmittarin toimintaan saattaminen, kun taitaapi tuossa -88 mallissa olla jo elektroninen mittari?
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Mielenkiintoista! Mittarit ei mikään ongelma. Sähköinen>vaijeriksi tai vaijeri>sähköiseksi. Brittien kanssa olin vuosia sitten kirjeenvaihdossa asian tiimoilta niin sanoivat unohda koko juttu. RHD on peilikuva LHD polkimista. Varmasti ne sinne saa, mutta ei heittämällä. Kun rupeat tuota tekemään niin voinko tulla joskus vähän kattelee olan takaa? Kardaanitunneli on näissä niin iso että sinne mahtuu mikä laatikko vaan. Mulla on Muncie M21 4speed ja mittauksissa putketkin saa jäämään tunneliin piiloon. Shifterille ehkä joutuu hytissä tekee vähän tilaa?

6 litraisia manuaali XJS Jaggeja on jenkeissä näkynyt myynnissä.
Sun Autosta tulee Äijäpeli. V12+man. Tulee mieleen JAI-73 valkoinen E-Type avo. Muita en ole Suomessa nähnyt.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

88 vielä perinteinen mittari. Sinuna ottaisin laatikon ohella myös kaikki vaijerin ja mittarin tuosta sinun 6 Jaggesta. Onko se sama mikä oli joskus nettiautossa myynnissä? MPH mittarilla koska GB RHD. Onko sun avo 88 KM/H mittarilla? Jos on niin pidä se ja jos tosta autosta mistä otat laatikon ja jos siinä on eri perävälitys niin nopeusmittari ei näytä oikein. Sekään ei ole mikään ongelma koska laatikkoon saa erivärisiä eri välityksillä olevia muovisia rattaita eri perävälityksien mukaan. Kaikkien Jaggen mittarien pitää toimia ja näytää oikein!
Siitä tähänkin mainita että mulla hakusessa KM/H nopeusmittari. Ei meinaa löytyä Saksasta eikä Kanadasta. Ruotsista löytyi yksi, mutta siihen oli itse maalattu km asteikko mikä siellä pakollinen. Aika siisti, mutta matkamittari pyöritti maileja.
Myös uudempi missä kaikki pyöreitä mittareita kelpaa
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Kiirutta pitää, niin ei kovin kerkee vastailemaan tänne - mutta törmäsin tälläseen:

http://www.thedrivenman.com/jaguar/Transmission.htm

Tuolta 5-vaihteinen laatikko 3800€ kaikkine kilkkeineen ja polkimineen. Bolt-on. Enpä rupea edes miettimään tohon hintaan, että lähen tappelemaan ja metsästelemään kaikkia noita osia ties mistä. Se ole ku mönkkäri myyntiin ja laatikkoa tilailemaan! :)

Taitaa karata tämäkin projekti vähän käsistä taas... Piru vie kun ei tullu ostettua umpikorista mallia. Onko ainoo keino jäykistää tuota avokoria umpikoppasen tasolle jykevillä kaarilla?

Saa toki tulla kattelemaan projektia, kuhan sen saan talven myötä ensin alotettua. Tällä hetkellä Xjs käyttiksenä, kun ärrä on perkule jakopää/kansipaffi/alusta huollossa. Pikkasen kyllä inhotta ajella räntäkeleillä, mutta parin päivän päästä pääsee talliin talviteloille.
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
Coupe
Viestit: 524
Liittynyt: To Marras 18, 2004 9:19 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Coupe »

[quote="Jonzan"]Mulla on rhd polkimet, ja uskoisin niiden pienillä muutoksilla suht kivuttomasti uppoovan tuonne lhd:n jalkatilaa. /quote]
Siitä on todella kauan kun tein RHD - LHD swapin XJ koriin, mutta muistelen ettei pelkkä jarrupolkimen vaihto riittänyt. Piti vaihtaa myös jarrutehostin. LHD kytkinpoljin voi olla aika vaikea löytää Suomesta.
i
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Hei taas. Lähetin sulle yv, mutta kirjoitan tän julki jos joku löytäisi osia tähän probleemaan. Mulle se ei ole ongelma. Lääkkeet löytyy mutta kaukana org ja niin mun raiskattu Jagge jo nyt onkin. Oon muutaman yön surffaillu ja ettinyt sulle osia. Tulos: Jenkeissä yks 6 mottinen manuaali XJS myynnissä minkä myyjä sanoo niitä tehty vain 25kpl Ankkalinnaan LHD manuaalina. Ei montaa jäljellä. Brittien ebnayssa yksi V12 4 speed manuaali XJS 1200 ruplaa lähtö eikä vielä yhtään tarjousta. Se tai joku muu on sanonut minkä muistankin että vain 1% V12 XJS Jaggeista tehtiin manuaalilla ja ne oli tilattuja koska automaatti oli vakiona. Mulla on muistikuva että tehdas teki V12 4 speed manuaalilla vain 351 tai 352kpl? Se ei lämmitä kun pitäs saada sulle LHD XJS polkimet. Ei löydy vielä ei. Ja jos löydän vinkkaan sinulle. Nyt kun sulla on lhd ja rhd niin vertaa niiden tulipeltejä.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Sinun avosta pitää tulla täysin org look. Ei räpellyksiä mitä tulee mun kytkin polkimeen ym Muncie 21 lootalle. Jatkan siis etsimistä ja jos löytyy niin vinkkaan sinulle. Jos joku muu Sherlock löytää noita useampikin niin antakaa mulle vinkki kun ensin olette inrormoineet viestiketjun aloittajaa. Mulla on haku päällä Jenkeissä, Saksassa ja Kanadassa. Australiassa on manuaaleja, mutta polkimet väärällä puolella sielläkin. Toiv löytyy pedaalit yhdestä niistä 350kpl tehdystä lhd manuaalista. Tai kahdesta niin minäkin saan org polkimet.
Kumpaa vauhtipyörää noista sun linkistä meinasit? Et kysy minulta mutta vastaan kuitenkin. Unohda se kevyt alumiininen. Et tarvitse kierrosherkkyyttä vaan wääntöä alhaalta koko rpm rangen oli sulla 1 tai suurin eli 4 vaihde inössä. Ja tähän lopuks ota tarkkaan selvää missä noi on tehty ja paljon tehoa ja sitävääntöä noi kestää? Kiinalaatikoista voin kertoa, mutta toiv noi ei ole niitä
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Hitto kun tekis mieli tuo avomalli vaihtaa umpikoppaseen.. Kauhee hinku lyödä remmi pellin alle, manuaaliaski ja vähän race-lookkia, mutta kun ei viittis tollasta alle 50tml ajettua priimaa avoa ruveta rakentelemaan - olis se vissiin jonkin sortin rikos.
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Ei lähde yv. Pistetää yleisee. Jos rupee mopo keulii nii osta kupee. Vaikka nettiautosta se halpa. Takaikkunaa ja muuta löytyy kerholaisilta. Ei tule omantunnon kanssa tuskia. Tuu kattoo min raiskuttua kattoluukku kupeeta. Räyhämotti ja 1000hp kisamotti tallissa. Sillä mennään Uttiin ja Halliin. Päällisin org mutta kauhea kasa. Jos sulla aatokset remmiin niin osta vanha kupee ja jäykistä se. Hassua kun tehoo on niin rupee koppa nitisee ja vääntyuilee kun antaa räyhämotin puhua. Laita toki 4speed, tai 5 tohon sun avoon. Jos ei riitä niin tervetuloa mottipäiden kerhoon. Lupasin ettgä täällä kirjoitan asiallisesti. Nyt liippaa niin.. ..hanki kuuppa ja jatketaan jos todella pitää saada isoa tehoa. Silloin tosin tosin en voi sua auttaa jos pysyt V12 motissa. Mutta jos teet räyhä kupeen niin se on V8. Anteeksi entusiastit tämä paha pyhäinhäväistys
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Jos mä kasilla haluaisin ajaa, ni aihio olis joku ihan muu. Niillä on tullu leikittyä jo ihan tarpeeks.. En mä mitään varttimailiraaseria tarkottanu, vaan aikakaudelleen sopivaa kruisailusporttia, missä olis pikku ripaus sitä vanhan liiton superautoilua - eli ~400-500hv, v12 ja manuaaliaski. Joku maltillinen remmi siihen ilmastoinnin tilalle, sisustat pidetään täysin orkkiksena, ja muutenkin kaikki rakentelu siihen suuntaan, että vois olla suoraan tehtaalta tullut.
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
Hane
Viestit: 75
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 8:30 pm
Paikkakunta: Kerava

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Hane »

Jonzan kirjoitti:Hitto kun tekis mieli tuo avomalli vaihtaa umpikoppaseen.. Kauhee hinku lyödä remmi pellin alle, manuaaliaski ja vähän race-lookkia, ...
Hei,
Minulla on 1976 XJ-S Coupe joka on kesken eikä aikaa ole tällä hetkellä tehdä valmiiksi, harmi kyllä. Jos aikaa joskus löytyy, siitä tulee Suomen hienoin XJ-S museoajoneuvo tai vaihtoehtoisesti TWR XJ-S kilpuri, siis tälläinen http://www.oldirish.com/collection/J115.JPG.

Toisaalta jos löytyy innokas harrastaja, voisin luopua projektista jonka vaihe on seuraava:

1) Uutta vastaava pohjamaalissa oleva kori joka on parempi kuin tehtaan jäljiltä. Ammattipeltisepän hitsaama ja kokoama, jo pelkät tehtaan alkuperäiset peltiosat maksoivat tuhansia euroa. Kori on nyt pohjamaalissa (kori + ovet + konepelti + takaluukun kansi) rullaavassa kehikossa ja odottaa pintamaalausta ja muiden osien kasausta.

2) Täyskunnostettu V12 5.3 ltr. vakiokone edellisestä, juuri viimeisiä osia vailla, venttiilien (pala-)säätö menossa

3) Tehtaan alkuperäinen pre-HE V12-koneen manuaalilaatikko, käytetty hyvä

4) Lähes kaikki muut osat hyllyssä, vaativat entisöinnin tai kunnostuksen ja uusia kulutusosia

Koneelle ja laatikolle minulla olisi myös muuta käyttöä joten korin ja muut osat voisin myydä ja pitää koneen ja laatikon.

Lähtee sopivasti, myös vaihto mahdollinen ja välirahaa puolin tai toisin. Vaihdossa kiinnostaa erityisesti 1950 - 1974 urheilujagget tai niiden osat, XJ6C tai XJ12C, X300 tai XK8.

Terveisin Hannu
0403023312
hannu.o.savolainen (ät) gmail.com
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Joko tilasit tuon paketin? Mä löysin polkimet amerikan ebaysta. OLD ENGLISH MOTOR COMPANY firman nimimerkki THEJAGURU. Useita pedal boxeja tarjolla. Mittari sulla molemissa sähköinen. Joo sähköinen.. Laatikon päässä on pätkä vaijeria minkä päässä transducer. Manuaalissa se on eri jengalla laatikon päässä mutta ei ongelma kun sähköt saa sopimaan töpseliin. Mulla hajos 2.88 välitys ja tilalle tulee 3.08 tai 33.1 ja silloin menee laatikko vaihtoon kun tarvii loikkaria. Tämä kesä tosin joutuu vielä ajaa automaatilla ennen kuin saa vahvan 5speed laatikon tehtyä.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Moi. Vieläkö manuaali kiinnostaa? Polkimet saa tuolta^. Mua kiinnostaa ja tuleekin manuaali. Supran 5 speed mitä gurut suositteli tehomottiin. Vahva ja halpa loota millainen on suomen nopeimmassa autossa. Maililla 347km/h ja tulee menee kovempaa eikä laatikossa ongelmia. Gurut sanoi että kestäisi mun ison koneen mikä nyt tulee nokalle. Kokoa ja tehoa en sano, mutta +13 ruttua ja wääntöä 1150 wanhaa amerikan yksikköä. Ton perään tulee 2 vaihteinen kisa PG. Pakko kun tohon ei saa kestävää ja kadulla ajettavaa manuaalia, mutta ens talvena tulee pienempään 7 litraiseen.
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Jonzan
Viestit: 59
Liittynyt: Su Touko 25, 2008 1:55 pm

Re: XJ-S v12 laatikko swappi aut --> man

Viesti Kirjoittaja Jonzan »

Kyllähän tuo kiinnostaa. Meni talvi asuntoa rempatessa, ja nyt on kissa ajossa. Ens viikolla roudaan tuon manuaaliässän kotipihalle ja rupeen laittamaan sitä paloiksi. Kyllä tässä on jo manuaalia ruvennu kaipaamaan, vaikka tuhat mailia vasta ajettu. Tiedä sitte meneekö enstalven hommiks tuo sitten.
XJ6 4.2 Manual -69
XJR 4.0l -96(ex)
XJS 5.3l Convertible -88(ex)
XJS 3.6l Coupe Manual -84(ex)
XJ40 3.2 -92(ex)
XJ40 3.2 -91(ex)
Vastaa Viestiin