Jaguar S-Type V6 year model 2000 CD player with 6cd magaz.

Keskustelu teknisistä kysymyksistä.
tinniemt
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 3:06 pm

Jaguar S-Type V6 year model 2000 CD player with 6cd magaz.

Viesti Kirjoittaja tinniemt »

Tervehdys S-Typeläiset,
haluaisin varustaa ko. auton Jaguar orginal CD boxilla (UK:sta/eBay löytyy käytettyjä purkulaitteita tosi edullisesti, mutta mikä on ok?), autossani on Radio + kasettisoitin ja CD:lle oma valinta nappula. Purin tänään hanskalokeron etsiäkseni sieltä plugia ko laitteelle ilman tulosta. Mahtaako olla takatilassa?
Kaikki infot ja tyypit tervetulleita ko. asian tiimoilta!
Kopi
Viestit: 1968
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Jaguar S-Type V6 year model 2000 CD player with 6cd magaz.

Viesti Kirjoittaja Kopi »

En ole kyllä S-typeläinen, saako silti vastata? :)
Jag-loversin mukaan vm 2000 CD boxi oli hanskalokerossa ja seuraavasta vuodesta eteenpäin
takakontissa.
Johdotus on valmiina (teipattuna muihin johtoihin lokeron vuorauksen takana), mutta asennus-
teline ei, se ja uusi vuoraus kuului myyntipakettiin. Noihin aikoihin CD-boxi oli yleensä (ainakin XJ)
Alpinen CHM-S620, mutta se ei suoraan käy, vaan vaatii johtoon pienen adapterimötikän, jotta Jagen
radioyksikkö suostuu sitä ohjaamaan (tämä oli ilmeisesti tahallista kiusantekoa, sillä Alpinen
nimellä tuo sama boxi maksoi puolet Jaguar-boxista, halusivat estää niiden laiton. No varsin pian,
jo samana vuonna, adaptereja ilmestyi myyntiin). Tai sitten sama boxi Jaguar-merkkisenä, jolloin
adapteri on sisäänrakennettu boxiin.
Eli periaatteessa voisi ostaa tuon Alpinen ja adapterin (niitä kaupitellaan netissä ja varmaan
ebayssäkin, KVG: "Jaguar Alpine CD") ja kehitellä itse asennusraudat, tai sitten varman päälle
ja helpommalla etsiä vm2000 Jagen CD boxi.
En anna takuuta tuosta Alpine-vaihtoehdosta, mutta itse Volvoon laitoin moisen (sama Alpine+
adapteri korvasi Volvo-CD:n puoleen hintaan) ja netin adapterikauppiaiden mukaan pitäisi toimia.
Nyky XJ:ssäni on täysin CHM-S620:n näköinen boxi (sama kasetti käy) Jaguar-badgella.
Köpi
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
tinniemt
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 3:06 pm

Re: Jaguar S-Type V6 year model 2000 CD player with 6cd magaz.

Viesti Kirjoittaja tinniemt »

Kiitokset infosta Köpi,
tosin olen löytänyt eBaysta myös noita Alpinen soittimia uusia ja käytettyjä mötiköineen sekä kiinnitysrautoja S-Typeä varten etc.
Kaikki myyjät ihmeen asiallisia = eivät halua menettää prosenttejaan eBay myyjinä =
ovat ohjanneet katsomaan meikäläistä mikä on plugin tyyppi, sijainti etc. ennenkuin teen ostopäätökseni.
Täytynee työntää fikkarin kanssa pää sinne hanskalokeroon paremmalla onnella kun en ole vielä roippeita kasannut takaisin. Autoni vuosimallista johtuen olen saanut Lontoosta infoa että plugin sijainti in nimenomaa etulokerossa.

Olen itse aktiivi autoharrastaja monen vuosikymmänen takaa ja ns. harrasteautoja on kymmenkunta joista viimeisinä hankintoina tämä S-Type, edellinen hankinta E-Type.
Joten yhteyksiä minulla on ympäri continenttia niin kerhojen kuin varaosadealereidenkin suhteen. Kun vaan jaksaisi osallistua näihin kirjoitteluihin niin feedbäckiä ja hankintainfoa löytyy vaikka E-Typen osien suhteen. Kantapään (lompakon) kautta kaiken kokeneena!
Vastaa Viestiin